Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@11:25:41 GMT

تکرار ادعای «نفتالی بنت» علیه ایران

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۷۳۴۶۳

تکرار ادعای «نفتالی بنت» علیه ایران

الجزیره روز یکشنبه به نقل از «نفتالی بنت» نوشت: تل آویو شاهد تلاش‌های ایران برای ضربه زدن به اسرائیلی‌ها در خارج از کشور است و تلاش می‌کند پیش از آنکه به وقوع بپیوندد آنها را خنثی کند.

او همچنین مدعی تغییر سیاست تل آویو در مقابل جنبش حماس شد و گفت: رژیم صهیونیستی از مهار پرتاب موشک از غزه به سمت تحمل نکردن مطلق حرکت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنت این را هم ادعا کرد که تل آویو مصر بر تامین آرامش کامل ساکنان مناطق «عسقلان»، «سدیروت» و غزه بوده و از تشدید حملات مجدد حماس جلوگیری می‌کند.

او در عین حال با اشاره به همکاری‌های مصر و آمریکا در ممانعت از ورود تسلیحات به نوار غزه مدعی شد: افزایش تعداد نیروهای نظامی در نوار غزه بسیار کند است چرا که با همکاری مصر و آمریکا امکان عرضه تسلیحات را مسدود می‌کنیم.

این اظهارات پس از آن مطرح می‌شود که نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز گفته بود اگر قانون آپارتاید که قانون اسرائیل را بر شهرک‌سازی‌ها و شهرک‌نشینان تحمیل می‌کند تا دو هفته آینده تصویب نشود، دولت به پایان راه خود خواهد رسید.

در ماه آوریل، زمانی که یک قانونگذار استعفا کرد، دولت بنت اکثریت ضعیف خود یعنی ۶۱ کرسی از ۱۲۰ کرسی را از دست داد و از آن زمان کابینه بنت دچار تزلزل شد و قادر به تصویب بسیاری از لوایح در کنست نبوده است.

اکنون اگر لایحه تمدید قانون آپارتاید تا اول جولای تصویب نشود، بیش از ۴۷۵ هزار شهرک نشین (خارج از فلسطین اشغالی) از حقوق مشابه با دیگر اسرائیلی‌های داخل فلسطین اشغالی برخوردار نخواهند شد./ایرنا

منبع: فردا

کلیدواژه: تل آویو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۳۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان برای آزادی اسرای صهیونیست در غزه

شهرک‌نشینان شنبه شب بار دیگر در تل‌آویو دست به تظاهرات زده و بر لزوم توافق هرچه زوتر درباره تبادل اسرا تأکید کردند.

به گزارش ایسنا، شهرک‌نشینان شنبه شب نیز مجددا در تل آویو علیه کابینه نتانیاهو دست به تظاهرات زده و خواستار دستیابی به توافقی برای مبادله اسرا و توقف جنگ در غزه شدند.

در همین زمینه کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد اسرائیلی‌ها امشب در خیابان کاپلان تل آویو علیه کابینه نتانیاهو تظاهرات برگزار کرده و خواستار انتخابات زودهنگام و رسیدن به توافق برای آزادی اسرای صهیونیست در غزه شدند.

خانواده‌های اسرای صهیونیست تأکید کردند نتانیاهو عمدا مانع رسیدن به توافق مبادله اسرا می‌شود و اسرای اسرائیلی در اسارت در غزه کشته می‌شوند.

القسام شاخه نظامی حماس ساعاتی قبل در پیامی ویدئویی از کشته شدن ده‌ها نفر از اسرای صهیونیست در اثر حملات رژیم صهیونیستی به غزه خبر داد و اعلام کرد: «فشار نظامی منجر به کشته شدن ده‌ها اسیر اسرائیلی در دستان ما شد و بقیه اسرا را هم از جشن گرفتن عید پسح همراه با عزیزانشان محروم ساخت.»

به دنبال این پیام ویدئویی قسام، خانواده‌های اسرای صهیونیست عنوان کردند «باید جنگ را متوقف کرد و بهای آن را پرداخت و حمله به رفح صرفا هزینه‌ای اضافی خواهد بود.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «سندرم ویتنام» در غزه تکرار می‌شود؟
  • تداوم تظاهرات هزاران صهیونیست ضد نتانیاهو در تل‌آویو
  • تظاهرات مجدد هزاران صهیونیست در تل آویو
  • ادعای تکراری وزیرخارجه انگلیس علیه ایران
  • ادعای وزیر خارجه انگلیس علیه ایران
  • ادعای تکراری وزیر خارجه انگلیس علیه ایران
  • ادعای اقدام علیه املاک دولت ایران؛ باکو قصد مصادره اموال کرده است؟
  • تظاهرات هزاران شهرک‌نشین علیه نتانیاهو در تل‌آویو
  • تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان برای آزادی اسرای صهیونیست در غزه
  • تصمیم عرب‌ها درمورد تهران و تل آویو چیست؟