Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس واحد تعمیرات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران- منطقه اصفهان گفت: در پایش مسیر خطوط لوله انتقال نفت، به دلیل آسیب پذیری خطوط لوله ۲۴ و ۱۸ اینچ در محدوده کیلومتر ۲۰۰+۸۴ و بالا بودن خطوط در تقاطع آبنما‌ها با هماهنگی مسئولین ذیربط منطقه و همکاری واحد ترابری پروژه تعمیق این خطوط به طول ۲۰۰ و عمق یک متر اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



غلامرضا گودرزی به در نظر گرفتن شرایط بهره برداری بر اساس میزان فشار درون خط نیز در هنگام تعمیق خط از دیگر موارد مهم در انجام این عملیات به شمار می‌آید اشاره کردوگفت: اجرای این کار با سه دستگاه سنگین شامل دو دستگاه بیل مکانیکی و یک دستگاه لودر با ۶۰۰ دستگاه ساعت و بیش از ۲ هزار نفرساعت طی مدت ۲۰ روز انجام شد.

به گفته او از مزیت‌های این کار ایمن نمودن خط از نظر عمق و احتمال برخورد ماشین آلات با لوله و همچنین نیاز نداشتن به ساخت آبنما در محل تلاقی آبرو با لوله و هزینه کرد مربوط به ساخت و نگهداری آن است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لوله انتقال نفت فرآورده های نفتی مقاوم سازی خطوط لوله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۴۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال ۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه‌های کشور در سال گذشته

ارسلان رحیمی مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران در نشست خبری گفت:سرقت از خطوط لوله مخابرات همیشه معضل اصلی بوده است ولی خوشبختانه اقدامات و فعالیت‌های تجهیزاتی در دستور کار است و اقداماتی که انجام شده نشان دهنده عملکرد موفق ما است به طوری که در سال ۱۴۰۱ نزدیک به ۴۷ مورد انشعاب غیر مجاز داشتیم که ۳۵ مورد به برداشت رسیده بود در حالی که در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ از ۴۷ مورد انشعاب غیر مجاز به ۴۱ مورد رسیده است که ۲۵ مورد انشعاباتی بوده که به برداشت نرسیده است.

مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران با اشاره به سوخت‌رسانی به نیروگاه‌های کشور در سال گذشته گفت: در سال گذشته ۳میلیارد و ۸۵۰ میلیون لیتر سوخت به نیروگاه‌های کشور انتقال داده شده است.

در حال تکمیل...

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • انتقال ۱۳۷ میلیارد لیتر نفت و فرآورده در ۱۴۰۲/ طول خطوط لوله انتقال نفت ایران ۱۰۰۰ کیلومتر افزایش می‌یابد
  • سرقت از خطوط لوله نفت ایران کاهش یافت​
  • افزایش یک‌هزار کیلومتری طول خطوط لوله انتقال نفت در سال جاری
  • طول خطوط لوله انتقال نفت ایران ۱۰۰۰ کیلومتر افزایش می‌یابد/ انتقال ۱۳۷ میلیارد لیتر نفت و فرآورده در ۱۴۰۲
  • صادرات نفت خام با خط لوله نداریم
  • سختی کار نفتی‌ها
  • انتقال ۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه‌های کشور در سال گذشته
  • ۲۵ فقره سرقت موفق از خطوط لوله نفت در سال ۱۴۰۲
  • صادرات نفت با خط لوله نداریم
  • خط لوله آبنیل ـ اصفهان ایمن سازی شد