Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-02@04:56:40 GMT

قیمت کاغذ a4 چقدر است؟

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۷۸۳۰۵

قیمت کاغذ a4 چقدر است؟

به دلیل نوسان قیمت ها نمی توان قیمت و هزینه ثابتی را برای کاغذ اعلام نمود. علاوه بر این ها عوامل دیگری در تعیین قیمت خرید کاغذ موثر هستند از جمله این عوامل می توان به برند کاغذ، گرماژ آن، تعداد خرید و ... اشاره کرد. همچنین قیمت دلار نیز به دلیل واردات برخی کاغذها روی قیمت آن ها تاثیر می گذارد.

خرید کاغذ A4

شرکت تامین فلات، تامین کننده کلیه ملزومات اداری و مصرفی سازمان ها و ارگان ها با فروش عمده انواع کاغذ با قیمت ارزان و اقتصادی در خدمت مشتریان عزیز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین جهت خرید عمده انواع کاغذ شامل سایزهای مختلف A3 , A4 , A5 در برندهای متنوع از جمله کپی مکس، سل پرینت، دابل ای، هایبرایت، پاپکو و گلد و ... و اطلاع از قیمت ها و همچنین راهنمایی بیشتر با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.

جهت اطلاع از قیمت کاغذ a4 کلیک کنید.

معرفی کاغذ A4 ارزان برای شرکت ها

کاغذ A4 یک عضو جدا نشدنی در همه اداره و سازمان هاست به طوری که در تمام ادارات خصوصی و دولتی از آن برای مصارف اداری و روزمره استفاده می کنند. همین امر باعث شده تا کیفیت و قیمت کاغذ برای مدیران اهمیت داشته باشد. به طور معمول کاغذ A4 در ادارات برای کپی کردن مطالب استفاده می شود و کیفیت کاغذ باعث طول عمر دستگاه های کپی، پرینتر و فکس و همچنین صرفه جویی در زمان می شود.

برندهای زیادی از کاغذ A4 در بازار وجود دارد. کیفیت بالا و قیمت ارزان دو دلیل برای فروش بالای یک برند است. هرچه کیفیت کاغذ بالا باشد طول عمر دستگاه هایی که از کاغذ استفاده می کنند، بیشتر خواهد شد.

شما می توانید برای خرید کاغذ اصل با خیال راحت و قیمت ارزان به شرکت تامین فلات که فروشنده انواع برندهای کاغذ با قیمت عمده و مناسب است، مراجعه نمایید.

لیست برند های پر فروش کاغذ A4

کاغذ کپی مکس

یکی از پرمصرف ترین کاغذهای بازار کاغذ کپی مکس است که دارای وکیوم نایلونی به رنگ های قرمز و آبی است که این تفاوت رنگ نشان دهنده وزن کاغذهاست و کیفیت آن ها یکسان است. کاغذ کپی مکس دارای وزن 80 گرم است و به صورت بسته ای به فروش می رسد. درون هر بسته تعداد 500 عدد کاغذ وجود دارد. این کاغذ محصول کشور اندونزی است که پس از واردات در ایران برش زده می شوند و دارای سایز های A4 و A3 و A5 است.

کاغذ پیپروان

یکی از معروف ترین کاغذ ها در بازار ایران کاغذ پیپروان است که همیشه در صدر پرفروش ترین کاغذ های A4 به شمار می رود. کاغذ پیپر وان محصول کشور اندونزی است و مانند دیگر کاغذهای وارداتی در داخل کشور برش زده می شوند و برش این کاغذ به صورت لیزری است و همین امر باعث می شود این کاغذ فاقد پرزهای مضر برای دستگاه های مورد استفاده باشد. این کاغذ ها دارای وزن 80 گرم هستند و در هربسته 500 عدد کاغذ وجود دارد. کاغذ پیپروان دارای سایز های مختلف از جمله A3 و A4 و A5 است.

کاغذ دابل A

کاغذ دبل A از گذشته تا به امروز جزء بهترین برندهای پر مصرف و پرفروش کاغذ در بازار کشور است. کاغذ A4 دبل A از ماندگارترین انواع کاغذ برای پیرینترهای دورو و با کنتراست بالا است و همچنین گرد و غبار را جذب نمی کند و این امر سبب افزایش طول عمر دستگاه های پیرینتر می شود. این کاغذ ساخت کشور تایلند است و خاصیت ضد حلقه شدن دارد. این کاغذ دارای گرماژ 80 گرم است و در هر بسته تعداد 500 عدد کاغذ وجود دارد.

کاغذ سل پرینت

از برندهای دیگر کاغذ که بسیار پرفروش و پرمصرف است می توان به سل پرینت اشاره کرد. کاغذ A4 سل پرینت دارای وزن 80 گرمی واقعی و مرغوب است. کاغذ A4 سل پیرینت برای پیرینترهای جوهر افشان، لیزری و کپی فکس مناسب است. در هر بسته از این کاغذ، 500 عدد کاغذ وجود دارد.

