Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فینال مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا عصر امروز بین دو تیم عربستان و ازبکستان  در ورزشگاه  مملو از تماشاگر شهر تاشکند برگزار شد که عربستان با پیروزی 2 بر صفر مقابل حریف به مقام قهرمانی رسید. این در حالی بود که ازبکستان در خانه و در حضور تماشاگرانش به میدان می‌رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل های تیم عربستان را الغمدی دقیقه 49 و بورایکان دقیقه 79 به ثمر رساندند. 

در نیمه اول این مسابقه داور بعد از اعلام یک پنالتی به سود عربستان از کمک داور ویدئویی استفاده کرد و به دلیل آفساید میلی‌متری این پنالتی را برگرداند. در دقیقه 88 مسابقه به دلیل پرتاب اشیا از سوی تماشاگران ازبکستانی بازی چند لحظه‌ای متوقف شد. 

روز گذشته نیز تیم ژاپن با پیروزی 3 بر صفر مقابل استرالیا به مقام سوم رسید. تیم امید ایران در این رقابت‌ها با سرمربیگری مهدی مهدوی‌کیا نتوانست از مرحله گروهی صعود کند. امیدهای کشورمان مقابل ازبکستان که نایب قهرمان شده بود به تساوی رسیده بودند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قهرمانی ازبکستان تیم فوتبال عربستان زیر 23 سال تیم امید پیروزی عربستان مقابل ازبکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۴۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد

تیم هندبال مس کرمان، در فاصله ۳ هفته به پایان مسابقات لیگ برتر، قهرمان شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌روابط عمومی فدراسیون هندبال؛ صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود و 40 امتیاز سه هفته مانده به پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور تاج قهرمانی را بر سر نهاد. 

عصر امروز و در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی خود، کاپ قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد. 

نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر نسبت به حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی 24 -32 در میان هواداران خود جشن قهرمانی بگیرند. 

صنعت مس با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به 7 رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند. 

صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • باورنکردنی: الاتحاد امسال 7 بار به الهلال باخت!
  • الهلال با شکست الاتحاد راهی فینال جام حذفی عربستان شد
  • الهلال با شکست الاتحاد فینالیست شد
  • صعود یک پله‌ای ایران در هاکی روی یخ جوانان آسیا و اقیانوسیه
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد
  • با شکست موناکو مقابل لیون؛ پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • ایران قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد