Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته داوران فوتسال فیفا گفت: این انتظار را داشتم که در فینال مسابقات جام جهانی فوتسال یک داور اروپایی قضاوت کند که این اتفاق نیفتاد و داور ایرانی قضاوت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پدرو گالان در حاشیه کارگاه آموزشی افسران امنیتی باشگاه‌های لیگ برتری فوتبال درباره حضورش در ایران اظهار داشت: خیلی خوشحالم که در ایران حضور دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران مثل کشور دوم من می‌ماند و من به فوتسال ایران اعتقاد دارم. در جام جهانی گذشته در لیتوانی من مجدداً سطح فوتسال ایران را دیدم و این خیلی اهمیت دارد که ایرانی‌ها مدرسان‌، داوران و ناظران‌شان را به شیوه‌ای آموزش دهند که مثل یک تیم عمل کنند. فیفا با برگزاری این کلاس‌ها به توسعه داوری کمک می‌کند و فدراسیون‌ها هزینه می‌کنند تا این اتفاق در داخل کشورشان بیفتد و ناظران و داوران‌شان به روز شوند.

وی ادامه داد: درباره سطح داوری ایران باید بگویم که شما باید به داوران بین‌المللی‌تان افتخار کنید، چون در جام جهانی گذشته برای اولین بار در تاریخ جهان یک داور بین‌المللی خانم از ایران که خانم ناظمی بود، قضاوت کرد. باید بگویم که به ایران حسادت می‌کنم. با اینکه من اسپانیایی هستم، این انتظار را داشتم که در فینال مسابقات یک داور اروپایی قضاوت کند که این اتفاق نیفتاد و داور ایرانی قضاوت کرد. در واقع در فوتبال و فوتسال امروز همه باید از تکنولوژی برای بهتر شدن ورزش استفاده کنند و VAR چیزی است که به بهتر شدن فوتبال و فوتسال کمک می‌کند. آن چیزی که اهمیت دارد این است که ما با بازی‌مان منصف باشیم. در جام جهانی فوتسال سال گذشته فیفا سعی کرد از VAR استفاده کند که اسم آن  حمایت ویدئویی بود که نتیجه آن بسیار موفقیت‌آمیز بود. بازخوردی که از سوی مربیان و بازیکنان داشتیم این بود که این حمایت ویدئویی نتیجه خوبی داشته است و قطعاً در فوتسال باقی می‌ماند.

رئیس کمیته داوران فوتسال فیفا در پاسخ به این سؤال که نظر فوتبالدوستان اسپانیایی راجع به آنتونیو متئو لائوس داور فوتبال این کشور چیست، گفت: رویکرد در اسپانیا متفاوت است و نوع داوری این داور هم متفاوت. وقتی از مردم و تیم‌ها و باشگاه‌ها بپرسید که دوست دارند چه داوری بازی‌شان را قضاوت کند، همه می‌گویند که این داور برای ما قضاوت کند و سبک قضاوت این داور را دوست دارند.

برگزاری کارگاه افسران امنیتی باشگاه‌های لیگ برتری

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتسال فوتسال جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۰۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط موفقیت تیم ملی فوتسال در جام‌جهانی/ جلسه با تاج برای ماندن

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شمسایی در بازگشت کاروان تیم ملی فوتسال از تایلند اظهار داشت: خدا را صد هزار مرتبه شکر که توانستیم قهرمان شویم. ما دو سال قبل در مصاف با ژاپن بازی را واگذار کردیم و نایب قهرمان شدیم و اینکه چرا نتوانستم در آن سال جام قهرمانی را تقدیم مردم کنم بسیار ناراحت شدم و از مردم ایران بابت اینکه من را در این مدت تحمل کردند، بسیار تشکر می کنم.

او ادامه داد: از مسوولان فدراسیون و کمیته فوتسال که در این مدت کمک های زیادی به ما کردند، تشکر می کنم. سیزدهمین قهرمانی تیم ملی به نیت سیزدهم ماه رجب اتفاق بسیار خوبی بود و این قهرمانی هدیه ای از سمت من و بازیکنان فوتسال به مردم عزیز ایران بود.

او افزود: ما همه یک تیم بودیم و هر شخص وظیفه خودش را انجام می دهد و خدا را شکر در این مدت مسیر خوبی را طی کردیم.

شمسایی در رابطه با تمدید قرارداد خود با فدراسیون فوتبال و همچنین جام جهانی فوتسال گفت: پدیده های نوظهوری مانند فرانسه، هلند، تاجیکستان و افغانستان به این دوره از جام جهانی راه یافته اند و تیم های جدید را امسال در مسابقات شاهد خواهیم بود و باید برای همه مسابقات برنامه ریزی کرد.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران افزود: در رابطه با قرارداد با فدراسیون باید بگویم من پیش از جام ملت های آسیا هم می توانستم قرادادم را تمدید کنم اما دوست داشتم این اتفاق پس از کسب عنوان قهرمانی رقم می خورد. در همین حال باید با رییس فدراسیون و رییس کمیته فوتسال جلسه ای برگزار کنیم تا به جمع بندی نهایی دست یابیم. ما زمانی که بهترین شویم می توانیم دست به کارهای بزرگتری بزنیم.

او در پایان خاطر نشان کرد: همه تیم ها برای موفقیت در جام جهانی تلاش می کنند و کار راحتی نخواهیم داشت. ژاپنی که در دوره گذشته قهرمان آسیا شده بود در این دوره در مرحله گروهی حذف شد و این نشان می دهد که همه کشورها برای تقویت فوتسال خود برنامه ریزی کرده اند. در حال حاضر اکثر مربیان با کیفیت دنیا در فوتسال در آسیا حضور دارند.

کد خبر 6092373 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • وی‌ای‌آر چینی در لیگ برتر ایران!
  • شرط موفقیت تیم ملی فوتسال در جام‌جهانی/ جلسه با تاج برای ماندن
  • برای موفقیت فوتسال در جام جهانی به امکانات زیادی نیاز است
  • سلیمانی: تعلیق مسابقات لیگ ۲ اهمیت جایگاه داوران را نشان داد
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • فرصت دفاع برای مصلایی‌پور؛ وقتی فقط یک نفر تعلیق شد
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • دلیل محرومیت چی‌چی اوغلو از المپیک؛ آنتونیو کوتاه می‌آید؟
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس