Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@20:51:10 GMT

خبرمهم برای کنکوری های سال ۱۴۰۱

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۷۴۱۰۱

خبرمهم برای کنکوری های سال ۱۴۰۱

علیرضا کریمیان مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به این که آزمون سراسری سال 1401 در روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه ، جمعه و شنبه 8، 9، 10 و 11 تیر ماه برگزار می‌شود، گفت: کارت‌ ورود به جلسه به همراه راهنمای شرکت در آزمون از روز یکشنبه مورخ 5 تیر لغایت روز سه‌شنبه 7 تیر 1401 برای مشاهده و چاپ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: لازم است داوطلبان به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و با وارد کردن شماره سریال کارت اعتباری ثبت‌نام (12 رقمی)، شماره شناسنامه یا شماره پرونده و کدپیگیری ثبت‌نام (16 رقمی) و نام و نام‌خانوادگی، کدملی و سریال شماره شناسنامه، کارت شرکت در آزمون را چاپ کنند.

کریمیان تاکید کرد: با توجه به دریافت اطلاعات شناسنامه‌ای متقاضیان از سامانه ثبت احوال، امکان ویرایش اطلاعات شناسنامه‌ای وجود ندارد. لذا چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای 1، 2، 3، 4 و 13 کارت شرکت در آزمون داوطلبان وجود داشت ضروری است درخواست کتبی خود را به همراه تصویر شناسنامه یا کارت ملی حداکثر تا تاریخ 12 تیر از طریق آدرس https://darkhast.sanjesh.org به سایت سازمان ارسال کنند.

وی افزود: داوطلبان توجه داشته باشند که فرصت را از دست ندهند چرا که در صورت مغایرت در برخی از اطلاعات ثبت‌نامی مانند فاقد عکس، اشتباه عکس و یا معلولیت لازم است به باجه‌های رفع نقص مطابق با شهر محل سکونت خود و جداول مندرج در "اطلاعیه اعلام زمان برگزاری، نحوه‌ دریافت کارت‌ و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون سراسری" در روزهای سه‌شنبه 7 تیر لغایت روز جمعه 10 تیر از ساعت 8:30 تا 12:00 و 14:00 تا 18:00 به نماینده این سازمان مستقر در باجه مراجعه کرده و اطلاعات خود را ویرایش کنند.

کریمیان تاکید کرد: داوطلبانی که علاوه بر ثبت‌نام در آزمون یکی از گروه‌های آزمایشی علوم‌ ریاضی، علوم‌ تجربی و علوم‌ انسانی، در گروه‌‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی نیز ثبت‌نام کردند برای آنها سه‌ کارت‌ شرکت در آزمون (یک کارت‌ مربوط‌ به‌ گروه‌ آزمایشی اصلی علوم‌ ریاضی، علوم‌ تجربی یا علوم‌ انسانی و دو کارت‌ دیگر به‌ ترتیب‌ برای گروه‌ هنر و زبان‌های خارجی ‌) صادر شده‌ است‌.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: بهتر است داوطلبان بعد از دریافت کارت با توجه به آدرس مندرج روی کارت ورود به جلسه آزمون حوزه امتحانی خود را در روزهای باقیمانده تا آزمون شناسایی کنند تا بدون نگرانی در جلسه آزمون حضور یابند./تسنیم

منبع: فردا

کلیدواژه: کنکور ۱۴۰۱ شرکت در آزمون سازمان سنجش ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۴۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اعلام نتایج آزمون ارشد مشخص شد

به گزارش «تابناک»، علی صدر در گفت‌وگو با ایسنا ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ در اواخر خرداد ماه جاری از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: ما از نظر زمانی محدودیتی در اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد قرار نداریم. این محدودیت به دلیل طی کردن مراحل مصاحبه و انجام انتخاب رشته داوطلبان به صورت خاص در آزمون دکتری وجود داشت به این جهت نتایج این آزمون زودتر از آزمون ارشد اعلام شد.

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی موظف هستند هر چه زودتر حد نصاب های پذیرش داوطلبان دکتری را بررسی و به این سازمان اعلام کنند.

صدر با بیان اینکه ما باید تا اواخر خرداد نتایج چند برابر ظرفیت دکتری را اعلام کنیم تا دانشگاه ها مصاحبه های علمی خود را آغاز کنند، تاکید کرد: سعی می کنیم نتایج نهایی آزمون دکتری و کارشناسی ارشد را همزمان و در شهریور ماه اعلام کنیم.

وی افزود: حدود ۴۷۶ هزار داوطلب برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ ثبت نام کردند که این آمار در مقایسه با سال گذشته افزایش یک درصدی را نشان می دهد. تعداد ۴۷۱ هزار و ۵۲۸ نفر در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲ شرکت کرده بودند.

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام پشت‌کنکوری‌های متقاضی «ترمیم نمره» + جزئیات و هزینه
  • صدور مجوز حضور ۴۵۶ داوطلب شهرستان زیرکوه در کنکور اردیبهشت
  • حمایت سازمان فناوری اطلاعات از سکو‌ها و کسب و کار‌های اقتصاد دیجیتال
  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی ۱۰ و ۱۱ خردادماه برگزار می شود
  • آغاز ثبت‌ نام پشت‌ کنکوری‌ ها برای «ترمیم نمره» + جزئیات و هزینه
  • ۳۴۵ هزار پلاک آبی هوشمند بر منازل اصفهانی‌ها نصب شده است
  • زمان اعلام نتایج آزمون ارشد مشخص شد
  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 10 و 11 خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود
  • جذب سرباز امریه در سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف
  • رئیس کل سازمان نظام پزشکی عنوان کرد؛ اهمیت جایگاه مامایی در خروج از سیاه چاله جمعیتی