Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@13:43:23 GMT

قاتل جوان ۲۲ ساله در کرج بازداشت شد

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۷۹۱۴۵

قاتل جوان ۲۲ ساله در کرج بازداشت شد

به گزارش خبرنگاری مهر، سرهنگ محمد نادربیگی اظهار کرد: بامداد ۲۱ خرداد سال جاری خبر یک فقره درگیری دسته جمعی که منجر به قتل یک جوان ۲۲ ساله در منطقه حیدر آباد کرج شده بود، به مرکز پیام پلیس آگاهی اعلام و بلافاصله کارآگاهان اداره جرایم جنایی و تشخیص هویت به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: بررسی اولیه کاراگاهان بیانگر این بود که در روز حادثه تعدادی از جوانان ۲۰ تا ۲۵ ساله به دلیل نامشخصی با یکدیگر درگیر شده‌اند که در این زد و خورد یک جوان ۲۲ ساله بر اثر ضربه چاقو مجروح و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس آگاهی استان البرز اظهار داشت: بلافاصله اقدامات اطلاعاتی- پلیسی کارآگاهان آغاز و در کمتر از از ۲۴ ساعت ۳ نفر از عوامل اصلی درگیری در اطراف محل حادثه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

این مقام انتظامی گفت: در تحقیقات تکمیلی یکی از متهمان با مشاهده مستندات پلیس لب به اعتراف گشود و به قتل مقتول به وسیله وارد آوردن ضربه چاقو از ناحیه گردن اعتراف کرد.

سرهنگ نادربیگی در پایان با اشاره به تکمیل پرونده و معرفی متهم به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: خانواده‌ها بایستی با نظارت بر رفتار جوانان و نوجوانان خود نسبت به کنترل هیجانات آنها در این سنین اقدام کنند.

کد خبر 5519021

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس آگاهی محمد نادر بیگی دستگیری قاتل بوشهر کرمانشاه خراسان رضوی خطبه های نماز جمعه سفر استانی مشهد ویروس کرونا آمار کرونا کشاورزی سیدابراهیم رئیسی اردبیل سازمان تبلیغات اسلامی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۹۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل دایی و خاله به‌خاطر تقسیم ارثیه میلیاردی با ضربات سنگ

پسر جوانی که در اقدامی هولناک دایی و خاله‌اش را به‌خاطر ارثیه با ضربات سنگ به قتل رسانده بود، بازداشت شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اواسط اردیبهشت‌ماه امسال، مرگ مشکوک یک زن و مرد میانسال در کوه‌های قیام‌دشت به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش داده شد. طولی نکشید که ماجرای این جنایت در بیسیم‌های کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پیچید و خیلی زود تیم تحقیق راهی محل حادثه شدند.

کارآگاهان جسد زن و مرد میانسالی را مشاهده کردند که براثر ضربات متعدد سنگ بر سر به قتل رسیده بودند؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد که قاتل 30 ساله خواهرزاده این 2 مقتول  است.

کارآگاهان در تحقیقات ابتدایی متوجه شدند، قاتل که با زن و مرد میانسال به‌خاطر تقسیم ارثیه اختلافات مالی گسترده‌‌ای داشته روز حادثه با اجرای نقشه قبلی این جنایت را مرتکب شده و قبل از رسیدن پلیس پا به فرار گذاشته است.

قتل بی‌رحمانه مادر توسط پسر پرخاشگر در شهرک دانشگاه

تحقیقات جنایی همچنان ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان با تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی مخفیگاه متهم را شناسایی کردند و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی موفق به دستگیری وی در یک عملیات منسجم شدند.

متهم پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی خیلی زود هدف تحقیقات قرار گرفت و به جرم خود مبنی بر به قتل خاله و دایی میانسال خود با انگیزه اختلافات مالی و تقسیم ارثیه خونین اعتراف کرد.

 با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده و تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گروگانگیری ۱۰۰ میلیاردی دختر ۲۴ ساله در تهران
  • گروگانگیری ۱۰۰ میلیاردی دختر نوجوان در تهران / متهم دستگیر شد
  • عامل ربودن دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • قتل جوان ۲۳ ساله با چاقو در نزاع و درگیری/ عاملان قتل دستگیر شدند
  • سارق گوشواره‌های طلای دختربچه‌های اصفهانی دستگیر شد
  • جنایت در خیابان بی‌سیم/ پسر جوان با ضربه چاقو قربانی شد
  • پسر پرخاشگر مادر را کشت و جسدش را سوزاند
  • قتل دایی و خاله به‌خاطر تقسیم ارثیه میلیاردی با ضربات سنگ
  • بازداشت عامل جنایت خونین در بوستان ولایت
  • قاتل ۴۱ ساله در رشت دستگیر شد