Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسحاق ابراهیمی گفت: در راستای اهداف ستاد دیه دو مقوله در جهت کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها با جدیت دنبال شده است افزود: مبلغ ۱۸۳ میلیارد و ۸۱۹ میلیون ریال با همت خیرین برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد دراستان فارس جذب گردید.

او گفت: ستاد دیه با استفاده از تمامی منابع از جمله گذشت شاکی، اعسار، نقدینگی زندانیان، تسهیلات بانک‌های عامل، کمک بلاعوض ستاد دیه و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. موفق به آزادی تعداد ۴۷۴ نفر از زندانیان استان شده است.

ابراهیمی گفت: امسال با استفاده از ظرفیت‌های موجود، ۶۹ میلیارد و ۳۵۴ میلیون ریال جذب شد که با تحقق این امر ۶۲ نفراز زندانیان از زندان‌های استان آزاد شده اند.

۴۸ زن زندانی آزاد شدند

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان فارس گفت: طی ۱۸ ماه گذشته، تفاهم نامه همکاری با استان مقدس رضوی برای آزادسازی زنان و مادران معسر زندانی منعقد شدو مبلغ ۲۰ میلیارد ریال کمک و ۷۰ میلیارد ریال اخذ گذشت از شکات انجام و زمینه آزادی ۴۸ زندانی زن فراهم شده است.

او گفت: باکمک بسیج مستضعفین طی ۹ مرحله با رایزنی با شکات پرونده‌ها و پیشگیری از ورود تعداد قابل توجهی از افراد بدهکار به زندان‌ها و اختصاص بسته‌های معیشتی، مشارکت در آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، مشارکت در آزادی زندانیان معسر و ناتوان از پرداخت دین، خدمات قابل توجهی به زندانیان و خانواده‌های آنان ارائه شده است.

ابراهیمی گفت: کمک گروه‌های جهادی مشاوران حقوقی، پزشکان و دندانپزشکان، کمک ۶میلیارد ریالی کارکنان بانک رفاه، کمک ۲۰ میلیارد ریالی خیرین ایرانی مقیم خارج از کشور، کمک یک میلیارد ریالی هیات‌های مذهبی در قالب هر هیات آزادی یک زندانی در ماه محرم و صفراز دیگر اقدامات صورت گرفته در ستاد دیه استان بوده است.

او گفت: همچنین در پویش هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی و کمک موسسه بیرق حسینی طی دو مرحله ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال و در پویش خورشید خانه با همکاری امور بانوان فرمانداری شیراز نیز مبلغ ۳میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمدجمع آوری شد.

ابراهیمی گفت: پویش هرمسجد آزادی یک زندانی، پویش ماه مهر با کمک دانشگاه فرهنگ و هنر در قالب راه اندازی نمایشگاه عکاسی، کمک دانشگاه آزاد اسلامی، اتاق بازرگانی فارس، دانشگاه‌های صنعتی و علوم پزشکی شیراز و... از دیگر کمک‌هایی است که به ستاد دیه استان شده است.

۱۶ درصد از آمار زندانیان آزاد شده در سطح کشورمربوط به فارس است

فرمانده سپاه فجر فارس هم گفت: ۱۶ درصد از آمار آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد در سطح کشور متعلق به استان فارس است که در نهمین مرحله از طرح نذر رهایی ۱۲۳ نفر زندانی به جمع خانواده هایشان بازخواهند گشت.

سردار یداله بوعلی با تجلیل از نقش فعال و درخشان خیرین و بسیجیان در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد، گفت: نذر رهایی یک طرح شاخص و الگویی در سطح کشور است و علاوه بر آثار مثبت فرهنگی در جامعه، کاهش آسیب‌های اجتماعی را هم در پی خواهد داشت.

او گفت: در مجموع ۱۶۱۶ زندانی با اجرای طرح نذر رهایی از زندان آزاد شده اند که این طرح با همکاری و تلاش دادگستری، ستاد دیه، اداره کل زندان ها، سپاه فجر، خیرین و بسیجیان استان فارس اجرا شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان زندان ها نذر رهایی آزادی زندانیان میلیارد ریال ابراهیمی گفت استان فارس نذر رهایی زندان ها ستاد دیه او گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۶۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان

رئیس شورای هیئات مذهبی کاشان از آزادی شش زندانی جرائم غیرعمد در کاشان توسط هیئات مذهبی این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

سیدعلی اکبر جلال‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی هیئات مذهبی شهرستان کاشان، اظهار داشت: یکی از اقدامات خداپسندانه هیئات مذهبی شهرستان کاشان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد است.

وی با بیان اینکه هیئات مذهبی شهرستان کاشان در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد حضور فعالی دارند، افزود: هیئات مذهبی شهرستان کاشان از ابتدای سال تاکنون شش زندانی جرایم غیرعمد را به آغوش گرم خانواده بازگرداندند.

رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان کاشان با بیان اینکه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد توسط هیئات مذهبی این شهرستان به صورت مستمر در طول سال انجام می‌شود، ابراز داشت: هیئات مذهبی شهرستان کاشان علاوه بر برگزاری مراسم‌های مختلف مذهبی در امورات فرهنگی نیز فعالیت بسیار خوبی دارند.

وی با بیان اینکه در ماه‌های پیش رو و با آغاز ماه محرم و صفر فعالیت هیئات مذهبی شهرستان کاشان دوچندان می‌شود، گفت: کاشان بیش از یک هزار هیئت رسمی و غیررسمی دارد که در زمان‌هایی مختلف اقدامات فرهنگی مذهبی انجام می‌دهند.

جلال‌زاده با بیان اینکه هیئات مذهبی شهرستان کاشان در سایر اقدامات نظیر بسته‌های حمایتی، امدادرسانی در ایام کرونا و کمک به بخش درمان تمام تلاش خود را به کار گرفته بودند، تصریح کرد: هیئات مذهبی شهرستان کاشان همواره در کنار مردم بوده و در حمایت از نیازمندان تمام تلاش خود را به کار گرفتند.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند
  • آزادی ۱۸ زندانی جرایم مالی در نذر هشتم سبزوار
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • فعال مطرح یهودی: ما به یک مهاجرت دسته جمعی از «صهیونیسم» نیاز داریم
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی