Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@00:58:55 GMT

مراحل ساخت سایبان چادری ماشین

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۷۷۱۵۲

مراحل ساخت سایبان چادری ماشین

بعد از اندازه گیری محل اجرا، متناسب با ابعاد آن، طرح هایی برای ساخت سایبان ماشین به مشتری پیشنهاد می شود. این طرح ها می تواند نمونه کارهای از قبل مهندسی شده ی شرکت ها باشد. اما برخی از شرکت ها مثل شرکت مهرگستر این توانایی را دارند تا متناسب با خواست کارفرما و ابعاد فضا، طرح جدیدی مختص پروژه ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا افراد سایبان مناسب با سلیقه ی خود را داشته باشند.

قبل از اجرای سایبان پارکینگ باید فوندانسیون محل اجرا طراحی و اجرا شود. سازه طبق طرحی که مشتری انتخاب کرده است، به طور کامل در کارگاه ها ساخته و رنگ آمیزی می شود. بعد از اتمام کار در کارگاه ها، گروه نصاب به محل اجرا اعزام می شوند و پارکینگ چادری را مونتاژ می کنند. در آخر نیز پوشش چادری که به وسیله ی طراحان طراحی شده است، بر روی سازه ها نصب می شود.

یک راهکار بسیار خوب برای ساختمان های اداری، منازل شخصی و برج هایی که پارکینگ ندارند؛ این است که از سایبان خودرو متحرک استفاده کنند. با این کار می توانند از خودرو های خود در مقابل بارش باران، نور آفتاب و برف و سقوط اجسام محافظت کنند. علاوه بر اینکه سایبان خودرو از ماشین شما محافظت می کند، موجب زیبا تر شدن نما و جذابیت بیشتر فضا می شود.

سازه های سایبان های متحرک بیشتر پیچ و مهره ای هستند. زیرا اگر به طور کامل پیچ و مهره ای باشند و به شکل پیش ساخته تولید شده باشند، این امکان را ایجاد می کنند که در صورت نیاز به آسانی بتوانید محل پارکینگ را در محوطه تغییر دهید و یا اینکه در مکانی جدید آن را نصب کنید.

قیمت سایبان چادری ماشین

قیمت نهایی سایبان چادری ماشین، به عوامل مختلفی بستگی دارد و برای مشخص کردن آن باید فاکتور های گوناگونی را در نظر گرفت. از جمله فاکتور های موثر در قیمت دهی این سازه ها، موارد زیر هستند:

فوم پوشش چادری سایبان: هزینه های مربوط به تهیه فوم ها به دلیل تفاوت در مقدار مصرف پارچه های آنها، متفاوت است. از سوی دیگر انتخاب طرح های متقارن و تشکیل شده از قسمت های مشابه تکرار شوند، در قیمت نهایی کاهش چشمگیری دارد.

در ساخت و طراحی فوم های سایبان چادری باید به این نکته توجه کرد که سازه های پارچه ای باید در برابر بارش برف و باران و همین طور وزش باد مقاومت زیادی داشته باشند. به همین خاطر برای ایجاد این مقاومت از فرم آنتی کلاستیک استفاده می شود. فرم های آنتی کلاستیک به سه دسته زین اسبی، خیمه و آرک طبقه بندی می شود.

جنس پارچه مورد استفاده در سقف پارکینگ: کیفیت و برند پارچه ای که برای سایبان ماشین استفاده می شود، بر روی قیمت آن تاثیر گذار است.

ابعاد پارکینگ: هر چقدر ابعاد محل اجرای سایبان ماشین بزرگتر باشد، قطعا پارچه ی به کار رفته در آن نیز بیشتر می شو و قیمت افزایش می یابد.

دوخت پارچه ی سایبان خودرو: یکی دیگر از موارد موثر در تعیین قیمت در این نوع پوشش های چادری، دوخت پارچه به کار رفته است. یکی از انواع دوخت های با کیفیت، دوخت پارچه های کششی، جوش فرکانس بالا است.

از دیگر فاکتور هایی که روی قیمت نهایی سایبان ماشین چادری تاثیر گذار است، نوع سازه، جنس اتصالات، لعاب آنها و رنگ آمیزی سایبان پارکینگ است.

مزایای سایبان چادری ماشین

سایبان ماشین چادری دارای ویژگی های منحصر به فردی است که برخی از آنها عبارتند از:

عدم محدودیت در طراحی

افزایش زیبایی فضا

توانایی استفاده به عنوان پارکینگ ویلاها، منازل و ساختمان های اداری

تنوع رنگ در پارچه های به کار رفته در آن

غیر قابل اشتعال بودن پارچه های به کار رفته در سایبان خودرو چادری

سایبان پارکینگ چتری مناسب هر نوع خودرو است؟

یکی از مدل های سایبان خودرو، سایبان چتری است که بر روی خود خودرو مانند یک چتر نصب می شود. این نوع سایبان این قابلیت را دارد که مانند یک چتر جمع شود و به ابعاد کوچک تری تبدیل شود. همین امر موجب شده است که به راحتی آنها را در صندوق عقب خودرو قرار دهید و هر کجا که پارک کردید؛ آن را روی آن نصب کنید.

قبل از خرید سایبان ماشین چتری ممکن است سوالاتی ذهن بیشتر شما را به خود درگیر کند. این سوالات عبارتند از: آیا سایبان خودرو چتری برای هر نوع اتومبیلی مناسب است؟ یا برای هر اتومبیلی باید سایبان چتری متفاوتی نصب کرد؟ آیا می توان سایبان چتری را بر روی سقف هر اتومبیلی نصب کرد؟ یا فقط برای اتومبیل های سانروف دار قابل استفاده می باشد؟

همه ی این سوالات برای بیشتر شما عزیزان پیش آمده است، به همین خاطر قصد داریم در این مطلب شما را با پاسخ به این سوالات آشنا کنیم تا اطلاعات لازمه را کسب کنید و با خیال راحت برای خرید سایبان ماشین چتری اقدام کنید.

البته احتمال دارد که برخی از شما اطلاعات کافی درباره سایبان خودرو در نوع چتری، داشته باشید و این سوالات برایتان پیش نیامده باشد. در این صورت نیز بهتر است در این مطلب با ما همراه باشید زیرا قطعا اطلاعات جدیدتری کسب خواهید کرد.

ساخت سایبان ماشین مناسب هر نوع سقف خودرو

نکته ای که باید قبل از سفارش چتر خودرو به آن دقت کنید این است که سقف های خودرو ها در مدل ها و جنس های متفاوتی وجود دارند. زیرا که شرکتی که برای سفارش چتر انتخاب کرده اید بایستی این اطمنیان را به شما بدهد که به سقف اتومبیل هیچ گونه آسیبی وارد نمی کنید. البته که این موضوع وجود ندارد چون اگر قرار باشد به سقف خودرو آسیب وارد کند نمی توان آن را به راحتی به فروش رساند.

در این صورت شما باید دقت داشته باشید که نصب و ساخت سایبان ماشین چتری برای سقف اتومبیل شما مناسب است یا خیر و صدمه ای در مدت زمان استفاده به آن وارد نمی کند؟

سایبان خودرو چتری در برند معتبر با توجه به سازه ای که دارد به هیچ عنوان به سقف خودرو آسیب وارد نمی کند و اینکه شما این امکان را دارید که به آسانی آن را جدا کنید و در صورت نیاز دوباره آن را نصب کنید.

دلیل نصب راحت سایبان خودرو چتری در چیست؟

چنانچه شما به قسمت انتهایی سایبان پارکینگ چتری دقت کرده باشید، متوجه می شوید که یک مکنده ی بسیار قدرتمند دارد که هیچ گونه آسیبی به سقف ماشین وارد نمی کند. زیرا که جنس آن پلاستیک است و هیچ گونه صدمه ای به سقف ماشین وارد نمی شود.

بنابراین در این حالت تفاوتی ندارد که سقف ماشین شما شیشه ای باشد یا سانروف و یا آهنی و یا هر مدل دیگری مکنده ی قوی سایبان ماشین چتری به خاطر داشتن جنس پلاستیکی که دارد، آسیبی به آن وارد نمی کند.

پس متوجه شدیم که چتر های سایبانی خودرو ها در هر مدلی که باشند، هیچ گونه صدمه ای به سقف خودرو وارد نمی کنند. و افراد می توانند با هر اتومبیلی که دارند با خیال راحت سایبان چتری تهیه کنند و در هر مکانی که به آن نیاز داشتند آن را بر روی اتومبیل خود بعد از پارک کردن نصب کنند.

وجود این سایبان های چتری باعث می شود که اتومبیل شما در برابر تابش مستقیم نور آفتاب و بارش برف و باران حفظ شود و هیچ گونه آسیبی نبیند. همین طور شما می توانید در هر مکان وفضایی که می خواهید اتومبیل خود را بدون نگرانی از بابت آسیب رسیدن با نور آفتاب و باران و برف، پارک کنید.

کد خبر 1642970

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سایبان پارکینگ سایبان خودرو ساخت سایبان کار رفته سقف خودرو محل اجرا ی سایبان هیچ گونه سازه ها بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۷۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاره‌اندیشی کوتاه مدت ترافیکی برای میدان سپاه قم

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از آغاز طرح کوتاه‌مدت پروژه میدان سپاه خبر داد و گفت: طرح ترافیکی کوتاه مدت پروژه میدان سپاه پس از ارزیابی نهایی، پروفیل‌های طولی و عرضی ابلاغ شد و از خرداد سال جاری اجرایی خواهد شد.

رضا خانه‌زاد یزدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به انتقاداتی که درباره ترافیک میدان سپاه مطرح می‌شود، اظهار کرد: در خصوص پروژه میدان سپاه دو طرح کوتاه مدت و بلند مدت وجود دارد.

وی با اشاره به طرح بلند مدت میدان سپاه، افزود: با توجه به عملکرد قُطری بلوار جمهوری و اتصال بلوار عمار یاسر و جعفر طیار (ع) به این میدان در طرح جامع حمل‌ونقل و ترافیک، تقاطع غیرهمسطح پیش‌بینی شده است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم خاطرنشان کرد: مشاوران این طرح پیشنهاد تقاطع سه سطحی در میدان سپاه داشته‌اند که در بودجه سال جاری برای آغاز مراحل اجرایی پروژه، از سوی شورای اسلامی شهر قم بودجه‌ای لحاظ شده و به تصویب رسیده است.

خانه‌زاد یزدی با اشاره به زمان اجرای این طرح، تصریح کرد: بودجه اجرایی برای پروژه میدان سپاه در سال جاری پیش‌بینی شده است و این طرح پس از طی مراحل تطبیق طراحی به صورت سازه، آغاز می‌شود.

وی اضافه کرد: طرح کوتاه مدت این میدان پس از آمارگیری و شبیه‌سازی‌ها در کمیته فنی شورای ترافیک و شورای هماهنگی ترافیک استان تصویب شده است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم ادامه داد: کلیات طرح به این شکل است که عملکرد میدان به یک سمت محدود و ضلع شرقی میدان سپاه مسدود می‌شود.

خانه‌زاد یزدی افزود: با توجه به جهت حرکت جنوب به غرب در میدان سپاه، یک دور برگردان در نزدیکی بلوار عطاران پیش‌بینی و طراحی شده و مراحل مقدماتی طرح در حال انجام است.

وی با اشاره به سنگینی ترافیک و مطالبات مردم، عنوان کرد: مراحل جابه‌جایی تأسیسات شهری و درختانی که در طرح هستند را در نخستین اقدام انجام می‌دهیم تا پس از ارزیابی همه جانبه این طرح در هفته آینده، پروفیل‌های طولی و عرضی ابلاغ و ماه خرداد اجرا شود.

کد خبر 748503

دیگر خبرها

  • حمایت مجلس ؛ به مردم زمین رایگان بدهید | زمین اگر برای خود مردم باشد ماشین و طلای خودشان را می‌فروشند تا زمین‌شان را بسازند
  • مردم ماشین و طلا بفروشند، خانه بسازند
  • چاره‌اندیشی کوتاه مدت ترافیکی برای میدان سپاه قم
  • اعزام نخستین کاروان حج عمره استان سمنان
  • ساخت مراحل اولیه اسکله آمریکایی‌ها آغاز شد/ کشتی نظامی آمریکا در ساحل غزه پهلو گرفت
  • موتور ۶ سیلندر بنزینی بومی چه ویژگی دارد؟
  • ۱۰ ماشین آلمانی برتر تاریخ که شاهکار‌های مهندسی عرصه خودروسازی به شمار می‌آیند
  • ساخت نمونک خودرو آتش نشانی باتلاش دانش آموزان نیشابور
  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو
  • اعزام ۱۷۰ نفر به حج عمره پس از ۹ سال