Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان سه تن از نمایندگان مردم استان گلستان در مجلس شورای اسلامی در سال سوم فعالیت مجلس یازدهم در ترکیب هیئت رئیسه کمیسیون های تخصصی قرار گرفتند.

امروز و بر اساس آئین نامه داخلی مجلس پس از آنمه نمایندگان کمیسیون های تخصصی خود را برای سومین سال فعالیت انتخاب و توسط اعضای هیئت رئیسه عضویت آنها تائید شد، در نخستین جلسه کمیسیون های تخصصی مجلس انتخابات اعضای هیئت رئیسه کمیسیون ها برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس سه تن از نمایندگان مردم شریف حوزه های انتخابیه ۶ گانه استان گلستان در هیئت رئیسه کمیسیون های مختلف مجلس شورای اسلامی قرار گرفتند که به نوعی می تواند زمینه ساز اتفاقات مثبت و مطالبه گری آنان در سطوحی بالاتر و خاص در مجلس بوده و در حوزه جذب و اختصاص بودجه به مناطق محروم استان گلستان نیز نقش مهمی ایفا کند.

در انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی رحمت الله نورزی نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس اسلامی که سابقه نمایندگی از این حوزه انتخابیه در دوره های گذشته را نیز در کارنامه داشته و یکی از نمانیدگان پیشکسوت استان گلستان محسوب می شود به عنوان نائب رئیس اول این کمیسیون انتخاب و برای یک سال در این سمت معرفی شد.

در انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون عمران نیز عبدالجلال ایری نماینده مردم غرب استان یعنی شهرستانهای بندرگز، کردکوی، گمیشان و بندرترکمن که در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی  و از مهر ۹۹ به جمع اعضای مجلس اضافه شده بود، با رای اعضای کمیسیون به عنوان سخنگوی این کمیسیون و عضو هیئت رئیسه انتخاب شد.

در انتخابات هیئت رئیسه کمیسون بهداشت و درمان نیز دکتر رضا آریان پور که متخصص و جراح قلب بوده و به نمایندگی مردم شرق استان گلستان یعنی شهرستانهای مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه تپه در مجلس حضور دارد به عنوان دبیر دوم کمیسیون بهداشت و درمان انتخاب و معرفی شد.

گفتنی است در سال گذشته علاوه بر رضا آریان پور و عبدالجلال ایری که یه عنوان سخنگو و دبیر کمیسیون های عمران و بهداشت و درمان فعالیت می کردند، غلامرضا منتظری نیز به عنوان نایب رئیس دوم کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی انتخاب شده بود که در سال سوم در جمع هیئت رئیسه حضور ندارد و رحمت الله نوروزی سومین نماینده گلستانی ها در جمع اعضای هیئت رئیسه کمیسیون های مجلس قرار گرفته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گلستان گنبدكاووس مجلس شورای اسلامی كميسيون بهداشت و درمان مجلس کمیسیون آب كميسيون عمران هیئت رئیسه کمیسیون مجلس شورای اسلامی استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۴۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ذوالنوری از ترکیب مجلس دوازدهم

آفتاب‌‌نیوز :

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری مهمترین برنامه مجلس دوازدهم را معیشت مردم و وضعیت اقتصادی کشور عنوان کرد و گفت: تولید و تثبیت نرخ ارز، مسکن، خودرو، فساد اداری، اجتماعی و بانکی از جمله موضوعاتی است که در حوزه حل مشکلات اقتصادی کشور باید مورد توجه قرار گیرد.

وی همچنین رسیدگی به وضعیت فرهنگی کشور و فضای مجازی را از دیگر برنامه‌های مجلس دوازدهم برشمرد و افزود: در ساماندهی این دو حوزه، دولت و مجلس باید تلاش کنند تا هم بدون محدودیت‌های دست و پا گیر، فضای درستی ایجاد و دسترسی‌های لازم برای کسب و کار فراهم شود و هم آسیب‌های ناشی از آن کاسته شود.

ذوالنوری درباره آرایش سیاسی مجلس آینده، گفت: به طور معمول در مجلس دو فراکسیون سیاسی داریم، اما با توجه به تنوعی که میان نیرو‌های انقلاب شکل گرفت، پیش بینی می‌شود سه فراکسیون در مجلس آینده تشکیل شود.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان کاندیدا‌های حاضر در عرصه رقابت ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

طبق اعلام وزارت کشور تعداد رأی صحیح مأخوذه در حوزه انتخابیه تهران ۱ میلیون و ۵۶۹ هزار و ۸۵۷ رأی بود از بین نامزد‌ها تعداد ۱۴ نفر به طور مستقیم وارد مجلس شدند و ۳۲ نفر دیگر نیز به مرحله دوم انتخابات راه یافتند که برای تصدی ۱۶ کرسی باقی مانده بهارستان در ۲۱ اردیبهشت به رقابت خواهند پرداخت.

آخرین جلسه مجلس یازدهم ۲ خرداد تشکیل و مراسم افتتاحیه مجلس شورای اسلامی در دوره دوازدهم، ۷ خرداد ماه با حضور مسئولان کشوری و لشکری و با پیام مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از نمایندگان مجلس
  • قدردانی و تشکر سردار رادان از نمایندگان مجلس
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • افزایش ایست‌های بازرسی در تهران؛ نماینده مجلس: این‌ها جزو وظایف عادی فراجا است!
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • پیش‌بینی ذوالنوری از ترکیب مجلس دوازدهم
  • جبهه پایداری به دنبال تصاحب هیات رئیسه مجلس است
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد