Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، خانه سینما در اطلاعیه ای خطاب به اعضای صنوف اعلام کرد که هیچ تمدیدی برای زمان ارایه اظهارنامه مالیاتی درنظر گرفته نشده است.

متن اطلاعیه بدین شرح است: «با توجه به برخی ابهامات درباره تمدید مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی موکداً تقاضا می کنیم؛ تا پایان وقت اداری ۳۱ خردادماه ۱۴۰۱ نسبت به ارائه اظهارنامه خود اقدام کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین از تمامی روسای صنوف انتظار می رود نسبت به اطلاع رسانی موضوع اقدام نمایند.

همراه داشتن کارت ملی، شماره شبا بانکی، گردش حساب سال ۱۴۰۰ (مجموع واریز،برداشت، مانده ابتدا و انتهای سال) اطلاعات مربوط به جمع دریافت و پرداخت های مستند و مرتبط با فعالیت حرفه ای و هنری مودی(قرارداد، رسید، فاکتور و…) و همچنین کپی اظهارنامه سال قبل هر شخص، موجب تسهیل و تسریع در کار خواهد بود.

یادآوری می شود عدم ارائه اظهارنامه، موجب محرومیت از کلیه معافیت‌های قانونی و مشمول جرائم مالیاتی و عملا به زیان مودیان سینمایی و هنری -در همه مشاغل- خواهد بود.»

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خانه سینما اظهارنامه مالیاتی صندوق اعتباری هنر معافیت مالیاتی ارائه اظهارنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۲۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گاز قسمتی از کرج قطع می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

شرکت گاز استان البرز در نظر دارد نسبت به قطع گاز شهری قسمتی از کرج به آدرس کلاک پایین، خیابان نیایش، بعد از پل راه آهن، حد فاصل نیایش یک، دو و سه انشعاب‌ها در روز شنبه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ اقدام کند.

از ساکنان مناطق مذکور درخواست می‌شود تمهیدات لازم را پیش بینی کنند. بدیهی است پس از پایان عملیات نسبت به وصل مجدد گاز مشترکان اقدام لازم معمول خواهد شد.

شایان ذکر است به منظور رعایت کامل مسائل ایمنی در زمان وصل گاز حضور ساکنان در محل سکونت الزامی است. در صورت نیاز، مشترکان می‌توانند با شماره تلفن ۱۹۴ مرکز امداد گازرسانی تماس حاصل کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
  • امروز ، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • امروز، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • بخشی از آب سد گلستان فردا شنبه هشتم اردیبهشت رهاسازی می‌شود 
  • تمدید ارسال اظهارنامه مالیات ارزش افزوده تا ۱۲ اردیبهشت
  • گاز قسمتی از کرج قطع می‌شود
  • فردا جمعه آخرین فرصت شرکت در آزمون نهایی«زندگی با آیه‌ها»
  • آشوبی: پرسپولیس در این بازی فرصت اشتباه ندارد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد