Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فرمانداری‌ شادگان گفت: سلامت جامعه در گرو توجه به ورزش و زیرساخت های ورزشی است و اهمیت دادن به این موضوع مهم موجب کاهش آسیب های اجتماعی می شود.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، جمال صالح زاده در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شادگان اظهار کرد: تشکیل کارگاه های آموزشی آسیب شناسی اجتماعی، تبیین امر اهمیت ازدواج، برگزاری مسابقه هایی با موضوع هفته ازدواج در فضای مجازی، برگزاری مسابقه های کتاب خوانی، تشکیل جلسه با بانک ها برای تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و به کار گیری مدال آوران ورزشی در شهرستان شادگان مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تاکید بر ضرورت تشکیل کارگاه های تخصصی آسیب شناسی در شادگان، گفت: نشست های ستاد ساماندهی امور جوانان باید آسیب شناسی شود تا نقاط ضعف و قوت آن مشخص و در راستای آن برنامه ریزی شود.

سرپرست فرمانداری شادگان افزود: باید با برگزاری منظم این نشست ها و استفاده از ظرفیت ها و امکان های سایر دستگاه ها در راستای رفع مشکل جوانان تلاش شود.

صالح زاده در پایان بیان کرد: سلامت جامعه در گرو توجه به ورزش و زیرساخت های ورزشی است و اهمیت دادن به این موضوع مهم موجب کاهش آسیب های اجتماعی می شود./انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا شادگان ستاد جوانان آسیب ازدواج فضای مجازی کتاب بانک تسهیلات مدال آوران ورزشی ساماندهی برنامه مشکل سلامت جامعه ورزش زیرساخت آسیب های اجتماعی فرمانداری شادگان برنا خوزستان کارگاه های آموزشی جوانان و ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۰۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت توجه ویژه به کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای در کردستان

نماینده ولی فقیه در کردستان بر لزوم حفاظت از زیرساخت‌ها و نیروی انسانی سازمان فنی و حرفه‌ای در استان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، شامگاه دوشنبه _دهم اردیبهشت_ در دیدار با معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سنندج اظهار داشت: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای سرمایه‌ای است که به صورت گسترده در حال فعالیت بوده و کارکنان دلسوز و مجربی دارد.

وی بر لزوم حفاظت از زیرساخت‌های این سازمان در استان تاکید کرد و افزود: نگهداری از آن توجه ویژه‌ای را می‌طلبد.

نماینده ولی فقیه در کردستان خاطرنشان کرد: بیشتر افراد ماهر در این حرفه در حال بازنشستگی هستند بنابراین ضروری است برای استخدام افراد جدید تدبیری شود چرا که نیروی انسانی کافی در استان وجود دارد.

حجت‌الاسلام پورذهبی با اشاره به زیرساخت‌های مناسب در دانشگاه فنی و حرفه استان خواستار حمایت مسئولان و رسیدگی به وضعیت نیروی انسانی آن شد.

وی با اشاره به اینکه در کردستان مشکلات زیادی در خصوص بیکاری وجود دارد، تصریح کرد: تمرکز دشمن همواره بر استان‌های مانند کردستان و سیستان و بلوچستان است و می‌طلبد که توجه ویژه‌ای به این استان‌ها شود تا شاهد به ثمر نشستن زحمات دولت نیز باشیم.

کد خبر 749190

دیگر خبرها

  • تغییر نام باشگاه استقلال از مسیر قانونی ممکن است/ تجلیل از مدال‌آوران ایرانی با حضور رئیس جمهور
  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رئیس جمهور
  • تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور حضور رئیس جمهور
  • تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور رئیس جمهور
  • تجلیل ۲۳۰ میلیاردی از مدال‌آوران ورزش با حضور رئیسی
  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رییس جمهور
  • سه‌شنبه؛ تجلیل از مدال‌آوران با حضور رئیس جمهور
  • ضرورت تقویت زیرساخت های سلامت در کشور
  • ضرورت توجه ویژه به کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای در کردستان
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد