Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@03:47:54 GMT

تمدید مهلت ارسال آثار به جایزه شهید حاج قاسم سلیمانی

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۸۱۱۹۴

تمدید مهلت ارسال آثار به جایزه شهید حاج قاسم سلیمانی

دبیر اجرایی جایزه شهید حاج قاسم سلیمانی از تمدید مهلت ارسال آثار پژوهشی به دبیرخانه جایزه شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

به گزارش ایسنا، حسن علایی فعال، دبیر اجرایی دومین دوره دوسالانه انتخاب آثار برتر پژوهشی دفاع مقدس و مقاومت با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار برای جایزه شهید حاج قاسم سلیمانی رو به اتمام است، گفت: تاکنون بیش از ۶۰ درصد کتاب‌های منتشر شده در سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ به دبیرخانه ارسال شده است و آن‌ها را جمع‌آوری کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از درخواست برخی از پژوهشگران، نویسندگان و ناشرین برای تمدید مهلت آثار به جشنواره شهید سلیمانی گفت و بیان کرد: در ارتباطاتی که با این عزیزان داشته‌ایم، متوجه شدیم که برخی از آن‌ها در جریان فراخوان قرار نگرفته‌اند. به همین علت آن‌ها از دبیرخانه درخواست تمدید مهلت ارسال آثار را داشته‌اند تا بتوانند آثار خود را به‌موقع برسانند.

دبیر اجرایی جایزه شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: با توجه به اینکه بنای دست‌اندرکاران جایزه شهید سلیمانی بر جمع‌آوری حداکثری آثار است، لذا دبیرخانه جایزه شهید حاج قاسم سلیمانی مدت ارسال آثار را تا دو ماه آینده یعنی تا پایان مردادماه تمدید کرده است.

وی در باره پایان‌نامه‌ها نیز گفت: اکثر پایان‌نامه‌های دکتری سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ شناسایی شده‌اند و در حال حاضر با مراکز دانشگاهی تعاملاتی را داشته‌ایم تا این پایان‌نامه‌ها را به دبیرخانه ارسال کنند.

علایی فعال در خاتمه گفت: پژوهشگران، نویسندگان و ناشرین می‌توانند آثار پژوهشی خود طی سه نسخه به آدرس دبیرخانه جایزه شهید سلیمانی ارسال نمایند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جایزه شهید سلیمانی جایزه شهید حاج قاسم سلیمانی مهلت ارسال آثار تمدید مهلت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۱۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت ارسال اثر به دومین رویداد «اهدای جایزه جوانی جمعیت» در همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، دومین رویداد « اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت » در هفت بخش خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان با هدف فرهنگ‌سازی افزایش جمعیت، همزمان با روز جوانی جمعیت در ۳۰ اردیبهشت ماه امسال در سطح ملی و استانی برگزار می‌شود.

امکان شرکت همزمان متقاضیان در هر ۲ سطح استانی و ملی فراهم شده که مهلت ارسال آثار تا ۱۰ اردیبهشت است و علاقه مندان می‌توانند از طریق وبگاه رویداد به نشانی www.jameyat.ir و یا با مراجعه به دفتر امور بانوان و خانواده استانداری همدان در این رویداد شرکت کنند.

با شناسایی ظرفیت‌ها در استان و شهرستان این رویداد بومی‌سازی و با استفاده از ظرفیت کنشگران و دغدغه‌مندان از جمله اصحاب رسانه اهداف و شناسایی ظرفیت‌های مردمی محقق شود.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا ۱۰ اردیبهشت به سایت ستاد جمعیت ارسال کنند و ۳۰ اردیبهشت اختتامیه رویداد برگزار می‌شود.

برداشتن موانع ازدواج از راه‌های تبیین گفتمان جوانی جمعیت و تحقق آن است.

دیگر خبرها

  • آخرین مهلت ارسال اثر به دومین رویداد «اهدای جایزه جوانی جمعیت» در همدان 
  • فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد
  • ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • فراخوان چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منتشر شد
  • چهل‌ودومین جایزه کتاب سال فراخوان داد
  • فراخوان چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران فراخوان داد
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان