Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@03:38:31 GMT

قطار لوکس چهار نفره البرز

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۷۷۴۸۴

قطار لوکس چهار نفره البرز

سفر یکی از بهترین تفریحاتی است که در دنیا می‌توان انجام داد. روانشناسان و کارشناسان سلامت روح و روان جامعه معتقدند، زمانی‌که جامعه‌ای نتواند سالانه یک یا دو سفر برود امکان ابتلا به افسردگی در آن جامعه بیشتر از مردم دیگر است که سالانه یک یا دو سفر راه دور می‌روند. بین مردم هم معروف است که می‌گویند: سفر تفریح ذهن انسان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما چرا بعضی‌ها از سفر دل‌چرک می‌شوند؟ چرا افرادی ذهنشان را شرطی می‌کنند که اگر چنین وسیله‌ای بود ما به سفر می‌رویم، اگر نبود نه؟

انتخاب اشتباه وسیله نقلیه، مکان زندگی در مسافرت، غذا و همسفر در این اخلاق‌ها موثر است. در این مطلب قصد معرفی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سفر با قطار را داریم تا در صورت انتخاب آن دیگر دچار عصبانیت و نارضایتی از سفر خود نشوید.

قطار لوکس چهار نفره البرز یکی از انواع قطارهای کوپه‌ای در ایران است. این قطار به اندازه‌ای امکانات دارد که بعضا مردم متوجه درجه دو بودن آن نمی‌شوند. در ادامه با خواندن شرایط قطار فدک، حتما به خرید بلیط قطار ترغیب می‌شوید.

معرفی قطار 4 نفره البرز

قطار البرز همان‌طور که گفته شد جزو قطارهای کوپه‌ای شرکت رجا است. این قطار با بازسازی قطارهای اتوبوسی تبدیل به قطار کوپه‌ای شد و البته طرفداران خاص خود را نیز دارد. امکانات و شرایط خوبی که در هر کوپه این قطار در اختیار شماست باعث می‌شود که شما و اطرافیانتان سفری راحت و بدون دغدغه را تا مقصد تجربه کنید.

امکانات قطار البرز

قطار البرز کوپه‌های چهار نفره و چهار تخته دارد که اغلب امکانات یک کوپه درجه یک را می‌توانید در آن بیابید. اول از همه و مهم‌ترین ویژگی که این قطار را از دیگر ترن‌ها متمایز می‌کند، وجود دستگاه اسپیلیت در هر کوپه است که موجب تغییر هوای درون کوپه، مناسب با شرایط طبع شماست. هر فرد، طبع مخصوص به خود دارد؛ افرادی گرمایی و بعضی هم سرد مزاج اند. کوپه‌های قطار البرز ضمن این‌که در برابر شرایط جوی عایق سرما و گرما است، هوا سازهایی هم برای سرمایش یا گرمایش درون کوپه دارند تا آسایش شما به طور کامل فراهم شود.

دیگر ویژگی برجسته قطار البرز قرارگیری دو ال‌سی‌دی و سیتسم پخش صدا در هر کوپه برای تماشای فیلم یا پخش موسیقیست. شما می‌توانید فیلم مورد علاقه خود را در کوپه دربستی خود تماشا کنید یا در طول مسیر موسیقی مورد علاقتان را در یکی از ال‌سی‌دی‌ها با هنذفری گوش بدهید.

در این قطار جز روزهای تعطیل، مجلات و روزنامه‌ها توزیع می‌شود. ضمنا شما می‌توانید در طول سفر به کتابخانه قطار دسترسی داشته باشید و از این گنج فرهنگی استفاده کنید. در هر واگن جعبه کمک‌های اولیه و دستشویی‌های فرنگی و ایرانی وجود دارد. افرادی که بیماران جانباز و معلول را به سفر می‌برند توجه داشته باشند، چون‌که در این قطار امکان رفت‌وآمد در واگن‌ها با ویلچر نیز هست و حتی شما می‌توانید از قطار ویلچر بخواهید.

هنگام ورود به قطار و مستقر شدن در کوپه‌ها، با چای یا نوشیدنی سرد از شما پذیرایی می‌شود. امکان خرید از بوفه برای هر وعده غذا البته با پرداخت پول اضافه، فراهم است. ضمن این‌که در طول مسیر جز نوشیدنی، با بسته‌های میان‌وعده هم از شما پذیرایی می‌کنند. شما می‌توانید در صورت نیاز به هرگونه تنقلات آن‌ها را از خود قطار بخرید و استفاده کنید.

ممکن است پس از خواندن این نوشته فکر کنید که بعضی از این امکانات در یکسری از مسیرها حذف می‌شوند. به شما اطمینان می‌دهیم ممکن است این شرایط در قطارهای درجه سه و چهار رخ دهد، اما در قطار چهار نفره لوکس البرز تمامی امکانات نامبرده در اختیار مسافر هست و هیچوقت حذف نمی‌شوند.

مسیرهای حرکت قطار لوکس البرز

نمی‌توانید قطاری را بیابید که در تمامی خطوط ریلی ایران حرکت کند. بالاخره استفاده از آن‌ها محدودیت‌هایی دارد و شرایط حضور آن‌ها در تمامی خطوط ریلی نیست، اما امکان این‌که قطاری خطوط ریلی طولانی و زیادی داشته باشد تا دربرگیرنده بیشتر شهرها باشد، وجود دارد. قطار البرز از جمله قطارهاییست که در مسیرهای طولانی شمال به جنوب کشور تردد و رفت‌وآمد دارد. همان‌طور که مطلع هستید در گذشته امکان سفر به ترکیه با قطار وجود نداشت. از سال 98 شرایط این‌کار آماده شد و ایران از بعضی شهرهای خود خطوط ریلی به آنکارا، استانبول و اون ترکیه وصل کرد. بعضی از همین خطوط که به خارج از کشور و شمال به جنوب هست در اختیار قطارهای لوکس چهار نفره البرز است که در ادامه برای شما نوشته‌ایم.

خطوط ریلی که قطار البرز در آن‌ها حرکت می‌کند:

قطار تهران بندر عباس و بالعکس قطار تهران - زاهدان و بالعکس قطار تهران - گرگان و بالعکس قطار اصفهان - بندر عباس و بالعکس قطار تبریز - تهران و بالعکس قطار آنکارا - تهران و بالعکس قطار تهران - وان و بالعکس انتخاب و خرید بلیط قطار

با مطالعه شرایط و توضیحات ما درباره قطاره چهار نفره لوکس البرز پیشنهاد ما به شما خرید بلیط این قطار برای سفر است. البته شما مختار به انتخاب قطار، درجه و سبک آن هستید، اما قطار البرز با توجه به قیمت بلیط‌ها و شرایط و امکاناتی که دارد به‌صرفه‌ترین انتخابیست که می‌توانید انجام دهید. شما می‌توانید با مراجعه به سایت علی بابا که مرجع فروش بلیط اینترنتی در ایران است بلیط قطار البرز را بخرید و برای رفتن به سفری دلچسب حاضر شوید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی /

منبع: تابناک

کلیدواژه: متروپل آبادان حجت الله عبدالملکی جنگنده اف 14 قطار البرز قطار لوکس بلیت قطار رپرتاژ آگهی متروپل آبادان حجت الله عبدالملکی جنگنده اف 14 بالعکس قطار شما می توانید نفره البرز قطار البرز قطار تهران خطوط ریلی چهار نفره کوپه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۷۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور رئیسی برای طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره | ویدئو

دریافت 9 MB

به گزارش همشهری آنلاین، روح الله دهقانی فیروزآبادی در ادامه افزود: مسئولانی از وزارت صمت، دفاع، راه و شهرسازی، سازمان هواپیمایی، ایرلاین‌های معتبر در این جلسات شرکت کردند.
جمع‌بندی این بود که یک هواپیمای جت ۱۰۰ نفره طراحی شود، پیش قراردادهای ۱۰ تا ۱۲ جت هم بسته شده است.

کد خبر 848671 منبع: تسنیم برچسب‌ها خبر ویژه تکنولوژی (فناوری) سید ابراهیم رئیسی هواپیما

دیگر خبرها

  • زخمی شدن ۴ نفر در برخورد دیزل قطار با واگن در اهواز
  • دستور رئیسی برای طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره | ویدئو
  • ساخت وسایل لوکس از پوست هزاران تمساح در کارخانه‌ (فیلم)
  • طراحی کوپه، قدرت پیکاپ؛ یکی از عجیب‌ترین خودروهای امسال رونمایی شد(+عکس)
  • (تصاویر) خودروی لوکس چینی که قرار است به جنگ ب‌ام‌و و بنز برود
  • این خودروی لوکس چینی به جنگ مرسدس‌بنز و ب‌ام‌و می‌رود /عکس
  • مقامات سیاسی ترکیه و دردسر خودروهای لوکس
  • قطارهای لوکس ایران، سفری شاهانه در انتظار شماست
  • اعتراف در اسپانیا: ‏VAR‏ ‏امسال اشتباه داشت!‏
  • جنجال سفر‌های هوایی لوکس دیوید کامرون