Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، میثم لطیفی صبح دوشنبه در بدو ورد به اراک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حوزه استخدام قوانین متعددی وجود دارد که باعث شده در این زمینه مسائل و مشکلات به وجود آید باید با بررسی این موضوع در بلند مدت به قانون مشترک و جامعی برسیم.

لطیفی در ادامه افزود: قوانین موجود در این حوزه باید بر مبنای بهره‌وری و عملکرد ساماندهی شود تا از تفاوت‌های برخورداری دستگاه‌ها از بودجه عمومی و درآمدهای اختصاصی یکسان عمل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با اشاره به همکاری با مجلس شورای اسلامی در این موضوع گفت: این موضوع با اراده جمعی و بدون نیاز به لایحه می‌تواند در مجموعه دولت کسانی را که کار جاری و تخصصی دولت را انجام می‌دهند رابطه استخدامی آنها از شرکتی به رابطه قرارداد کار معین، پیمانی یا حتی در سطوحی به رسمی تغییر دهد و این مهم میسر نمی‌شود مگر با شناسایی ظرفیت موجود، زیرا طبق قانون، برنامه‌ها نباید دولت را بزرگ کند.

لطیفی بیان کرد: استفاده از نیروهایی که در مجموع دولت زحمت می‌کشند اولویت ما بوده و پیش بینی می‌کنم با برگزاری آزمون‌های استخدامی خاص برای این افراد که با دولت همکاری می‌کنند زمینه جذب را متناسب با نیازهای واقعی دستگاه‌ها ایجاد کنیم.

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان اداری استخدامی کشور پس از استقبال مسئولان در پاویون دولت استان مرکزی، با ادای احترام به مقام شامخ شهیدان از اداره کل بیمه سلامت استان مرکزی دیدن کرد.

کد خبر 5518861

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان اداری استخدامی کشور سازمان اداری و استخدامی کشور هیئت دولت میثم لطیفی اراک مجلس شورای اسلامی بوشهر کرمانشاه خراسان رضوی خطبه های نماز جمعه سفر استانی مشهد ویروس کرونا آمار کرونا کشاورزی سیدابراهیم رئیسی اردبیل سازمان تبلیغات اسلامی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۷۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخدام دانشجویان دانشگاه‌ها در آموزش و پرورش/جزییات طرح راتبه معلمی

رجبعلی برزویی، رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: طرحی قرار است از مهر امسال اجرا شود که راتبه معلمی نام دارد. در این طرح از ظرفیت دانشگاه‌های کشور برای جذب دانشجومعلم استفاده خواهد شد.

برزویی گفت: آیین‌نامه راتبه معلمی تا یک ماه آینده برای تصویب به شورای عالی آموزش ارسال می‌شود که از مهر امسال پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان صورت خواهد گرفت.

رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: دانشجویانی که در دانشگاه‌های خوب و سطح بالا درس می‌خوانند فراخوان خواهند شد به‌طوریکه دانشجویانی که دو سال از درس دانشگاه را گذرانده باشند با یکسری حداقل‌های معدلی و شرایط‌های متعددی که گذاشته خواهد شد، فراخوان می‌شوند که از سال دوم تحصیلی بورسیه آموزش و پرورش می‌شوند و مثل بقیه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان، نیروی آموزش و پرورش خواهند شد.

برزویی گفت: این دانشجویان علاوه بر درس‌های که در دانشگاه مبدا می‌گذرانند درس‌های مورد نیاز دانشگاه فرهنگیان را نیز خواهند گذراند.

وی گفت: حدود ۳۰ تا ۴۰ واحد درسی که شامل تربیتی و مورد نیاز دانشگاه فرهنگیان است، این دانشجویان طی خواهند کرد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: این دانشجویان دو مدرکی خواهند بود که هم از دانشگاه اصلی مدرک خواهند گرفت و هم از دانشگاه فرهنگیان مدرک دریافت خواهند کرد و این کار مشترکی بین دو دانشگاه خواهد بود.

برزویی گفت: پیش‌بینی می‌شود که در سال اول اجرای این طرح ۱۰ هزار دانشجو جذب دانشگاه فرهنگیان شود. به گفته برزویی، این دانشجویان جذب و استخدام دانشگاه فرهنگیان می‌شوند و همچنین از معافیت سربازی و دیگر مزایای دانشگاه فرهنگیان بهره‌مند خواهند شد.

منبع: پانا

دیگر خبرها

  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود
  • ۲ هزار مشاور در آموزش و پرورش جذب می شوند
  • ۷ نشانه که می گوید باید کسی که دوستش دارید را ترک کنید
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون‌ آموزگاری»
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه سرمایه انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است
  • استخدام دانشجویان دانشگاه‌ها در آموزش و پرورش/جزییات طرح راتبه معلمی
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • غیر قانونی بودن سبدفروشی دارو توسط شرکت‌های پخش
  • بررسی مسائل و مشکلات تولیدکنندگان شهرستان فیروزکوه