Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش قدس آنلاین تیم فوتبال پرسپولیس با گئورگی گولسیانی، مدافع گرجستانی سپاهان به توافق رسید و این بازیکن را به عنوان پنجمین خرید این فصل خود معرفی کرد تا نشان دهد عزم خود را جزم کرده تا در لیگ بیست و دوم عنوان قهرمانی را به دست بیاورد.

گولسیانی متولد شهر تاریخی و زیبای تفلیس است. شهری قدیمی که پیدایش آن از یک افسانه گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافع ۱۹۳ سانتی جدید پرسپولیس فوتبال خود را در تفلیس آغاز کرد و حدود هفت سال برای تیم دیناموتفلیس بازی کرد. او به جز یک سال که به تیم دوم تبعید شد در الباقی سال‌ها برای تیم اصلی دینامو بازی کرد و موفق شد چهار قهرمانی در جام حذفی و سه قهرمانی در لیگ را به دست بیاورد.

او پس از هفت سال تصمیم گرفت ماجراجویی‌های خارج از گرجستان را هم امتحان کند. به همین خاطر عازم اوکراین شد تا برای تیم لوتسک بازی کند. مشکلاتی بر سر ثبت قراردادش به وجود آمد و تنها چند روز پس از حضور در این تیم مجبور شد اوکراین را ترک کند و همین مساله شاید مسیر فوتبالی‌اش را تغییر داد. گولسیانی با پیشنهاد باشگاه ذوب‌آهن اصفهان مواجه شد و به تیم امیر قلعه‌نویی آمد.

یک فصل بازی در ذوب تجربه خوبی برای این بازیکن به حساب می‌آمد. او در لیگ هجدهم به جای همراهیِ امیر قلعه‌نویی و رفتن به دیگر تیم اصفهانی، تصمیم گرفت به تیم تازه لیگ برتری شده نساجی برود و شاگرد جواد نکونام شود. یک سال در نساجی مشغول به بازی شد. یکی از عناصر اصلی تیمش بود اما بازهم بیش از یک فصل در این تیم نماند و تصمیم گرفت به اصفهان برگردد.

عضویت در سپاهان برای گولسیانی با اتفاقات جذابی همراه بود. او تا بستن بازوبند کاپیتانی این تیم هم پیش رفت. گولسیانی با تبحر خوبی که در زدن پنالتی داشت بارها در سپاهان و نساجی دروازه رقبا را گشود که در این بین سه گل به استقلال و یک گل به پرسپولیس هم زد. او ۲ نایب قهرمانی در جمع طلایی‌پوشان به خود اختصاص داد تا با توجه به عنوان دومی‌اش در ذوب‌آهن، هت‌تریکی در کسب این رتبه داشته باشد.

گولسیانی هیچوقت نتوانست برای تیم ملی کشورش به میدان برود. او در سال ۲۰۱۵ در مقاطعی به اردوهای تیم ملی کشورش دعوت شد اما نتوانست به میدان برود. در آن برهه گرجستان با تیم‌های شناخته‌شده‌ای چون اسکاتلند، ایرلند و آلمان بازی کرد.

این مدافع ۳۱ ساله در فوتبال ایران رفاقت بسیار ویژه‌ای با کی‌روش استنلی دارد و در تیم‌های ذوب‌آهن و سپاهان اوقاتش را با این بازیکن برزیلی می‌گذراند. گولسیانی خانواده پرجمعیتی دارد. او سه دختر و ۲ پسر دارد و به محض ایجاد فرصت، وقتش را با خانواده‌اش سپری می‌کند و به همین خاطر هم توانسته چند سالِ خوب و بدون حاشیه و کم‌نوسانی را در فوتبالِ ایران سپری کند.

گولسیانی در لیگ بیست و یکم چهار گل به ثمر رساند. او یک بار به صنعت نفت و ۲ بار به نفت مسجدسلیمان گل زد و آخرین گلش به استقلال بود. باید دید هموطن لاشا تالاخادزه(اسطوره و قهرمان دسته فوق سنگین وزنه‌برداری جهان) و کاخا کالادزه(ستاره اسبق تیم فوتبال آث میلان و شهردار کنونی شعر تفلیس) به عنوان اولین بازیکن گرجستانی تاریخ پرسپولیس چه نمایشی را خواهد داشت.

منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پرسپولیس فوتبال برای تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۵۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد

 علیرضا بیرانوند که اواخر اسفند سال گذشته در اردوی تیم ملی فوتبال ایران دچار مصدومیت از ناحیه دست شده بود، پس از چند هفته دوری آماده حضور در میدان شده است.

دکتر حسین حاجی تقی فلوشیپ آسیب‌های ورزشی که معالجه دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت ضمن تشریح وضعیت او گفت: پس از آنکه گچ دست علیرضا بیرانوند را باز کردیم، تمرینات و برنامه‌های ویژه‌ای برای بهبودی کامل او در نظر گرفته شد که خدا را شکر پس از مدتی با آمادگی مطلوب به تمرینات برگشت.

او با بیان اینکه بیرانوند برای حضور در میدان مشکلی ندارد، گفت: دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس از نظر پزشکی مشکلی ندارد و می‌تواند تیمش را همراهی کند، اما اینکه در دیدار با سپاهان به میدان برود بستگی به نظر سرمربی و مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس دارد. وی از نظر پزشکی برای بازی کردن مشکلی ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان
  • عالیشاه به بازی سپاهان رسید
  • در تبریز استقلال نشان می‌دهد کت تن کیست | هر وقت کم آوردیم به سمت چپ سینه‌مان نگاه می‌کنیم
  • سعید دقیقی: 100 میلیارد از جیب مردم قزوین برای خرید پرسپولیس رفته است؛ شهرداری برای شمس آذر هزینه کند!
  • دقیقی: شهرداری قزوین از پرسپولیس حمایت می‌کند از شمس‌آذر نه!
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک باشگاه پرسپولیس برای خرید بلیت بازی با سپاهان
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست