Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان ضمن اشاره به برگزاری نشست‌های تخصصی جهاد تبیین در منطقه گفت: تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در کاشان نیازمند نقشه راه است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کاشان ، سرهنگ کریم اکبری بعد از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان کاشان ضمن اشاره به اهمیت تبیین و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اظهار داشت: این موضوع را جزء رسالت‌های خود می‌دانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در زمینه گام دوم انقلاب باید به یک نقشه راهی برسیم، افزود: برگزاری کنگره فرهنگی و هنری نیز یکی دیگر از اقدامات در دستور کار قرار دارد که در راستای جهاد تبیین صورت می‌پذیرد و به عنوان یکی از موارد مهم ویژه جوانان و نوجوانان به شمار می‌رود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان ضمن تاکید بر نشست‌های تخصصی ویژه تحقق جهاد تبیین ابراز داشت: نشست‌های متعددی در این زمینه انجام شده است و میهمانی نیز از خارج شهرستان کاشان دعوت شده است به نحوی که مباحث مهم نظیر مباحث اقتصادی در این نشست‌ها مورد بررسی قرار داده می‌شود.

طهرانچی: دانشگاه ازاد در گام دوم انقلاب به دنبال تضمین آینده جوانان است/دانشگاه کارآفرین را محقق می‌کنیممسئول مجمع جهادگران بسیج استان اردبیل: محور و میدان‌داران گام دوم انقلاب جوانان جهادی هستندبیانیه گام دوم انقلاب محور وحدت حوزه و دانشگاه‌ است

وی ضمن اشاره به برگزاری جشن نسل فیروزه‌ای در کاشان گفت: در سال جاری برنامه‌های مختلفی با مخاطبین خاص در نظر گرفته شده است و برای سالروز ازدواج حضرت زهرا(س) و حضرت علی(ع) هم برنامه‌‌ریزی شده است و اساتید در این زمینه دعوت شده است.

انتهای پیام/801/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۲۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی پارسا عصر دوشنبه در همایش رسانه ای روایان پیشرفت که با همت بسیج رسانه و بسیج کارگری سپاه قدس گیلان در یکی از کارخانجات استان برگزار شد، اظهار کرد: کارگران چراغ راه توسعه و پیشرفت کشور هستند و با وجود تلاش این عزیزان است که تولید جان گرفته است.

رییس سازمان بسیج رسانه گیلان با استناد از بیانات مقام معظم رهبری در حوزه روایتگری دستاوردهای انقلاب اسلامی اضافه کرد: روایت اول فرصت جولان رسانه ای دشمن را می گیرد و عرصه را برای روایت سازی ها شبهه انگیز تنگ می کند.

پارسا با اشاره به نقش محوری رسانه ها در جهاد تبیین بیان کرد: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی سرلوحه کار رسانه ها قرار گیرد.

وی با اشاره به سیاه نمایی و القای یاس و ناامیدی در جامعه از سوی دشمن افزود: امیدافزایی همراه با مطالبه گری درست و به هنگام از جامعه رسانه ای و خبرنگاران دور از انتظار نیست.

رییس سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه رسانه ها برای تبیین دستاوردهای انقلاب قلم فرسایی کنند، گفت: نقش رسانه ها در مردمی سازی اقتصاد و تولید و جریان سازی تولید و اشتغال محوری است.

پارسا با اشاره به اینکه رسانه بازوان قدرتمند تولید و صنعت به شمار می رود، اضافه کرد: تعامل تولیدگران و رسانه ها در راستای جهش تولید ضرورت دارد.

کد خبر 6092525

دیگر خبرها

  • رهبر انقلاب: تبیین مصالح بنیادی از وظایف معاونت پرورشی است
  • تحقق ۷۰ درصدی مصوبات حوزه درمان سفر رئیس‌جمهور به کاشان
  • برگزاری نشست تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت در ایلام
  • بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز کارگر و روز معلم
  • شهید مطهری الگویی ارزشمندی برای دانشجویان است
  • آیت‌الله علم‌الهدی:تربیت باید از سطح مدرسه آغاز شود/ ترویج حجاب، نیازمند مزج اجتماعی و منطق تبیین
  • آمریکا مانع تحقق صلح در یمن و توقف جنایات صهیونیست‌ها در غزه است
  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • قدردانی از مربیان عقیدتی سیاسی
  • تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی