Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@18:17:22 GMT

چاپ روسری

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۸۱۶۶۳

چاپ روسری

کسب درآمد از طراحی شال و روسری و چاپ پارچه

امروزه به دلیل افزایش توجه به مدگرایی و خلق ایده‌های نو در زمینه طراحی پوشاک و پارچه، صنعت تولید و طراحی شال و روسری نیز رو به پیشرفت است تا جایی که به یکی از کسب‌وکارهای پردرآمد برای افراد علاقه‌مند به طراحی و چاپ روی پارچه تبدیل شده است. البته ازآنجایی‌که افراد زیادی و با ایده‌های متفاوت دست به این حرفه زده‌اند، طبیعتاً ایده‌هایی که جذاب‌ترند و یا بهتر بگویم توجه مشتریان بیشتری را به خود جلب می‌کنند، پیروز میدان خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر شما هم به دنبال کسب درآمد از طراحی شال و روسری هستید، باید بدانید رعایت برخی از نکات و اصول طراحی، ضروری است برای دانستن برخی از این نکات تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

قدم اول در طراحی شال و روسری

برای موفقیت در طراحی شال و روسری، ابتدا لازم است که طرحی را برای چاپ روی پارچه آن انتخاب کنید که موردپسند مشتریان باشد و بتواند در بین رقبا خودنمایی کند. برای مثال طرح‌های متناسب با هر فصل یکی از انتخاب‌های مناسب برای چاپ روسری خواهند بود. البته فراموش نکنید قبل از انتخاب و رسم نقش و نگارهای موردنظر حتماً به وزن، جنس و کیفیت پارچه، نحوه طراحی روی این پارچه و اندازه روسری توجه داشته باشید زیرا توجه به این معیارها برای طراحی بسیار مهم است.

همچنین شرکت در دوره‌های آموزش طراحی شال و روسری علاوه بر اینکه باعث افزایش تجربه و مهارت تولیدکننده می‌شود، می‌تواند به کسب درآمد او نیز کمک بزرگی کند. فراگیری دوره‌های آموزشی کار با نرم‌افزار ایلوستریتور و فتوشاپ ازجمله این آموزش‌ها است که به زیبایی هرچه بیشتر طرح شما کمک می‌کند.

قدم دوم، نظرسنجی از دیگران

اکنون که طرح و یا طرح‌های موردنظر را به‌طور کامل و با رعایت تمام جزئیات انتخاب نموده‌اید، حال باید آن را با افرادی که در این زمینه اشدایی کاملی دارند و یا فروشندگانی که با نظرات مشتری آشنا هستند به اشتراک بگذارید تا نظر نهایی و یا ایرادها و پیشنهاد‌هایی که معقول است را برای طرح خود اعمال کنید.

 

قدم سوم، ورود به چاپ روسری

برای تولید انبوه عجله نکنید! برای موفقیت در کسب‌وکار از راه طراحی شال و روسری و یا چاپ روی پارچه، قبل از هر چیز باید نمونه طرح‌های کمتری را تولید کنید. قطعاً هر فرد به دنبال یافتن نقاط ضعف و قوت کار خود است پس شما نیز بهتر است که برای شروع، تنها تعداد محدودی از شال و روسری را تولید و به بازار عرضه کنید، چراکه این میزان تولید نیز هزینه و زمان قابل‌توجهی را در بر خواهد داشت.

بااین‌وجود اگر نمونه‌های تولیدشده ابتدایی در زمان کمی به فروش رفته و مغازه‌دارها یا شرکت‌ها تقاضای بیشتری از طرح شما داشته باشد، باید به خود تبریک گفته و سپس شروع به تولید انبوه این طرح باکیفیت کنید.

اما اگر استقبال چندانی از طرح تولیدی خود نداشته باشید و یا مدت‌زمان زیادی برای فروش این شال و روسری احتیاج بود، دیگر نمی‌توان از همین طرح تولید کرد و باید به دنبال راه چاره‌ای برای بهبود کار خود باشید.

رعایت برخی نکات مهم در طراحی شال و چاپ روسری

پس از اتمام طرح نهایی اصلاح‌شده و ورود به مرحله تولید، لازم است که این نقشه را برای چاپ روی پارچه موردنظر به دستگاه چاپ بدهید تا بتوانید با طراحی شال و روسری و چاپ آن به کسب درآمد برسید؛ اما قبل از چاپ لازم است که به نکات مهمی توجه کنید که در ادامه ذکر شده‌اند:

در هر کسب‌وکار و یا شغلی که راه‌اندازی می‌شود، رعایت برخی نکات و قوانین الزامی است برای مثال سرقت هنری و کپی کردن از طرح‌های برندهای مختلف که دقیقه از آن نقش الگوبرداری کرده باشید، خلاف قانون است و باید حتماً این نکته را رعایت کنید. علاوه بر این منحصربه‌فرد بودن یک طرح، به کار شما ارزش بیشتری خواهد داد. اگر به دنبال راه‌اندازی یک کارگاه برای طراحی شال و روسری، چاپ این طرح روی پارچه و یا بخش دوخت و دوز و غیره هستید، حتماً به مواردی مانند بیمه نیروی انسانی، قوانینی که وزارت کار تعیین کرده، مالیات و یا مواردی از این قبیل توجه کنید. قبل از چاپ طرح موردنظر خود فراموش نکنید که برای کار خود، لوگو و یا برندی را در نظر گرفته و برای آشنایی مشتریان خود، آن را بر روی طرح موردنظر درج نمایید. لازم به ذکر است که طراحی این لوگوی منحصربه‌فرد نیز بخش مهمی از کار طراحی شما خواهد بود. تبلیغات مهم‌ترین راه موفقیت در کسب‌وکار

 

حال که از طریق طراحی شال و روسری کسب‌وکاری را راه‌اندازی کرده‌اید، دیگر باید به دنبال جذب مشتری و پیشرفت‌های بیشتر برند خود باشید. بدین منظور بهترین راه، استفاده از روش‌های مختلف تبلیغات ازجمله در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی خواهد بود. طراحی یک وب‌سایت که همه‌ی موارد در آن ذکر شده باشد نیز یکی دیگر از شیوه‌های تبلیغات است و یا هر روش دیگری که بتواند مشتریان زیادی را به سمت شما جذب نماید.

 برای مثال راه‌اندازی یک وب‌سایت آموزشی که گوشه‌ای از کارها و آموزش‌های طراحی روی پارچه نیز در آن بیان‌شده باشد می‌توان برای هر مخاطب جذاب باشد و یا تخفیف‌هایی که در سایت و یا صفحه شخصی خود به اشتراک می‌گذارید از این جمله تبلیغات هستند.

همکاری با تولیدی‌های معروف هر شهر یا استان

همکاری با بهترین و مشهورترین‌های هر استان یا شهر می‌تواند کمک بزرگی در افزایش تولیدات و فروش شما داشته باشد. برای شناسایی بیشتر این شرکت‌ها یا نساجی‌های که از تجهیزات و ماشین‌آلات پیشرفته‌ای در تولیدات خود استفاده می‌کنند، می‌توانید به محصولات آن‌ها مراجعه کرده و یا در نمایشگاه‌هایی که هرساله برگزار می‌شود شرکت کنید تا با آن‌ها آشنا شوید.

این تولیدی‌ها علاوه بر اینکه شما را در طراحی شال و روسری‌های باکیفیت‌تری راهنمایی می‌کنند، می‌توانند چاپ های دقیق‌تر و با وضوح بیشتری با دستگاه‌های خود برای شما انجام دهند.

قیمت ارزان، راز کسب‌وکارهای موفق

همیشه ارزان‌ترین‌ها بیشتر مورد توجه هستند، البته اگر جنس ارزان قیمتی، کیفیت متوسط و مطلوبی داشته باشد جذب مشتری بسیار بیشتری خواهد داشت. برای موفق شدن در کسب‌وکار طراحی شال و روسری و چاپ روی پارچه نیز این قانون وجود دارد یعنی تولید شال و روسری‌های ارزان قیمت علاوه بر افزایش فروش به شما کمک می‌کند تا در کار خود موفق بوده و مشهورتر شوید.

برای این کار می‌توانید شال و روسری‌هایی که قواره کوچک‌تری دارند و یا نیاز به طراحی‌های مختلف ندارند و بهتر بگویم تک‌رنگ هستند استفاده نمایید. این موارد که نیاز به پارچه کمتری داشته و یا چاپ آسان‌تری دارند را به قیمت ارزان بفروشید تا برند شما زبان زد مشتریان زیادی شود.

سخن پایانی

ازآنجایی‌که شال و روسری یکی از ضروری‌ترین پوشش‌های بانوان هستند، زیبایی و جذابیت آن‌ها نیز از اهمیت بالایی برخوردار است به همین دلیل طراحان با ارائه‌ی طرح‌های جذاب و پرفروش می‌توانند در کسب‌وکار خود با طراحی شال و روسری و چاپ پارچه به درآمد بالایی برسند.

 

 

 

منبع: فردا

کلیدواژه: رپرتاژ آگهی طراحی شال و روسری چاپ روسری طراحی شال چاپ روی پارچه کسب وکار راه اندازی کسب درآمد چاپ روسری کار خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۱۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ۲۱۷ هزار تن آسفالت برای سطح معابر قم در سال ۱۴۰۳

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۲۰۹ هزار تن آسفالت برای معابر شهری قم استفاده شد گفت: در سال جاری این عدد به ۲۱۷ هزار تن خواهد رسید.

عباس حلوایی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم اظهار کرد: یکی از اقدامات معاونت فنی و عمرانی، احداث ایستگاه‌های انتقال پسماند به منظور افزایش بهره‌وری حمل‌ونقل پسماند شهری به مرکز دفن و پردازش البرز است.

وی افزود: در این مسیر تصمیم بر آن گرفته شد تا جانمایی این سایت‌ها در چندین نقطه شهر که گرد و غبار و بوی بود وجود نداشته باشد، انجام شود که یکی از آن‌ها در منطقه ۵ است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: این سایت تخلیه زباله در مسیر انتهای شهرک قدس به سمت مسجد جمکران جانمایی شد و قرار است قرارداد آن طی دو یا سه ماه آینده به مبلغ ۱۴ میلیارد تکمیل شود.

حلوایی‌زاده ادامه داد: سال گذشته بالغ بر ۲۰۹ هزار تن آسفالت برای معابر شهر قم در نظر گرفته شد که برای امسال ۲۱۷ هزار تن پیش بینی اولیه انجام گرفته است.

وی با اشاره به اینکه تلاش مجموعه برای افزایش این میزان برای حل معضلات روسازی آسفالت در شهر است، گفت: در طول یک ما سپری شده از سال جدید نیز بالغ بر ۲۵ هزار تن آسفالت پخش شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با بیان اینکه پارکینگ چهل اختران از جمله پروژه‌های ساخت پارکینگ در طول سال ۱۴۰۲ بود که به نتیجه مطلوب رسید، تصریح کرد: همچنین طبقه منفی یک و دو پارکینگ بازار کهنه نیز به اتمام رسیده است تا با طراحی طبقه همکف عملیات جدید آغاز شود.

حلوایی‌زاده ادامه داد: در حوزه طراحی پروژه عمرانی، طراحی اتصال بلوار گمرک و ۵۵ متری به کمربندی امام علی (ع) انجام شده است، از سوی دیگر طراحی بلوار آیت‌الله قاضی خرم‌آبادی با چند تقاطع در دست اقدام است و طراحی روش‌های اتصال محور جمهوری به بلوار یادگار امام نیز در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: این پروژه غیرهمسطح است، یکی از لوله آب‌های اصلی شهر قم از این منطقه می‌گذرد و دکل‌های ۲۳۰ ولت به بالا در این منطقه وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 748844

دیگر خبرها

  • فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی تولید می‌شود
  • گوشی های محبوب میان رده سامسونگ در بازار ایران
  • خلاقیت در طراحی کیک تولد با ویندوز 11 (فیلم)
  • برجسته‌ترین ویژگی‌های اپل واچ جدید
  • مرزهای طراحی لاک ناخن جابجا شد (فیلم)
  • پیش‌بینی ۲۱۷ هزار تن آسفالت برای سطح معابر قم در سال ۱۴۰۳
  • ترکیه ناو هواپیمابر می‌سازد
  • ۵۰۰ اثر به جشنواره مد و لباس اروند راه یافتند
  • شیرآلات اهرمی استاندارد باید چه ویژگی‌های داشته باشند؟
  • ۱۲۳ پروژه عمرانی در شهر هچیرود طراحی شده است