Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار مرکزی گفت: ۱۷۰۰ نانوایی فعال استان مرکزی به شبکه‌ کارت خوان هوشمند فروش نان مجهز می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساوه ، فرزاد مخلص‌الائمه عصر امروز در حاشیه سفر به شهرستان ساوه در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های اقتصادی دولت اظهار داشت: دولت اقدامات زیادی در راستای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی برداشته و تمام هدف کارگزاران و مسئولان در دولت سیزدهم تلاش برای خدمت به مردم و حل مشکلات موجود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: افزایش قیمت نان در دستور کار دولت وجود ندارد بلکه یارانه‌ای که تاکنون در شبکه پخش آرد وجود داشته، با توجه به تعداد فروش نان و پایش توسط سامانه هوشمند، به نانوا‌ها اختصاص پیدا خواهد کرد.

مخلص‌الائمه تصریح کرد: در این طرح جلوی قاچاق و سودجویی از طریق شبکه توزیع آرد یارانه‌ای گرفته خواهد شد و حمایتی که باید از مردم و نانوایی‌ها صورت بگیرد به صورت هدفمند و با نظارت بهتری انجام می‌شود.

نانوایی‌های استان خراسان رضوی از ابتدای تیرماه به کارتخوان هوشمند تجهیز می‌شود طرح مدیریت هوشمندسازی نانوایی‌های سنتی در استان سمنان به‌زودی آغاز می‌شود‌ کارت خوان در 70 درصد نانوایی‌های بیرجند نصب شد

وی ادامه داد: با این اقدام علاوه بر تسهیل در فروش، از خروج آرد از شبکه‌ توزیع جلوگیری خواهد شد و فروش و نظارت بر شبکه فروش نانوانی ها، کامل و دقیق توسط یک سیستم مدیریتی در دستگاه‌های ذیربط انجام می‌شود.

استاندار مرکزی با اشاره به وضعیت نانوایی‌های فعال در استان مرکزی خاطرنشان کرد: براساس آمار و اطلاعات موجود، در سطح استان مرکزی هزار و 700 واحد نانوایی فعال مشغول به‌کار است که مقرر شده تا همه آن‌ها به شبکه‌ کارت خوان هوشمند فروش نان مجهز شوند.

انتهای پیام/711/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان مرکزی خوان هوشمند نانوایی ها کارت خوان فروش نان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۵۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محصولات دانش بنیان دانشجویان فنی و حرفه‌ای به فروش می‌رسد

 محمد مومنی در آیین گرامیداشت پنجاهمین سالگرد تاسیس دانشگاه فنی و حرفه ای، گفت: هفتمین نمایشگاه توانمندی دانشجویان و دومین نمایشگاه کار امسال برپا می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه در زمینی به مساحت ۷۰۰ مترمربع با ۳۰ غرفه فعال دایر می‌شود و برای نخستین بار فروش محصولات دانش بنیان که در سنوات قبل به محصول تبدیل شده است در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

مومنی گفت: مراکز صنعتی، خدماتی در این نمایشگاه پس از مصاحبه با افراد، آنانی که برای مجموعه خود نیاز دارند را به کارگیری می‌کنند.

وی افزود: قرار است اولین شهر مشاغل در استان با حمایت شهرداری شهرکرد ویژه دانش آموزان به جهت آشنایی با انواع مشاغل مختلف ایجاد شود.

مومنی گفت: هم اکنون حدود ۳ هزار و ۴۰۰ دانشجوی فعال در ۴۰ رشته محل در ۲ مقطع کاردانی و کارشناسی در ۶ مرکز فنی و حرفه‌ای استان مشغول به تحصیل هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • محصولات دانش بنیان دانشجویان فنی و حرفه‌ای به فروش می‌رسد
  • مجهز بودن ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سیستم سرمایشی
  • انگلیس قصد دارد ارتش خود را با موشکهای ساخت داخلی مجهز کند
  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • مورد عجیب فروش کارت سوخت با ۳۰ میلیون تومان
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند