Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@03:38:39 GMT

آرامش در بازار آذربایجان شرقی حاکم است

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۷۶۵۸۱

آرامش در بازار آذربایجان شرقی حاکم است

به گزارش خبرگزاری مهر، عابدین رضوی خرّم در جلسه ستاد تنظیم بازار استان افزود: طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها با همت و همکاری تمامی دستگاه‌های مسئول، اتحادیه‌ها و انجمن‌های صنفی به صورت بسیار مناسب در استان اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: سازمان صمت و جهاد کشاورزی استان اقدامات لازم را بسیار خوب و به موقع انجام دادند و از تک‌تک اصناف که با مردم ارتباط مستقیم دارند هم به دلیل همکاری مناسب تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: مسئولان امنیتی و انتظامی نیز در بحث کشف قاچاق بسیار خوب عمل کردند و میزان بالای کشفیات نشان از جدیت مأموران امنیتی و انتظامی در پیشگیری از قاچاق کالای اساسی دارد که نگذاشتند این اقلام از استان خارج شود.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: سازمان تعزیرات نیز به عنوان دستگاه مجری قانون به خوبی پای کار بود و اقدامات مناسبی در سطح استان انجام گرفت که تمامی اقدامات در رسانه‌ها به اطلاع مردم رسید.

وی با بیان اینکه وضعیت بازار به گونه‌ای است که اگر دستگاه‌های مسئول به جد پیگیر موضوعات نباشند هر آن احتمال مشکل وجود دارد خاطرنشان کرد: تمامی مسئولان استان در اجرای مهم‌ترین اهداف دولت برای ارائه خدمات مطمئن، مؤثر و عادلانه پای کار هستند تا شاهد رضایت‌مندی مردم باشیم.

وی با اشاره به نصب کارتخوان‌های هوشمند در نانوایی‌های استان، گفت: برنامه ریزی‌های لازم برای ایجاد زیرساخت‌ها انجام شده است و به صورت مستمر و روزانه پشتیبانی فنی جهت شناسایی و احصای آسیب‌ها و مشکلات احتمالی انجام می‌شود.

خرّم با اشاره به اینکه در ۷۰ روستای استان نانوایی وجود نداشته و آرد خود را از بازار آزاد تأمین می‌کنند، تصریح کرد: سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل غله استان باید نحوه تأمین آرد این روستاها را به صورت جدی پیگیری کنند تا دچار مشکل نشوند.

کد خبر 5518560

منبع: مهر

کلیدواژه: عابدین خرم تنظیم بازار نظارت بر بازار بوشهر کرمانشاه خراسان رضوی خطبه های نماز جمعه سفر استانی مشهد ویروس کرونا آمار کرونا کشاورزی سیدابراهیم رئیسی اردبیل سازمان تبلیغات اسلامی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۶۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقامات آمریکا اعتقاد عملی به حقوق بشر ندارند

«محمد سرگزی» رییس فراکسیون حقوق بشر مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اعتراضات دانشجویان آمریکایی علیه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: ما این روزها شاهد بیداری جهانی علیه رژیم غاصب صهیونیستی هستیم و همین مساله قطعاً نابودی این رژیم را تسریع می‌کند.

وی بیان کرد: دولت آمریکا همیشه با تسلط بر امپراطوری رسانه‌ای دنیا تلاش کرده است تا خودش را چهره مدافع حقوق بشر نشان دهد و همواره سعی کرده است که افکار عمومی دنیا را به این سمت ببرد که دولت آمریکا حامی حقوق بشر است، اما در عمل هیچ گاه اینگونه نبوده است.

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت آمریکا در طول سالیان سال اقداماتی در کشورهای مختلف اعم از آفریقا، آمریکای لاتین و منطقه خاورمیانه انجام داده است که به وضوح چهره واقعی مقامات آمریکایی برای مردم دنیا به نمایش درآمده است و همه به خوبی می‌دانند که آمریکا فقط شعار آزادی بیان و حقوق بشر سر می‌دهد و اقدامات مقامات این کشور هیچ سنخیتی با این مفاهیم ندارد. آنان در عمل حقوق بشر و آزادی انسان‌ها را زیر پا می‌گذارند و اعتقاد عملی به مفاهیمی چون آزادی بیان و حقوق بشر ندارند.

رییس فراکسیون حقوق بشر مجلس با اشاره به اقدامات وحشیانه آمریکا و نسل‌کشی این کشور طی سال‌های اخیر در بسیاری از نقاط جهان، گفت: مقامات آمریکا همواره سعی داشتند در سایر کشورها وحشی‌گری و جنایت کنند، اما در کشور خودشان به دنبال آن بودند که حتی به ظاهر این اقدامات را انجام ندهند. با وجود این، این روزها آنان وحشی‌گری علیه مردم خودشان را هم به شدیدترین شکل ممکن انجام می‌دهند، در حالی که اعتراض مردم آمریکا علیه اسرائیل کاملاً به حق است و هیچ وجدان بیداری نمی‌تواند این همه ظلم به مردم فلسطین را ببیند و سکوت کند.

سرگزی تاکید کرد: این روزها می‌بینیم دولتی که مدعی آزادی بیان است و خودش را مدعی آزادی بیان، عقیده و اندیشه در دنیا اعلام می‌کند، با ابراز عقیده مردم خودش این چنین برآشفته می‌شود و اقدامات قهری و خشونت‌آمیز نسبت به دانشجویان انجام می‌دهد و آنان را سرکوب می‌کند که قطعاً این کارها پذیرفتنی نیست.

کد خبر 6097293 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • اعلام آماده باش مدیریت بحران آذربایجان شرقی
  • دستگاه‌های خدمات‌رسان آذربایجان‌غربی به حالت آماده‌باش درآمدند
  • مدیران برای برنامه ریزی استان تهران نیاز‌ها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌‌ریزی استان تهران نیازها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مقامات آمریکا اعتقاد عملی به حقوق بشر ندارند
  • مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند
  • جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر آذربایجان شرقی برگزار می شود
  • تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • ۱۰ مصدوم بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • ضرورت همکاری دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله