Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@09:41:06 GMT

سرمربی تیم والیبال بانوان پیکان معرفی شد

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۸۲۴۳۲

سرمربی تیم والیبال بانوان پیکان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس، عصر امروز نیلوفر رشیدی و فریبا سلیمانی بعد ازانجام مذاکره با امیر عطابخش مدیر عامل باشگاه پیکان، رسما بعنوان سرمربی و سرپرست تیم والیبال پیکان انتخاب شدند.

رشیدی که از سال های 96 تا 99 بعنوان مربی و سال 1400 بعنوان سرمربی در پیکان مشغول فعالیت بوده و در کارنامه خود سوابقی همچون مربیگری تیم والیبال نوجوانان را داراست ضمن تشکر از اعتماد مدیران باشگاه پیکان گفت: از اینکه دوباره درخدمت باشگاه بزرگ پیکان هستم بسیار خوشحالم امیدوارم که بتوانیم با کمک  مجموعه تیم، پیکان را مجددا به سکوی اول والیبال ایران برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمانی که سابقه سرپرستی تیم های ملی والیبال، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان، مربی تیم ملی امید و تیم های لیگ برتر والیبال را در رزومه دارد ضمن ابراز خرسندی از حضور در تیم پیکان بعنوان پرافتخار ترین تیم والیبال آسیا، عنوان کرد: با دید وسیعی که آقای عطابخش و مدیران باشگاه در خصوص اهمیت به ورزش بانوان و پشتوانه سازی برای والیبال دارند امسال تیم متفاوتی در خور نام پیکان را راهی مسابقات خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سرمربی والیبال بانوان پیکان پیکان والیبال بانوان تیم والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۲۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت آلکنو از بدنساز ایرانی برای حضور در تیم والیبال زنیت

به گزارش خبرگزاری مهر، بعد از اینکه ولادیمیر آلکنو، سرمربی پیشین تیم‌های ملی والیبال روسیه و ایران به دنیای مربیگری بازگشت و هدایت تیم زنیت سن‌پترزبورگ را بر عهده گرفت، از مهدی خباز بدنساز ایرانی به عنوان مربی بدنسازی دعوت کرد تا در این تیم حضور داشته باشد.

آلکنو ۵۷ ساله در ۳ مقطع، سرمربی تیم ملی روسیه بود و توانست با این تیم در یک فینال رویایی مقابل برزیل، قهرمان المپیک ۲۰۱۲ لندن شود. آخرین باری که آلکنو روی سرمربیگری تیمی را بر عهده داشت، سال ۲۰۲۱ و تیم ملی ایران بود. زنیت سن‌پترزبورگ در فصل گذشته لیگ برتر روسیه در مکان ششم ایستاد.

کد خبر 6098400 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • تقدیر از سرمربی پیشین با چاشنی احتیاط برای بازیکنان
  • دعوت آلکنو از بدنساز ایرانی برای حضور در تیم والیبال زنیت
  • ادامه تمرینات تیم ملی والیبال با ۱۸ بازیکن
  • آخرین وضعیت اردوی تیم ملی والیبال/ یک بازیکن مصدوم شد
  • آیت‌اللّه العظمی نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است/ اسلام «زن‌» را بعنوان اینکه مانند مرد یک انسان کامل است و شایستگی خلیفه الهی بودن را دارد معرفی کرد
  • عنایتی: مثل رضا عنایتی دیگر پیدا نمی‌شود!
  • لژیونرها به تیم ملی والیبال ملحق شدند
  • خروج از بحران/ همه دعوت شده‌ها به اردوی تیم ملی والیبال آمدند
  • ترکیب تیم ملی والیبال کامل شد/ لژیونرها آمدند
  • عنایتی: آلومینیوم حریف سرسختی است