Web Analytics Made Easy - Statcounter

  امیر گرگیچ  گفت: پرتو درمانی از رایج‌ترین روش‌های درمان سرطان است که می‌تواند به تنهایی یا همراه با سایر روش‌های درمانی مانند جراحی، شیمی‌درمانی یا هورمون درمانی به کار گرفته شود.

رئیس بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) زاهدان گفت: تکنیک پرتو درمانی سه بعدی که در بخش پرتو درمانی ولایت در بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) زاهدان مورداستفاده قرار میگیرد از پیشرفته‌ترین روش‌های درمانی سرطان در دنیاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: مرکز رادیوتراپی بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) به عنوان یکی از بزرگترین مراکز درمان بیماران سرطانی جنوب شرق کشورمی باشد که به منظور رفاه حال هم استانی‌های عزیز از شنبه تا چهارشنبه، ساعت ۷ صبح الی ۸ شب به صورت دوشیفت فعال است.

گرگیج از افزایش ۷۹ درصدی پذیرش و درمان بیماران بخش پرتودرمانی بیمارستان علی ابن ابی طالب (ع) زاهدان خبر داد و گفت: پذیرش و درمان بیماران بخش پرتودرمانی در بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) تا پایان خرداد ماه سال ۱۴۰۱ حاکی از ارائه خدمت به ۷۶۷ نفر است که با توجه به بیماران در لیست انتظار و تداوم پذیرش، در ماه جاری ارائه خدمت به رقمی بالاتر از این تعداد خواهد رسید که این میزان در مقایسه با آمار ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون، رشد بیش از ۷۹ درصدی را نشان می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی بیماری سرطان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۷۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ درمان رایگان زیر ۷ ساله‌ها روی پیشخوان بیمارستان‌ها

پس از رایگان شدن پوشش بیمه‌ای پنج دهک ابتدایی جامعه و اقدامات دولت و وزارت بهداشت جهت دسترسی به خدمات درمانی با قیمت ارزان، «درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال» نیز از اواخر سال گذشته نهایتا هم اجرایی شد و بر اساس این مصوبه تمام اقدامات تشخیصی و درمانی و بستری و جراحی در بیمارستان‌های دولتی و دانشگاهی برای سنین زیر هفت سال دارای پوشش بیمه، رایگان انجام می‌شود؛ در این گزارش چگونگی اجرای درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان کودکان مفید به تصویر کشیده شده است.

دریافت 71 MB

خبرنگار: زهرا روزبروزی/ تصویربردار و تدوینگر: احمدرضا زنگنه

دیگر خبرها

  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • درمان رایگان هدیه به کودکان
  • ویدیو/ درمان رایگان زیر ۷ ساله‌ها روی پیشخوان بیمارستان‌ها
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان
  • دعوت برای اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • فراخوان اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • نیچر: یک کشف مهم درباره سرطان روده بزرگ که به دهان مربوط می شود
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است