Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه امیرکبیر گفت: هدف دانشگاه امیرکبیر هموار کردن مسیر تبدیل ایده به محصول است که در این راستا به موفقیت‌های بسیار خوبی دست یافته ایم به نحوی که اکنون ۳۱۳ شرکت دانش بنیان در این دانشگاه مشغول به فعالیت هستند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید حسن قدسی پور رئیس دانشگاه امیرکبیر در نخستین رویداد ملی طراحی و ساخت خودروی پرنده گفت: هدف این دانشگاه هموار کردن مسیر تبدیل ایده به محصول است که در این راستا به موفقیت‌های بسیار خوبی دست یافته ایم به نحوی که اکنون ۳۱۳ شرکت دانش بنیان در این دانشگاه مشغول به فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این مراسم افزود: دانشگاه صنعتی امیرکبیر در سال ۵۴ حدود ۳۰۰ دانشجو پذیرش می‌کرد، اما اکنون ظرفیت پذیرش دانشجو این دانشگاه به ۱۵ هزار دانشجو افزایش یافته است.

وی افزود: نیمی از دانشجویان این دانشگاه در مقاطع تحصیلات تکمیلی تحصیل می‌کنند. همچنین عمده دانشجویان تحصیلات تکمیلی این دانشگاه در رشته‌های نوظهور مشغول به تحصیل هستند.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر خاطرنشان کرد: سابقه این دانشگاه در زمینه راه اندازی رشته‌های تحصیلات تکمیلی بیش از ۳۰ سال است و می‌توان گفت که دانشجویان این دانشگاه از گروه نخبگان کشور هستند.

قدسی پور عنوان کرد: درحال حاضر این دانشگاه براساس رتبه بندی‌های بین المللی رتبه نخست هوش مصنوعی کشور را به خود اختصاص داده است. در زمینه هوش مصنوعی نیز پروژه‌های عملیاتی در شرکت معدنی چادرملو داریم که قرار است تعدادی از خط‌های این معدن را مکانیزه و هوشمند

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رئیس دانشگاه امیر کبیر پذیرش دانشجو دانشگاه امیرکبیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۲۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامرون ایده اعزام نیرو به اوکراین را رد کرد

دیوید کامرون، وزیر خارجه انگلیس امروز جمعه ایده امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه را در مورد امکان اعزام نیرو به اوکراین رد کرد.

به گزارش ایسنا، اوایل این هفته، ماکرون در مصاحبه‌ای با خبرنگاران گفت که در صورت درخواست کی‌یف، امکان اعزام نیرو به اوکراین را رد نمی‌کند.

رئیس جمهور فرانسه افزود: بسیاری از کشور‌های اروپایی رویکرد فرانسه در مورد امکان اعزام نیرو به اوکراین را درک کرده و با آن موافقت کرده‌اند.

در همین حال کامرون در مصاحبه با اسکای نیوز گفت: من سربازان ناتو را در کشور [اوکراین]نخواهم داشت، زیرا فکر می‌کنم این می‌تواند تشدید خطرناکی در وخامت اوضاع باشد.

این دیپلمات ارشد افزود که فکر نمی‌کند درست باشد که «سربازان ناتو سربازان روسی را بکشند.»

دیگر خبرها

  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • پذیرش دانشجو در شعبه نجف دانشگاه تهران از سال تحصیلی آینده
  • مسیر افزایش طول عمر دندان هموار شد/ تبدیل دندان پوسیده به دندان سالم
  • داوری ۱۱۵ ایده در رویداد آموزشی «بوت کمپ» دانشگاه آزاد قم
  • نخستین بار در صنایع پتروشیمی کشور صورت گرفت؛ تبدیل وضعیت کلیه نیروهای پیمانکار به قرارداد مستقیم با پتروشیمی امیرکبیر
  • مقیمی: پذیرش دانشجو در شعبه نجف اشرف دانشگاه تهران از سال تحصیلی آینده
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمام رشته‌های کارشناسی از مهر آینده
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمامی رشته‌های کارشناسی از مهر ماه
  • جملات خبرساز مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجو‌ها را نزنید آقای بایدن! / چرا در دانشگاه تک تیرانداز مستقر می‌کنید! + ویدئو
  • کامرون ایده اعزام نیرو به اوکراین را رد کرد