Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد قربانی در پاسخ به اینکه چرا قیمت گوشت قرمز در بازار افزایش یافته است، اظهار داشت: افزایش زیاد قیمت گوشت قرمز غیر منطقی است و با اقداماتی که وزارت جهاد کشاورزی انجام می‌دهد قیمت ها بر‌می‌گردد.

معاون امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه وابستگی قیمت گوشت قرمز به ارز 4200 تومانی کم است، افزود: شاید انتظار افزایش 7 تا 10 درصدی قیمت گوشت می‌رفت اما جهش قیمت در بازار غیر منطقی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد:‌ از ابتدا هم تصور می‌شد با اجرای حذف یارانه‌ها،‌ شوک اندکی به غیر از چهار قلم کالا در بازار برای سایر کالاها وجود داشته باشد اما این افزایش مقطعی و کوتاه مدت خواهد بود.

معاون امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: با اقداماتی که مدیریت پشتیبانی امور دام کشور برای تامین نهاده و خرید تولیدات آنها انجام می‌دهد قیمت گوشت قرمز در بازار متعادل می‌شود.

قیمت گوشت ران گوساله در بازار به کیلویی 210 هزار تومان و ران گوسفند کیلویی 190 هزار تومان به فروش می‌رود.

منبع: فارس

منبع: فردا

کلیدواژه: قیمت گوشت قیمت گوشت قرمز اصلاح یارانه ها قیمت گوشت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۷۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت مرغ و گوشت امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 748248

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • قیمت گوشت قرمز امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • امحاء۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاسد در آمل
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • واردات ۲۰ تن گوشت گرم گوسفندی به استان یزد
  • صادرات سیب زمینی مشمول عوارض ۶۰ درصدی شد
  • رتبه سوم مهاباد درتولید گوشت دراستان
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول