Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله علی خاتمی ظهر یکشنبه در جلسه تکریم و معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، گفت: مقوله امر به معروف و نهی از منکر باید در جامعه نهادینه شود.

وی با بیان اینکه فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر بسیار اهمیت دارد، اظهار کرد: سیدالشهداء (ع) علت قیام خود را احیای امر به معروف و نهی از منکر اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان، با بیان اینکه باید مشکلات امر به معروف و نهی از منکر را آسیب‌شناسی کرده و کارها را بر این اساس برنامه‌ریزی کنیم، گفت: باید تک‌تک‌مان خود را در حوزه امر به معروف و نهی از منکر موظف دانسته و ورود جدی به این موضوع داشته و بر اساس چارچوب وارد کار شویم.

خاتمی تاکید کرد: همه ما مسافر یک کشتی هستیم و باید در قبال جامعه مسئول بوده و همه برای تقویت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تلاش کنیم.

در ادامه این جلسه، دبیر سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان زنجان گفت: زنجانی‌ها از سال ۱۳۴۲ شهدای بزرگی را تقدیم انقلاب کردند و زنجان اولین شهری است که علاوه بر اینکه مردان پا به پای سایر شهرها راهپیمایی کردند، بانوان زنجانی پای کار بودند.

جهانبخش کرمی با بیان اینکه استان زنجان ۵۸۰ شهید در غرب و شمال‌غرب تقدیم نظام کرده است، ابراز داشت: رزمندگان زنجانی در ۱۹ عملیات آفندی بزرگ در جنوب و ۲۶ عملیات دیگر در جنگ تحمیلی حماسه خلق کردند.

وی افزود: در امر به معروف و نهی از منکر نیز در مراکز علمی، آموزشی، نهادها و هیئت‌های مذهبی هزاران جوان حضور داشته و این فریضه مورد توجه قرار می‌گیرد.

کد خبر 5518394

منبع: مهر

کلیدواژه: علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان امر به معروف و نهي از منكر بوشهر کرمانشاه خراسان رضوی خطبه های نماز جمعه سفر استانی مشهد کشاورزی اردبیل آمار کرونا سیدابراهیم رئیسی ویروس کرونا اصفهان قوه قضاییه امر به معروف و نهی از منکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۳۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها

طرفداری| مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال توضیحاتی ارائه کرد.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امیرمهدی علوی مدیر روابط عمومی فدراسیون عنوان کرد:

پیرو نامه حائز اهمیت اخیر وزیر محترم ورزش و جوانان و به دنبال آن دستورات اکید ریاست محترم فدراسیون فوتبال، نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها جهت اعمال رویه های قانونی متقن، به زودی با حضور دستگاههای ذیربط، مقامات و مدیران مسئول به میزبانی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.

وی افزود:

بدیهی است با عنایت به وظایف ذاتی فدراسیون و وفق آیین نامه های مصرح در فرایند صدور مجوز حرفه ای و همچنین با توجه به الزامات بالادستی، تخلفات احتمالی از سوی افراد حقیقی یا حقوقی با جدیت مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

 

بیشتر بخوانید:

پیگیری حواشی پرسپولیس-سپاهان؛ وزیر ورزش خطاب به تاج: گزارش آسیب‌شناسی را ظرف یک هفته ارائه کنید

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • اگر کف پای شما صاف است؛ بخوانید
  • تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است
  • زیرآب زنی با نهی از منکر فرق دارد ‍!
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • معلمان در کنترل آسیب‌های اجتماعی جامعه نقش کلیدی دارند
  • آیا امر به معروف ونهی از منکر به یک چالش سیاسی تبدیل شده است؟ + فیلم
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها
  • واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی