Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@15:49:07 GMT

سرمربی جوانان ایران ناظر تمرین پایه‌های پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۷۴۴۲۸

سرمربی جوانان ایران ناظر تمرین پایه‌های پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، عبدالصمد مرفاوی امروز در مجموعه ورزشی شهید درفشی‌فر حضور پیدا کرد.

وی در جریان این حضور ضمن دیدار و گفتگو با محسن خلیلی، مدیر تیم‌های پایه پرسپولیس، تمرین سرخپوشان ایران در رده‌های سنی امید و جوانان را از نزدیک تماشا کرد.

این حضور در حالی اتفاق افتاد که تیم فوتبال جوانان از یکم تیرماه با توجه به دعوت صورت گرفته از بازیکنان گوشه و کنار ایران، برنامه استعدادیابی را برگزار می‌کند و تا این لحظه چهار بازیکن رده سنی جوانان پرسپولیس برای حضور در این برنامه، فراخوانده شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اردوی استعدادیابی تیم زیر ۲۰ سال از روز چهارشنبه یکم تیرماه در سه گروه و به میزبانی مرکز ملی فوتبال آغاز می‌شود و تا روز شنبه چهارم تیرماه ادامه خواهد داشت.

در این اردوها، حسین حاجی‌زاده، امیر عباس بیات، محمدرضا شاهرخ‌آبادی و محمد خلیفه چهار بازیکن ملی پوش دعوت شده به تیم ملی جوانان ایران، نیز حضور دارند.

کد خبر 5518521

منبع: مهر

کلیدواژه: فوتبال پایه تیم فوتبال پرسپولیس باشگاه پرسپولیس عبدالصمد مرفاوی تیم فوتبال جوانان ایران فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران کشتی فرنگی وزنه برداری دراگان اسکوچیچ تیم ملی فوتسال ایران مسابقات قهرمانی آسیا باشگاه پرسپولیس تنیس روی میز تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۴۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آگاهی‌بخشی مهمترین پایه پدافند غیرعامل است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی ظهر سه شنبه در دیدار با جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور به میزبانی دفتر خود با بیان اینکه آگاهی‌بخشی در خصوص تهدیدات مهمترین پایه پدافند غیرعامل است، تاکید کرد: مردم باید نسبت به تهدیدات نرم دشمنان نیز آماده باشند.

وی خواستار بکارگیری جوانان مومن انقلابیِ دارای عزم و اراده در بخش‌های مختلف برای آگاهی بخشی به مردم در خصوص جنگ نرم شد و افزود: آگاهی‌بخشی در خصوص تهدیدات تنها به زلزله و سیل نیست.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه آموزش همگانی برای مقابله با تهدیدات بسیار اهمیت دارد، گفت: جذب جوانان به عرصه‌های مختلف دفاع از کشور یک راهبرد مهم برای سازمان پدافند غیرعامل باشد.

مطیعی یکی از راهکارهای تقویت پدافند غیرعامل را آگاهی رسانی به جوانان دانست و ابراز کرد: دشمنان برای اعمال جنگ نرم علیه ملت ایران طراحی‌های پیچیده ای دارند که نیاز است هرکس در هر جایگاهی رسالت خود را در مقابله با این تهدیدات عمل کند.

وی همچنین بیان کرد: سلاح و قطب‌نمای بصیرت می‌تواند کشور را نسبت به تهدیدات بیگانگان بیمه کند.

کد خبر 6093272

دیگر خبرها

  • آگاهی‌بخشی مهمترین پایه پدافند غیرعامل است
  • اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • دلهره‌های سرمربی پرسپولیس در آستانه نبرد با سپاهان
  • حضور غیرمنتظره کاپیتان استقلال در تمرین تیم نکونام
  • میهمان غیر منتظره در تمرین امروز استقلال؛ دیدار محمود فکری با جواد نکونام! + عکس
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد