Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان یزد با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی از سوی دادگستری یزد گفت: تحقق شعار سال و اجرای سند تحول و تعالی از اولویت‌های اصلی دستگاه قضا در یزد است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، غلامعلی دهشیری صبح امروز در دیدار با مدیر حوزه‌های علمیه کشور با اعلام گزارش مختصری از وضعیت  عملکرد دستگاه قضایی استان و تلاش‌های صورت گرفته در ایام سخت کرونا اظهار داشت: تحقق شعار سال و اجرای سند تحول و تعالی از اولویت‌های برنامه‌ای دستگاه قضای استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  افزود: در این زمینه جلسات ستاد استانی اقتصاد مقاومتی به صورت مستمر برگزار می‌شود و  ماحصل آن حل مشکلات متعدد واحدهای تولیدی و صنعتی استان و فعالیت مجدد چندین کارخانه بوده است.

بستر و حریم رودخانه قشلاق سنندج با ورود دستگاه قضایی آزادسازی شدتاکید رئیس دستگاه قضا بر اهمیت مقوله صیانت از مجموعه و کارکنان دستگاه قضاییاجرای عدالت و مبارزه همه جانبه با فساد مهمترین رسالت دستگاه قضایی و سازمان بازرسی است

رئیس کل دادگستری استان یزد افزود: تقویت پایگاه اجتماعی و مردمی دستگاه از دیگر اولویت‌های دادگستری کل استان بوده و در این زمینه هم طرح 30 شب 30 سنگر آگاه‌سازی حقوقی و قضائی در ایام ماه مبارک رمضان و دیدار چهره به چهره 2 هزار و 250 نفر در این مدت در مساجد تراز محلات شهرستان یزد و سایر شهرستان‌ها، برگزاری جلسات ملاقات مردمی مسئولان عالی قضائی استان در شهرستان‌ها، برگزاری جلسات ملاقات مردمی مسئولان عالی قضائی استان در محلات حاشیه شهر و حتی در شبهای احیا و موارد دیگر از جمله این برنامه‌ها بوده است.

وی ادامه داد: این طرح آثار و برکات و تاثیر بسیار خوبی در اذهان جامعه داشته و مورد استقبال مردم و بازدید و تقدیر نماینده ولی‌فقیه در استان قرار گرفت.

دهشیری بر لزوم توجه ویژه به حوزه معیشت کارکنان دستگاه قضایی پیرو فرمایش ریاست قوه قضاییه در سفر اخیر به قم و عنایت خاص دولتمردان و ‌قوه مقننه و شورای نگهبان به افزایش اعتبار قوه قضاییه و گره گشایی از تنگنای معیشتی کارمندان تأکید کرد.

وی بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان و اقشار تاثیرگذاز جامعه در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی را مهم و اثرگذار ارزیابی کرد و افزود: برگزاری نخستین جشنواره طنز عدلیه با عنوان دادخند، برگزاری دومین جشنواره عدلیه و رسانه در 4 بخش مختلف، برگزاری مستمر جلسات با اقشار مختلف جامعه از جمله اقدامات صورت گرفته است.

انتهای پیام/781/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دستگاه قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۷۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش محوری کارگران در تحقق شعار سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل در حال حاضر ۲۷ هزار کارگر در واحدهای تولیدی دارای پروانه کسب در راستای توسعه اقتصادی استان، فعالیت می کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیگیری مسائل عمومی اولویت کاری دستگاه قضا است
  • تلاش دستگاه قضایی برای تحقق شعار سال
  • جلوگیری از اطاله دادرسی از اولویت‌های دستگاه قضا در سال جاری
  • بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز کارگر و روز معلم
  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند
  • کارگران بازوان توانمند جامعه‌
  • راهکار های سند تحول قضایی برای تحقق فصل خصومت
  • نقش محوری کارگران در تحقق شعار سال
  • مقدمات برگزاری «دادگاه‌های صلح» در لرستان فراهم شود
  • ضرورت اجرای قانون جوانی جمعیت به طور کامل