Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@10:52:15 GMT

رییس جدید هیات جودو خراسان رضوی مشخص شد

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۸۲۲۸۵

رییس جدید هیات جودو خراسان رضوی مشخص شد

ایسنا/خراسان رضوی محمدصابر گرایلی به مدت چهار سال سکان‌دار هیات جودو خراسان رضوی شد.

ظهر امروز مجمع انتخابی ریاست هیات جودو خراسان رضوی در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد و محمدصابر گرایلی برای مدت چهار سال توانست ریاست این هیات را بر عهده گیرد. پیش از این وی سرپرست هیات جودو استان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مجمع محمدصابر گرایلی، حسین پوراکبری، ابوالفضل رستمیان، سید رسول شخصی زارع و امیر رمضانی به عنوان کاندیدا حضور داشتند که گرایلی توانست با کسب ۲۶ رای از ۲۷ رای ماخوذه برای چهار سال به عنوان رییس هیات جودو انتخاب شود. پوراکبری نیز تنها یک رای کسب کرد.

همچنین پس از مشخص شدن رییس جدید، رای‌گیری برای تعیین اعضای هیات رییسه نیز انجام شد و بر این اساس مهری مهری‌پور با ۲۲ رای به عنوان نایب‌رییس، علی فاطمی‌زاده با ۲۴ رای به عنوان خزانه‌دار، اصغر دهقان با ۲۵ رای به عنوان کارشناس خبره و حسن دوشنگی و تکتم بیدل به ترتیب با ۲۶ و ۲۵ رای به عنوان عضو هیات رییسه انتخاب شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی رای به عنوان خراسان رضوی هیات جودو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۲۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند

فرهاد قلی‌زاده در گفت‌وگو با مهر عنوان کرد: مسابقات والیبال والیبال ساحلی خراسان شمالی جام شهید مدافع وطن محمد مهدی احمدی در دو رده سنی نوجوانان و آزاد با حضور ۲۱ تیم به میزبانی زمین‌های ساحلی شهربازی بجنورد برگزار شد

رئیس هیأت والیبال خراسان شمالی در ادامه به نتایج کسب شده اشاره کرد و گفت: بعد از ۴۰ دیدار، در رده سنی نوجوانان تیم دانش و توپ قهرمان شد، تیم سم سم شیروان نایب قهرمان و تیم‌های کالای ورزشی فیفا و تابلوسازی نوین به صورت مشترک جایگاه سوم را کسب کردند.

وی در ادامه افزود: در رده سنی آزاد تیم ادویه بیژه شیروان مقام اول، تیم لوازم ورزشی خطیب مقام دوم و تیم‌های شرکت نیکان و بوبک باقری جایگاه سوم مشترک را کسب کردند.

کد خبر 6089457

دیگر خبرها

  • حمایت اساتید دانشگاه در آمریکا از دانشجویان حامی فلسطین
  • پشتوانه‌سازی و قهرمان‌پروری از مهمترین برنامه‌های هیات اتومبیلرانی خوزستان
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند
  • تعطیلی پنجشنبه‌ یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود
  • (ویدئو) تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود
  • آمادگی شمشیربازان خراسانی برای حضور در لیگ برتر
  • رشد صددرصدی صادرات فرش دستباف از خراسان رضوی
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • افزایش ۴۱ درصدی مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه آبرسانی گناباد
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد