Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت سرهنگ نسب امیری معرفی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جیرفت، آیین تکریم فرمانده سابق سپاه شهرستان جیرفت و معارفه فرمانده جدید سپاه این شهرستان صبح امروز با حضور سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام میثم تارم امام جمعه جیرفت در این آیین با بیان اینکه امید آفرینی در جامعه توصیه مقام معظم رهبری است، اظهار داشت: در شرایط امروز کشور امید برای جامعه ما از هر امر دیگری لازم و ضروری‌تر است.

وی با بیان اینکه ما آینده‌ای درخشان و بسیار بهتر از امروز خواهیم داشت، افزود: ما امروز با سختی تحریم‌های ناجوانمردانه و همه جانبه غرب دست و پنجه نرم می‌کنیم.

امام جمعه جیرفت با اشاره به اینکه امروز دشمنان به شکست راهبردهای خودشان نسبت به جمهوری اسلامی ایران اقرار کردند، گفت: همه این‌ها نشان دهنده پیروزی و آینده‌ای بهتر برای ما و جامعه ما است.

وی با اشاره به توصیه‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به جامعه ما گفت: انقلابی باقی ماندن و انقلابی بودن و پایبند به اصول و ارزش‌های انقلابی لازم است و هر جا انقلابی عمل کردیم پیروز و موفق بودیم.

تارم با بیان اینکه شکست‌ها و ناکامی‌های ما در جاهایی است که به انقلاب توجه نکردیم، تصریح کرد: هر جا که به انقلاب و تاکیدات امامین انقلاب توجه داشتیم، پیروز و موفق بودیم.

وی با اشاره به اینکه سرهنگ بهروز خدمات ارزنده‌ای در جنوب استان کرمان انجام داد، گفت: برخی از تفکرها و اندیشه‌ها از عبادات 70 سال بالاتر است که سرهنگ بهروز اینگونه بود و فراتر از مسئولیت‌های محوله خود فعالیت داشت.

فرمانده سپاه استان کرمان: ملت ایران با وحدت واقعی پاسخ محکمی به همه یاوه گویان دادرئیس هیئت اندیشه ورز بسیج ادارات و کارمندان استان کرمان منصوب شدفرمانده جدید سپاه حفاظت فرودگاه کرمان منصوب شد

سرهنگ ناصر بهروز فرمانده سپاه سابق جیرفت نیز در این آیین اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نهاد مهم زاده انقلاب بوده و همه هویت من سپاه است.

وی با بیان اینکه سپاه همواره همراه انقلاب بود، گفت: نقش فرزندان اول سپاه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کم‌نظیر و بی‌نظیر بوده و در تاریخ بسیار اثر گذار هستند.

فرمانده سپاه سابق جیرفت با اشاره به اینکه بخشی از پیروزی انقلاب اسلامی مدیون فرزندان سپاه پاسداران انقلاب است که نقششان غیرقابل انکار است بیان کرد: بزرگ‌ترین و بالاترین سرمایه این نظام، مردم ما هستند و باید متناسب با نیاز مردم حرکت کنیم و مرجع فکری مردم باشیم.

به گزارش تسنیم در این آیین از زحمات سرهنگ ناصر بهروز فرمانده سابق سپاه شهرستان جیرفت تجلیل و سرهنگ محسن نسب امیری به عنوان فرمانده سپاه شهرستان جیرفت معرفی شد.

لازم به ذکر است سرهنگ ناصر بهروز فرمانده سابق سپاه ناحیه جیرفت به عنوان معاون جدید هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان معرفی شده است.

انتهای پیام/511/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان استان کرمان سپاه شهرستان جیرفت فرمانده جدید فرمانده سپاه استان کرمان معرفی شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۰۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه

سرهنگ سلمانی فرمانده انتظامی شهرستان زیرکوه گفت: مأموران انتظامی شهرستان زیرکوه اخباری مبنی بر احتکار شکر در یک انبار در سطح شهرستان دریافت کردند که پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: مأموران با انجام بررسی و تحقیقات میدانی، انبار احتکار ارزاق عمومی را شناسایی کردند که پس از هماهنگی با مقام قضائی محل مورد نظر را شناسایی کردند.

سرهنگ سلمانی بیان کرد: مأموران در بازرسی از انبار ۲ تن و ۱۰۰ کیلوگرم شکر کشف کردند که بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه ارزش ریالی کالای احتکار شده بالغ بر ۷۱۴ میلیون ریال براورد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زیرکوه تصریح کرد: مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

او از شهروندان خواست در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک در زمینه احتکار و قاچاق کالا موارد را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می‌شود
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • عملیات «وعده صادق» امید به مقاومت در سایر کشورها را افزایش داد
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی