Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@14:44:26 GMT

کشتی پایتخت، دور از روزهای اوج و طلایی

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۷۳۹۸۴

کشتی پایتخت، دور از روزهای اوج و طلایی

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله عزیزی که مدت ها بود از سوی پیشکسوتان و مربیان استان تهران زیر فشار انتقادات قرار داشت، در نهایت چند ماه مانده به پایان دوره 4 ساله مدیریتش از سمت خود برکنار شد. با تصمیم علیرضا دبیر فعلا ابراهیم امامی سرپرست هیات تهران شده و قرار است به زودی انتخابات این هیات برگزار شود. 
در حالی که خیلی از ستاره های نسل قدیم کشتی ایران از استان تهران خودشان را مطرح کردند، اما در چند سال اخیر کمتر کشتی گیری از استان تهران توانست خودش را در سطح تیم ملی نشان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این باعث شد تا دبیر بعد از گذشت سه سال از مدیریتش، دست به تغییر در سطح ریاست هیات کشتی استان تهران بزند. 
اسرافیل دودانگه، مربی سازنده کشتی معتقد است که اعتماد رئیس سابق هیات کشتی استان تهران به افراد بله قربان گو و ضعیف و خانه نشین کردن بزرگان، نزول کشتی تهران را کلید زد. او در این باره می گوید: «کشتی استان تهران در 8 سال گذشته از روزهای آقایی و بزرگی فاصله گرفت و به حاشیه رفت. در رقابت های جام تختی امسال دیدیم که حتی یک کشتی گیر نه از تهران و نه حتی توابع تهران، نتوانست اول شود. چنین کارنامه ای نشان می دهد که مدیریت کشتی استان تهران نتوانسته موفق عمل کند و دلیل این عملکرد  غیرقابل قبول، استفاده از آدم ها ضعیف در بخش های مختلف هیات استان تهران بود. این در حالی بود که بزرگان کشتی در تهران خانه نشین شدند و به کار گرفته نشدند. در حالی در این سال ها کشتی تهران نتوانسته در مسابقات کشوری نتیجه ای مناسبی کسب کند که در دهه های گذشته همواره تیم تهران در مسابقات در رده های مختلف بین تیم های اول تا سوم همواره حضور داشت.
دودانگه همچنین می افزاید: «کارکرد کشتی استان تهران را زمانی که مدیری مانند آقای طالقانی رئیس بودند با الان مقایسه کنید؟ آن زمان چه نفراتی در هیات تهران مسئولیت گرفتند و الان چه افرادی حضور دارند؟ مربیان کاربلدی مانند اکبر فلاح و خیلی های دیگر کنار گذاشته شدند. به جای بزرگان کشتی و کسانی که خاک کشتی را خورده اند، الان مربیانی در هیئت تهران حکم گرفته اند که در کشتی تهران ناشناخته هستند و روزمه ای ندارند. با بازگشت خاک خورده های کشتی می توان کشتی استان تهران را دوباره احیا کرد. استان تهران استعداد کم ندارد و روزگاری قهرمانان بزرگی داشته است.»

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کشتی استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۳۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای پایتخت در آستانه پاکی قرار گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۵۱ قرار گرفته و هوای پایتخت در آستانه پاکی است.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۵۷ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۳۸ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۳۶ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

کد خبر 6094826

دیگر خبرها

  • خلبانی، رویای کودکی هرکول طلایی ایران!
  • هوای پایتخت در آستانه پاکی قرار گرفت
  • محل خانه‌های یک میلیاردی تهران لو رفت!
  • میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد
  • زنجان میزبان جام تختی آزاد؛ برگزاری جام هاشمی‌نژاد در خرداد
  • هوای تهران دوباره سرد و بارانی می شود | پیش بینی هوای پایتخت در روزهای پایان هفته
  • مایک لی زنبور طلایی را می‌گیرد/ تجلیل برای یک عمر دستاورد هنری
  • کیفیت هوای پایتخت در روز جاری/ تعداد روزهای پاک از ابتدای سال
  • روزهای سخت کارگران مهاجر در پایتخت/ برای کارگران روزمرد کاری کنید
  • ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت