Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم ملی‌پوش ایرانی تیم فوتبال بایرلورکوزن گفت: پس از این که به دنیا آمدم، ابتدا مادر و پدرم و سپس اسب‌ها را دیدم!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ سردار آزمون، لژیونر ایرانی ملی‌پوش تیم فوتبال بایرلورکوزن آلمان در گفت‌وگو با سایت این باشگاه اظهار داشت: پس از این که به دنیا آمدم، ابتدا مادر و پدرم و سپس اسب‌ها را دیدم! پیش از بازی‌ها همیشه فیلم‌هایی از اسب‌های خودم را تماشا می‌کنم و اگر خانواده و دوستانم فیلمی از آن‌ها به من ارسال نکنند، دیوانه می‌شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه پیرامون علاقه‌اش به اسب‌ها و این که در سن ۱۷ سالگی اولین اسب خودش را خریده، بیان داشت: گاهی اسامی اسب‌هایم را فراموش می‌کنم. پس از خداحافظی با فوتبال نمی‌خواهم مربی یا مدیر شوم و دوست دارم برای اسب‌ها وقت بیشتری بگذارم.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان عنوان داشت: قبلاً عملکرد خوبی در والیبال داشتم اما همه به من می‌گفتند فوتبال را انتخاب کنم. وقتی بهترین گلزن یک تورنمنت بین‌المللی شدم و از روسیه پیشنهاد دریافت کردم، مسیرم مشخص شد. از پدر، مادر، دوستان و اسب‌هایم دور شدم و این شرایط برای من دشوار بود. تنها بودم اما من ایرانی هستم و نمی‌ترسم

آزمون در بخشی از این گفت‌وگو به جنگ بین روسیه و اوکراین اشاره کرد و تاکید داشت: در روسیه مدت‌ها زندگی کرده‌ام؛ آن جا احساس راحتی داشتم و مردم رفتار خوبی با من داشتند. سیاست‌مدار نیستم و نمی‌خواهم درباره جنگ صحبت کنم؛ با این حال به‌ عنوان یک انسان می‌گویم نباید هیچ جنگی در جهان رخ دهد.

ستاره تیم فوتبال بایرلورکوزن آلمان درباره کار سختش در بوندس‌لیگا تصریح داشت: پس از دیدار با کلن بسیار ناامید شده بودم و می‌دانستم این بازی چقدر برای باشگاه و هواداران مهم است. تمام تلاشم را می‌کنم تا فصل آینده موفق باشیم. در باشگاه خیلی خوب از من استقبال کردند و دوران خوشی را با تیم می‌گذرانیم؛ به‌ویژه در مکزیک. می‌خواهم در دفاع یا حمله به تیم کمک کنم و می‌توانم فصل آینده عملکرد بسیار بهتری به نمایش بگذارم. امیدوارم فصل را بسیار خوب آغاز کنم.

این بازیکن ملی‌پوش ایرانی در رابطه با گروه سیاسی تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خاطرنشان ساخت: به همه بازیکنان احترام می‌گذاریم و مشکلی بین ما فوتبالیست‌ها وجود ندارد. باید مسائل سیاسی را به سیاست‌مداران بسپاریم و می‌خواهیم فوتبال بازی کنیم. همه ما متحد هستیم تا حداقل یک مرحله در جام جهانی صعود کنیم.

آزمون در پایان گفت: ترکمن‌های زیادی در شمال ایران زندگی می‌کنند. ما ترکمن‌تبار هستیم، اما به ایرانی بودن خودمان افتخار می‌کنیم. ایرانیان فوتبال را دوست دارند و بسیار پرشور هستند. در هر بازی خانگی، پرچم‌های زیادی از ایران می‌بینم و ایرانیان اغلب با من صحبت می‌کنند. این موضوع مرا خوشحال می‌کند. فقط زمانی که به شهرم می‌روم، می‌خواهم با خانواده و اسب‌ها وقت بگذارنم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: اسب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۹۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان

قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال برگزار شد و تیم‌ها حریفان خود را شناختند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات سی‌وهشتمین دوره جام حذفی امروز (دوشنبه) در محل سازمان لیگ برگزار شد و تیم‌ها به شرح زیر رقبای خود را شناختند. (نام تیم‌های میزبان ابتدا آمده است)

برگزاری فینال جام حذفی در کرمان با یک شرط

بازی شماره 1: تراکتور تبریز - مس رفسنجان

بازی شماره 2: چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک

بازی شماره 3: گل‌گهر سیرجان - هوادار تهران

بازی شماره 4: سپاهان اصفهان - ملوان انزلی

در مرحله نیمه نهایی برنده بازی شماره یک با برنده بازی شماره دو دیدار می‌کند و برنده‌ دیدار شماره 3 رودرروی برنده مسابقه شماره 4 می‌رود.

برگزاری فینال جام حذفی در کرمان با یک شرط

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فوتبال از دریچه فان؛ هواداران بارسلونا در هر مرحله از لیگ قهرمانان
  • جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • عکس| سردار آزمون در ترکیب رم برای بازی حساس
  • مرتضایی: تجربه بازی های تدارکاتی به تیم ملی افغانستان کمک کرد
  • صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال با مربی ایرانی
  • آزمون و بووه؛ زوج خط حمله رُم برابر ناپولی
  • توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس/ رسیدگی به مسائل نابرابری اجتماعی
  • رونمایی از ۸ تیم پایانی جام‌حذفی
  • سپاهان نزدیک‌تر از همیشه به جام قهرمانی