کاغذ هایبرایت

کاغذ هایپرایت با سطح لطیفی که دارد قابلیت چاپ و کپی دقیق را به ما می دهد و همچنین دارای لفاف محافظت از رطوبت است. کاغذ A4 هایپرایت محصول کشور اندونزی است و گرماژ این کاغذ 80 گرم است و در هر کارتن از این کاغذ 5 بسته و هر بسته شامل 500 برگ کاغذ است.

کاغذ گلد

از برندهای دیگر کاغذ A4 می توان کاغذ گلد را نام برد. این کاغذ مناسب برای کارهای با حساسیت بالا و همچنین دارای لفاف کاغذی ضد آب است. گرماژ و وزن کاغذ گلد 80 گرم است و در بسته بندی های 500 برگ وجود دارد. کاغذ گلد در سایز های مختلف از جمله A3 و A4 و A5 موجود است.

مرکز فروش کاغذ a4 در تهران کجا است؟

در صورتی که به دنبال یک فروشگاه معتبر برای خرید کاغذ A4 هستید تا بتوانید از آنجا بهترین و باکیفیت ترین برندهای کاغذ را بدون هیچ واسطه و با قیمت ارزان و مناسب خریداری کنید، در اینجا ما به شما تضمین خواهیم داد که شرکت تامین فلات جزو معدود شرکت هایی است که انواع کاغذ از جمله کاغذ A4 را بدون هیچگونه واسطه و با قیمت مناسب به مشتریان عزیز خود عرضه می دارد که برای این کار شرکت تامین فلات راه های مختلفی از جمله خرید آنلاین از طریق سایت را فراهم نموده است.

خرید عمده کاغذ از کارخانه

در فرآیند چاپ، کاغذ از مهم ترین و اساسی ترین ارکان است و بر اساس مشخصات خاصی که دارد، نقش عمده و تعیین کننده ای را در کیفیت چاپ ایفا می کند. کاغذ از انواع لوازم التحریر است که امروزه بیش از 300 نوع کاغذ مختلف در بازار وجود دارد که امکان دارد شفاف یا غیر شفاف، ضخیم یا نازک، نرم یا سخت، آماده شده برای کار در یک روی آن و یا هر دو رو، دارای پوشش و یا بدون پوشش و صدها نوع کاغذ مختلف برای مصارف گوناگون که بر اساس نیازی خاص انتخاب، مصرف و یا نام گذاری می شوند.

با توجه به اینکه با خرید عمده کاغذ از کارخانه هزینه شما بسیار کمتر خواهد شد اما مشکلات دیگری به همراه خواهد داشت. از جمله این مشکلات می توان به تعداد خرید بسیار بالاتر از نیاز، هزینه حمل و نقل آن و مسائل دیگر اشاره کرد. شرکت تامین فلات در نظر دارد با ارائه کالای اصل و اورجینال با قیمت مناسب شرایطی آسان و خریدی ارزان را برای مشتریان خود فراهم نماید.

کد خبر 1643104

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: شرکت تامین فلات قیمت ارزان انواع کاغذ خرید کاغذ کاغذ ها کپی مکس کاغذ A4

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۸۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین قیمت مسکن در منطقه ۱۹ تهران

یکی از مهمترین محورهای زندگی بشریت حول مسئله مسکن عنوان شده و با توجه به اهمیت بازار مسکن در کشور به دلیل ارتباط مستقیم با وضعیت معیشت و رفاه زندگی مردم دارد.

به گزارش مهر، در گزارش روزهای اخیر با توجه به افزایش قیمت مسکن در پایان سال (۱۴۰۲)، به بررسی وضعیت نرخ خرید و فروش «منطقه ۱۳» و «منطقه ۱۴» و «منطقه ۱۵» و «منطقه ۱۶» و «منطقه ۱۷» و «منطقه ۱۸» پرداختیم؛ حال قصد داریم در گزارش پیش رو نرخ خرید و فروش در «منطقه ۱۹» تهران را بررسی کنیم.

براساس آمار قیمت‌ها، برای خرید یک واحد ۷۸ متری در منطقه ۱۹ محله اسفندیاری - بوستان تهران، ۹ سال ساخت، نیازمند حداقل ۴ میلیارد و ۷۵۸ میلیون تومان است.

دیگر خبرها

  • صد و شصت و یکمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • قیمت کولر صنعتی | 2 سال گارانتی | شرایط چک و اقساط
  • آیا خرید عینک آفتابی گران قیمت ارزش دارد!؟
  • چرا خرید عمده عطر و ادکلن وارداتی به صرفه تر است؟
  • قیمت طلا به ۲۳۳۱ دلار رسید
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
  • جدیدترین قیمت مسکن در منطقه ۱۹ تهران
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • علت افزایش قیمت برنج ایرانی مشخص شد
  • قیمت پایین تلویزیون ۴K هواوی خبرساز شد/ عکس