Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت پرداخت الکترونیک سداد آمادگی دارد از طریق پنجره واحد تجارت الکترونیکی و هم ‌زمان با دریافت اینماد، درگاه پرداخت اینترنتی نیز به متقاضیان ارائه کند.

به گزارش بازرگانی ایران اکونومیست، شرکت پرداخت الکترونیک سداد به‌منظور ایجاد بسترهای لازم برای دریافت هم‌زمان این ماد و درگاه پرداخت، همکاری‌های بسیاری را طی ماه‌های گذشته با مرکز توسعه تجارت الکترونیکی داشته که بر اساس آن وب‌سرویس این ماد و پنجره واحد تجارت الکترونیکی به صورت آزمایشی از سوی این شرکت پیاده سازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدام با هدف ایفای مسئولیت در بهینه‌سازی و تسریع فرایندهای حوزه پرداخت و همچنین رویکرد تعاملی با نهادهای متولی از جمله مرکز توسعه تجارت الکترونیکی از سوی شرکت سداد صورت گرفت و اکنون سداد، راهگشای سایر شرکت‌های پرداخت الکترونیکی و پرداخت یار شده تا خدمات با استفاده از وب‌سرویس این ماد و پنجره واحد تجارت الکترونیکی، با سرعت بیشتر و مراحل کوتاه‌تر به متقاضیان درگاه پرداخت اینترنتی ارایه شود.

بر همین اساس، اکنون مرکز توسعه تجارت الکترونیکی طی یک فراخوان از تمامی شرکت‌های پرداخت‌یار و پرداخت دعوت کرده است تا به وب‌سرویس این ماد و پنجره واحد تجارت الکترونیکی متصل شوند.

بدین ترتیب کسب‌وکارها می‌توانند هنگام دریافت نماد اعتماد الکترونیکی به‌صورت مستقیم درگاه پرداخت اینترنتی نیز دریافت کنند و با توجه به هماهنگی‌های انجام‌شده میان شاپرک و مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، با ثبت درخواست این ماد، دیگر نیازی به واردکردن مجدد اطلاعات برای دریافت درگاه پرداخت نخواهد بود.

سداد همواره می‌کوشد با پیشگامی برای ایجاد چنین خدماتی، به ارتقای سطح کیفی خدمات پرداخت الکترونیکی در کشور کمک کند و با فراهم آمدن این بستر، متقاضیان درگاه اینترنتی می‌توانند به محض انتخاب شرکت خدمات پرداخت یا پرداخت یار موردنظر از فهرست شرکت‌های متصل به پنجره واحد، ضمن ارسال اطلاعات احرازشده هویت، دامنه، تلفن ثابت و همراه، ایمیل، نشانی، نوع فعالیت، کد رهگیری مالیاتی و… بدون نیاز به ورود مجدد اطلاعات، امکان ثبت درخواست درگاه اینترنتی را نیز داشته باشند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و ایران اکونومیست در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

  منبع: خبرگزاری مهر برچسب ها: کسب و کار ، پرداخت الکترونیک ، بانک ملی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: کسب و کار پرداخت الکترونیک بانک ملی پنجره واحد تجارت الکترونیکی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی درگاه پرداخت اینترنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۴۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحادیه اروپا اپل را مجبور می‌کند که iPadOS را باز کند

ایتنا - طبق قوانین DMA، درگاه‌بانان از ترجیح دادن خدمات‌شان به رقبا و حبس کردن کاربران در اکوسیستم منع شده‌اند. طبق گزارش بلومبرگ، آیپد اپل به فهرست محصولات فناوری که باید قوانین DMA اتحادیه اروپا را رعایت کنند اضافه شده است. کمیسیون اروپا رسما iPadOS را به عنوان یک درگاه‌بان تحت DMA در کنار مرورگر وب سافاری، سیستم عامل iOS و اپ استور تعیین کرده است.
 
به گزارش ایتنا، در این بیانیه آمده است که کاربران اساساً در اکوسیستم iPadOS اپل «محبوس» هستند که این باعث منصرف کردن کاربرانش از رو آوردن به محصولات رقبای آن می‌شود. این شرکت شش ماه فرصت دارد تا از تمهیدات متنوع پیشگیرانه این اتحادیه پیروی کند.
 
این تصمیم به دنبال تحقیقاتی چند ماهه بر روی iPadOS برای تصمیم‌گیری در مورد اینکه آیا به عنوان نرم‌افزار درگاه‌بان واجد شرایط است یا خیر اتخاذ می‌شود. مارگرت وستیگر، معاون اجرایی مسئول خط‌مشی رقابت در کمیسیون اروپا، نوشت: «iPadOS درگاه مهمی است که بسیاری از شرکت‌ها برای دسترسی به مشتریان خود به آن متکی هستند. تصمیم امروز تضمین خواهد کرد که انصاف و رقابت‌پذیری نیز در این پلت‌فرم حفظ شود».

 
اپل برای کسب اطمینان از تطابق‌پذیری iPadOS چه کاری باید انجام دهد؟ طبق قوانین DMA، درگاه‌بانان از ترجیح دادن خدمات‌شان به رقبا و حبس کردن کاربران در اکوسیستم منع شده‌اند. همچنین نرم‌افزار باید به طرف‌های ثالث اجازه دهد تا با سرویس‌های داخلی همکاری متقابل داشته باشند، که به همین دلیل است که فروشگاه‌های طرف ثالث در حال اهمیت پیدا کردن برای آیفون‌ها در اروپا هستند.
 
به گزارش ایتنا، در بیانیه‌ای که توسط فوربس منتشر شد، اپل گفت که «به تعامل سازنده با کمیسیون اروپا ادامه خواهد داد» تا اطمینان حاصل شود که خدمات تعیین‌شده‌اش با DMA از جمله iPadOS مطابقت دارد. با این حال، این شرکت دقیقاً راضی نیست و این قانون را به ایجاد «خطرات جدید حریم خصوصی و امنیت داده‌ها» متهم کرده است. به همین منظور، اپل یک شکوائیه حقوقی به دادگاه عمومی اتحادیه اروپا که قرار است در اواخر سال جاری در لوکزامبورگ برگزار شود صادر کرده است.

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاه‌بردار اینترنتی خریدار احشام در کرمانشاه
  • اتحادیه اروپا اپل را مجبور می‌کند که iPadOS را باز کند
  • شناسایی و دستگیری کلاهبردار اینترنتی رسید جعلی بانک
  • مخالفت با مالیات ارزش افزوده تاکسی‌های اینترنتی
  • تمدید زمان ارسال درخواست تسهیلات حمایتی شرکت های دانش بنیان
  • مخالفت انجمن تجارت الکترونیک با دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی اینترنتی
  • با چند کلیک مجوز بگیرید | چگونه در کمترین زمان پروانه کسب بگیریم؟
  • دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی، غیرقانونی است
  • الکترونیکی شدن ۴۷۷,۰۰۰ پروانه کسب کاغذی تا ۱۵ اردیبهشت ماه
  • اگر مجوز کاغذی و قدیمی را به الکترونیک تبدیل نکنیم، چه می‌شود؟