Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید صمد منصوری گفت: ۲۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات ملی و استانی برای ایجاد زیرساخت پنج شهرک گلخانه‌ای در این استان تاکنون هزینه شده است.   او می گوید: این تعداد مجتمع شامل ماهور باشت به مساحت ۲۸ هکتار، فدک سرابیز باشت ۳۴ هکتار، مجتمع گلخانه ای ناصرآباد گچساران ۲۴ هکتار، دشت مازه کهگیلویه ۳۴ هکتار و مجتمع گلخانه ای بهمئی ۱۹ هکتار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  به گفته مدیر شرکت شهرک های کشاورزی استان، ۱۹۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل زیرساخت های پنج شهرک گلخانه ای در شهرک های کشاورزی این استان نیاز است.   منصوری میانگین پیشرفت کاری این طرح را ۷۵ درصد اعلام کرد و می گوید: به زودی عملیات اجرایی سه شهرک گلخانه ای به مساحت ۶۰ هکتار در استان اجرا می شود.   او گفت: تمام این گلخانه ها در استان مجهز به سیستم آبیاری نوین می شوند و به ازای هر هکتار از این گلخانه ها برای ۱۰ تن به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغالزایی ایجاد می شود.   به گفته منصوری، شهرک گلخانه ای فدک ۳۴ هکتار مساحت دارد که بیش از ۲۵ هکتار آن تاکنون به متقاضیان واگذار شده است.   او گفت: این شهرک هم اکنون بیش از ۸۰ درصد پیشرفت کاری دارد و تاکنون بیش از ۴۰ میلیارد ریال برای فراهم کردن زیر ساخت های آن هزینه شده است.   مدیر شرکت شهرک های کشاورزی استان مساحت شهرک گلخانه ای بهمئی را بیش از ۱۹ هکتار اعلام کرد و می گوید: این طرح به متقاضیان واگذار شده و ۲۵ میلیارد ریال برای زیر ساخت های این طرح کشاورزی از سوی شرکت شهرک های کشاورزی هزینه شد.   منصوری گفت: شهرک گلخانه ای ماهور باشت هم اکنون ۸۵ درصد پیشرفت کاری دارد که زیر سازی ۱۶ هکتار آن در حال انجام است و به زودی به متقاضیان واگذار خواهد شد.   به گفته مدیر شرکت شهرک های کشاورزی استان، با توجه به خشکسالی های اخیر و کاهش منابع آبی ضروری است از منابع آبی و خاکی استفاده بهینه شود.   او می گوید: انتقال کشت سبزی و صیفی جات از فضای باز به فضای بسته(گلخانه ها) یکی از برنامه های وزارت جهاد کشاورزی در راستای استفاده بهتر از منابع آبی و افزایش تولید در واحد سطح است.   منصوری گفت: تاکنون در این مجتمع ها کارهای زیرساختی از جمله تأمین شبکه گاز و داخلی برق، آب و فنس کشی مجتمع، احداث ساختمان نگهبانی و زیرسازی انجام شده است.   او می گوید: با تکمیل و راه اندازی این تعداد شهرک های گلخانه ای در کهگیلویه و بویراحمد برای هزار تن اشتغالزایی پایدار ایجاد می شود.   به گفته مدیر شرکت شهرک های کشاورزی استان، واگذاری این واحدها تولیدی اولویت با افراد فارغ التحصیلان بخش کشاورزی و افراد بومی ساکن در منطقه می باشد. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد شهرک گلخانه ای اشتغالزایی مدیر شرکت شهرک های کشاورزی استان شهرک گلخانه ای میلیارد ریال گلخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۸۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به ۳۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی فلارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،مدیر عامل آب منطقه‌ای استان گفت: ایستگاه پمپاژ طرح آبرسانی به ۶۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی از ده سال قبل شروع شد که بخش از آن اجرا و بخش دیگر آن در سه سال اخیر انجام شد.
کریمی افزود: هم اکنون این ایستگاه پمپاژ به ۳۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی شهرستان فلارد آبرسانی می‌کند.
وی گفت: در قرارداد با بخش خصوصی آین آمادگی وجود دارد تا طرح آبرسانی به ۶۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی این شهرستان اجرا شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۳۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی فلارد
  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین‌های شهرک صنعتی فجر قشم
  • صدور سند زمین های شهرک صنعتی فجر قشم
  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین های شهرک صنعتی فجر قشم
  • ۲۱ درصد گازهای گلخانه‌ای تولیدی مربوط به بخش کشاورزی است
  • امنیت غذایی پایدار و رونق صادرات محور؛ نقشه راه تولیدات کشاورزی است
  • شهرک‌های صنعتی دانش‌بنیان در هرمزگان راه‌اندازی شود
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه در استان اردبیل
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه
  • سطح گلخانه‌های کردستان به ۶۰ هکتار افزایش یافت