Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید روح الله حسینی درگفتگو باخبرنگار مهر به تشریح اهم برنامه‌های این شهرستان پرداخت و افزود: ایجاد شبکه نخبگان ای جوانان برای حل مسائل منطقه، شکل‌دهی و هویت دهی به ساختار راهبردی و اندیشه ورزانه شورای هیأت مذهبی و ایجاد هسته فعال عملیاتی و فکری در حوزه آسیب‌های اجتماعی در بین جوانان انقلابی در این شهرستان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از فعال سازی ظرفیت استفاده از مشاوره‌های تربیتی انقلابی و دینی در مدارس به صورت سازمان یافته در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: ایجاد نگاه تحولی در بین مداحان شهرستان نسبت به اثرگذاری در سطح جامعه از نتایج ایجاد ساختار اندیشه ورزی در مداحان و هیئات بوده است.

وی ادامه داد: فعال کردن ظرفیت‌های جهادی هیئات مذهبی برای افزایش حضور آنان در کمک‌های مومنانه و مواسات و ایجاد تفاهمات بین دستگاهی با آموزش و پرورش برای استفاده حداکثری از توان تربیتی و پرورشی کارشناسان تربیتی طلبه از دیگر برنامه‌های انجام شده بوده است.

رئیس اداره تبلیغات رزن از هویت دهی و شکل‌گیری زنجیره شبکه تبلیغ در مجموعه نیروهای مردمی ذیل سازمان تبلیغات اسلامی منطقه گفت و خاطرنشان کرد: طراحی و تعیین طرح تحول شبکه تبلیغ و ارسال آن به استان و تهران از اهم برنامه دیگر است.

حجت الاسلام حسینی در ادامه صحبت‌های خود از ایجاد مرجعیت عملیاتی و فکری برای اداره تبلیغات در بین جوانان در اقدامات فرهنگی و اجتماعی و شکل گیری هیئت مبلغین به منظور ایجاد مفاهمه اجتماعی و فرهنگی و طرح بحث مشکلات جدید اجتماعی در بین طلاب و ارائه راهکار در بین خانواده‌ها و طلاب اشاره کرد.

وی تاکید کرد: انعقاد تفاهم نامه پروژه پژوهش آسیب‌های اجتماعی شهرستان با مرکز مطالعات اسلامی آسیب‌های اجتماعی دانشگاه شاهد و انعقاد تفاهم نامه و ایجاد خانه سلامت خانه و روان (شناخت) با دفتر تبلیغات اسلامی و شکل گیری مرجعیت مشاوره‌های تربیت، طلاق و ازدواج در استان و به ویژه شمال استان برگزار شده است.

این مقام مسؤول در پایان افزود: ایجاد همکاری مشترک و انعقاد تفاهم با مرکز مطالعات زنان و خانواده حوزه علمیه قم جهت برگزاری دوره‌های خانواده و زنان و احصاء نظام مسائل زنان منطقه از دیگر برنامه‌های ارائه شده در شهرستان رزن بوده است.

وی استفاده از ظرفیت کارشناسی مراکز مطالعاتی مرجع در سطح قم و تهران برای حل موضوعات آسیب‌های اجتماعی را راهبرد اساسی اداره تبلیغات اسلامی منطقه برشمرد و ادامه داد: بزودی مرکز سلامت روان و خانواده با همکاری مشاوران تخصصی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه، همراهی فرماندار شهرستان رزن و محوریت اداره تبلیغات اسلامی برای نخستین بار در استان همدان در رزن آغاز به کار خواهد کرد.

کد خبر 5518909

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان رزن آسیبهای اجتماعی بوشهر کرمانشاه خراسان رضوی خطبه های نماز جمعه سفر استانی مشهد ویروس کرونا آمار کرونا کشاورزی سیدابراهیم رئیسی سازمان تبلیغات اسلامی اردبیل قوه قضاییه آسیب های اجتماعی تبلیغات اسلامی اداره تبلیغات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۸۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری

به گزارش خبرگزار، مهر، محمدعلی الفت‌پور با اشاره به تصویب ایجاد شعبه ویژه جهت پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران گفت: حفظ سلامت اداری در شهرداری به عنوان یکی از مجموعه‌هایی که به‌طور مستقیم با شهروندان سروکار دارد، نقش بسیار مهمی در اعتمادسازی و ارتقای سرمایه اجتماعی دارد و اهمیت این امر زمانی آشکار می‌شود که مجموعه شهرداری تهران به‌عنوان یکی از سازمان‌های پیشرو در امر مبارزه با فساد، بتواند با پیگیری و رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان خود و انتشار نتایج حاصله، گامی اساسی و اجرایی در این زمینه بردارد و از این طریق ضمن جلب اعتماد شهروندان سرمایه اجتماعی قابل ملاحظه‌ای برای شهرداری تهران کسب شود.

دبیر کمیته برنامه‌ریزی و نظارت ستاد ارتقا سلامت اداری با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از راهکارها و استراتژی‌های مبارزه با فساد و ارتقا سلامت اداری، خصوصاً ارتشاء از طریق احصاء نظرات و ایده‌ها و مطالعات گذشته شناسایی و بررسی شده است، خاطرنشان کرد: تلاش در جهت اجرایی ساختن آن‌ها، بی‌شک یکی از مهم‌ترین اقدامات این حوزه خواهد بود که به واسطه آشنایی با موضوع و به سبب آگاهی از شرایط و اقتضائات شهرداری تهران، راهبردها و راهکارهایی نیز در زمینه‌های اقتصادی، اداری، مدیریتی، فرهنگی، قانونی و قضائی، مدیریت اخلاق حرفه‌ای، اجتماعی، اطلاع رسانی و شفاف سازی ارائه شده است که هم به لحاظ موضوعی و هم اجرایی قابل توجه و اجرا هستند.

بر اساس گزارش سایت شهر، الفت‌پور در پایان تصریح کرد: با توجه به تلاش‌های صورت‌گرفته در این زمینه و برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و تخصصی، تشکیل شعبه‌ای مشخص و ویژه جهت پیگیری اخذ رشوه در شهرداری تهران، توسط اداره کل دفتر هماهنگی هیأت رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان و کمیته‌های انضباطی در دست اقدام است و پرونده‌های مرتبط در این خصوص با حساسیت بالا و در اسرع وقت، بررسی و تا حصول نتیجه، پیگیری می‌گردند.

کد خبر 6089965 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • سلامت روانی، اخلاقی و اجتماعی از وجوه مهم سلامت
  • آغاز فعالیت کمیته ایمنی و سلامت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • سلامت و محیط زیست؛ دستمایه تبلیغات میلیاردی
  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس آغاز شد
  • آغاز ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه