Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا حیدری گفت: در راستای توسعه تحصیلات عالی فنی و حرفه‌ای، با شروع سال تحصیلی جدید چهار رشته در این آموزشکده دایر می‌شود.

او گفت: این رشته‌ها شامل تعمیر تجهیزات پزشکی، مهندسی شهرسازی، مهندسی نرم‌افزار، کامپیوتر و مهندسی برق قدرت هستند که مجوز آن‌ها برای پذیرش دانشجو صادر شده است.

رئیس آموزشکده فنی حاج حشمت شهبازی نهاوند گفت: از مجموع ۱۳ رشته هفت مورد مربوط به پسران و ۶ رشته نیز متعلق به دختران است، با این چهار رشته، تعداد رشته‌های موجود در این آموزشگاه به ۱۳ رشته مورد می‌رسد که چهار رشته آن کارشناسی و مابقی کاردانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از بورسیه دانشجویان مستعد و برتر آموزشگاه برای جذب در آموزش و پرورش خبر داد و تاکید کرد: طبق تفاهمنامه دانشگاه فنی و فرهنگیان قرار است ۴۰ هزار دبیر فنی در این دانشگاه تربیت شود که دانشجویان برتر هر آموزشکده در سال آخر بورسیه دبیری برای آموزش و پرورش خواهند شد.

حیدری کسب رتبه نخست آموزشکده فنی حاج حشمت شهبازی این شهرستان در بین ۱۸۱ آموزشکده فنی کشور را نشاندهنده سطح بالای علمی آن عنوان کرد و خواستار حمایت بیشتر به ویژه در زمینه نوآوری و دانش‌بنیان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فنی و حرفه ای رشته تحصیلی آموزشکده فنی چهار رشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۷۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش کتابخانه‌های سیار، نیاز استان ایلام

ایسنا/ایلام مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام گفت: با وجود نیاز استان در مناطق روستایی و عشایری به کتابخانه سیار، ما فعلأ فقط یک کتابخانه سیار در استان داریم.

«سمیه حیدری» با حضور در ایسنا در این خصوص اظهار کرد: ما در استان کتابخانه سیار نداشتیم و یکی از ضروری‌ترین کارهای راه‌اندازی کتابخانه سیار بود، با مسئولان سپاه امیرالمومنین (ع) استان هماهنگی شد و یک خودرو متناسب در اختیار اداره کل کتابخانه‌های استان قرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد: برای تجهیز این کتابخانه سیار ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است و ۷ روستا در شهرستان ایلام را در ۵ روز هفته، پوشش می‌دهد.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام افزود: با توجه به تعدد روستاهای استان و دسترسی نداشتن کتاب دوستان به‌خصوص دانش‌آموزان، افزایش تعداد کتابخانه ‌های سیار استان ضروری است.
حیدری گفت: تعداد زیادی روستا در شهرستان سیروان وجود دارد که نیازمند کتابخانه سیار هستند اما امکانات نداریم.
وی ابراز امیدواری کرد: رایزنی‌ها با مسئولان کشوری و استانی برای افزایش کتابخانه‌های سیار استان ادامه دارد.
انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • افزایش کتابخانه‌های سیار، نیاز استان ایلام
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در نهاوند
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • معرفی پنجمین سرمربی فصل تیم پرحاشیه!
  • افزایش ۱۰۰ درصد کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • تخریب دو ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی نهاوند
  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای توسعه بافت تاریخی بوشهر