Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین، سپهر حیدری در سال ۹۳ ازدواج کرده و در سال ۹۶ صاحب یک پسر به نام دیاکو شد و در اسفند ۱۳۹۹ صاحب یک فرزند پسر به نام آروکو  شد. این بازیکن فوتبال درباره نحوه آشنایی با همسرش گفت در ایام عید در روز دوم فروردین در مرکز بولینگ اریکه ایرانیان همسرم را که با خانواده اش آمده بودند دیدم و در یک لحظه عاشق شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپهر حیدری که دیروز ۴۰ ساله شد عکسی از شب جشن تولدش در کنار خانواده منتشر کرده است.

همسر سپهر حیدری کیست؟

آرام جوینده دختر دهه هفتادی است که چند سال پیش با سپهر حیدری، فوتبالیست و بازیکن سابق باشگاه پرسپولیس تهران ازدواج کرد و فرزندی به نام دیاکو دارد. آرام جوینده در حوزه مدلینگ پس از ازدواجش فعالیتی ندارد اما مدیریت سالن زیبایی را بر عهده دارد.

بیوگرافی سپهر حیدری

سپهر حیدری فوتبالیست ایرانی در ۲۹ خرداد ۱۳۵۹ در اصفهان به دنیا آمده و فارغ التحصیل رشته کارشناسی در مکانیک و کارشناسی ارشد در تربیت بدنی می باشد.

حیدری به دلیل داشتن خانواده ورزشی فوتبال را از کودکی از پدرش آموخت و در مدرسه نیز در رده نهالان فعالیت میکرده و از سن نونهالی تا بزرگسالی ذوب آهن اصفهان توپ می زد .

او در سال ۸۶ راهی پرسپولیس شد و مدت دو سال با این تیم بزرگ قرارداد بست. پس از پرسپولیس به مس کرمان رفته و در سال ۹۱ با بازگشت به ذوب‌آهن از فوتبال خداحافظی کرد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سپهر حیدری سپهر حیدری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۷۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم رئیس دانشگاه تهران برای جمیله علم‌الهدی، همسر ابراهیم رئیسی

رئیس دانشگاه تهران با صدور احکامی همسر رئیس‌جمهور و معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور را به‌عنوان عضو هیأت اجرایی جذب دانشکده خانواده این دانشگاه منصوب کرد.

به گزارش مهر، دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران امروز با حضور انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور، قاسم عمو عابدینی معاون وزارت علوم تحقیقات و فناوری، محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران و زهرا ناظم بکایی رئیس دانشگاه الزهرا افتتاح شد.

رئیس دانشگاه تهران در این مراسم با اعطای حکمی انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور را به عنوان عضو وابسته هیأت علمی و عضو هیأت اجرایی جذب هیأت علمی دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران معرفی و منصوب کرد.

خزعلی در واکنش به این حکم گفت: من هیچ مسئولیتی را اگر نتوانم کار کنم قبول نمی‌کنم.

محمد مقیمی، همچنین جمیله علم الهدی عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی و همسر رئیس جمهور را به عنوان عضو دیگر هیأت اجرایی جذب هیأت علمی دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران معرفی کرد.

در ادامه رئیس دانشگاه تهران فاطمه یزدیان دانشیار دانشکدگان علوم وفناوری‌های میان رشته‌ای را به ریاست این دانشکده منصوب کرد.

دیگر خبرها

  • همسر ابراهیم رئیسی و انسیه خرعلی از یکجا پُست جدید گرفتند
  • جشن تولد پسر پرسپولیس بعد از برد خانگی
  • همسر رئیسی پُست جدید گرفت
  • حکم رئیس دانشگاه تهران برای جمیله علم‌الهدی، همسر ابراهیم رئیسی
  • ویسی: فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید
  • شکایت علیه فوتبال: جان فوتبالیست‌ها بی‌اهمیت است
  • همسر ابراهیم رئیسی پُست جدید گرفت+جزئیات
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • ویسی:فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید
  • واکنش توهین‌آمیز سپهر حیدری خطاب به امید نورافکن + عکس