Web Analytics Made Easy - Statcounter

سپاه فتح برای کمک‌هزینه دارویی به بیماران سرطانی و صعب‌العلاج تفاهم‌نامه‌ای را با علوم پزشکی استان کهگیلویه‌وبویراحمد امضا کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس صبح امروز نشست رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با فرمانده سپاه فتح برگزار و تفاهم‌نامه‌ای امضا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این تفاهم نامه مقرر شد به صورت سالیانه دانشگاه علوم پزشکی استان تا سقف یک میلیارد تومان در حوزه امور دارویی به عنوان کمک هزینه دارویی به بیماران سرطانی و صعب العلاج تحت پوشش موسسه خیریه امداد گران عاشورا به صورت بلاعوض پرداخت می شود و این مبلغ از طرف سپاه فتح با جذب اعتبارات به معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی پرداخت گردد.

محمد غلام نژاد؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی در ادامه با بیان اینکه دانشگاه نیز به صورت رایگان کمک هزینه دارویی نیز به بیماران ارائه می دهد، گفت: در سال گذشته بیش از 2 میلیارد و 600 میلیون تومان از طرف معاونت غذا و داروی دانشگاه به بیماران خاص، سرطانی و صعب‌العلاج مساعدت دارویی صورت پذیرفته است.

وی افزود: در راستای ارائه خدمات مطلوب به بیماران سرطانی استان در بیمارستان شهید جلیل یاسوج بخش هماتولوژی راه اندازی شده و به بیماران ارائه خدمت می کند.

غلام نژاد با اشاره به اینکه رسالت دانشگاه حفظ و تامین سلامت مردم استان است، اذعان داشت: برای این بخش 24 تخت پیش بینی شده که هم اکنون 17 تخت آن فعال و برای7 تخت غیر فعال نیز پیگیر جذب و آموزش پرستار هستیم.

فرمانده سپاه فتح استان با بیان اینکه هدف  کمک به بیماران کم بضاعت است گفت: در صورت تامین اعتبار مبلغی را به دانشگاه علوم پزشکی برای کمک به بیماران صعب العلاج و سرطانی پرداخت می کنیم.

سردار حمید خرم دل با بیان اینکه سپاه پاسداران همیشه حامی بیماران خاص و صعب العلاج بوده است افزود: سپاه پاسداران در استان در زمینه جهزیه و کمک‌های معیشتی به بیماران خاص پیش قدم بوده و همواره از این خانوده ها را تحت پوشش خود قرار داده است.

در این نشست صمیمی بر تعامل بیشتر در زمینه بهداشتی و درمانی بین سپاه فتح  استان و دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تاکید شد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سرطانی و صعب العلاج دانشگاه علوم پزشکی بیماران سرطانی کمک هزینه دارویی سپاه فتح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۱۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟

آفتاب‌‌نیوز :

یک منبع آگاه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز درباره علت مرگ «فرزانه اکبری» پزشک متخصص پوست و مو و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی توضیحاتی ارائه داد.

یک منبع آگاه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: «علت فوت «فرزانه اکبری» پزشک متخصص پوست و مو و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی در دست بررسی است و شایعات در فضای مجازی صحت ندارد.»

او ادامه داد: «فرزانه اکبری، پزشک متخصص پوست و مو و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی، چهارم اردیبهشت ماه، در جهرم به خاک سپرده شده است و پزشکی قانونی علت مرگ او را محرمانه، به اطلاع خانواده‌اش خواهد رساند.»

«فرزانه اکبری»، همسر دکتر «فرید شهریور» فوق تخصص چشم بود که هفته پیش درگذشت.

در چند روز اخیر، خبر‌هایی مبنی بر مصرف مشروبات الکی تقلبی و مسمومیت ۲۹ پزشک در جهرم، در یک میهمانی منتشر شده است که تاکنون هیچ منبع موثقی این خبر را تایید نکرده است. 

در این خبر آمده است که چند پزشک، کلیه خود را از دست داده‌اند و چند پزشک هم در کما هستند.

دانشگاه علوم پزشکی شیراز و جهرم بستری بودن پزشکانی تحت این عنوان را نیز تایید نکردند.

امروز هم برخی رسانه‌ها در فضای مجازی از دستگیری عوامل فروش مشروبات الکی تقلبی در جهرم خبر داده‌اند که پلیس هنوز این موضوع را تایید نکرده است.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

دیگر خبرها

  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • افتتاح دفتر همکاری‌های علمی تاجیکستان و علوم پزشکی شیراز
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان