Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، ایرنا به نقل از خبرگزاری رویترز نوشت: «بنی گانتس» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) در سخنانی در کمیته امور خارجی پارلمان رژیم صهیونیستی افزود: این ائتلاف مبنی بر سامانه های پدافند هوایی به رهبری آمریکا در منطقه خاورمیانه تشکیل شده است.

او ادعا کرد: این ائتلاف توانسته است حملات ایران به اسرائیل و دیگر کشورها را خنثی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، گانتس به اعضای دیگر ائتلاف مورد ادعای خود اشاره نکرده است.

این ادعای وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درحالی است که او روز چهارشنبه گذشته و در آستانه سفر رئیس جمهوری آمریکا به منطقه، خواستار تشکیل ائتلافی منطقه ای به رهبری آمریکا برای مقابله با ایران شده بود.

رسانه های عربی ۲۰ خرداد نیز گزارش داده بودند که ارتش رژیم صهیونیستی به عنوان بخشی از چشم انداز همکاری مشترک با برخی کشورهای عربی، سامانه هشدار سریع و راداری را در مناطقی از خاورمیانه از جمله امارات و بحرین مستقر کرده است.

این درحالی است که اکثر تحلیلگران معتقدند، تلاش صهیونیست ها برای عادی سازی روابط و ائتلاف با برخی حکام سازشکار منطقه اساسا از ضعف و ناتوانی آنها در برابر محور مقاومت در منطقه نشات می گیرد و تل آویو با وجود این تلاش در عین حال هم می داند که با حکومت هایِ عربی در منطقه خلیج فارس ائتلاف می کند که بنیانی سست دارند و شکننده هستند.

کد خبر 684786 برچسب‌ها ایران و اسرائیل اسرائیل آمریکا و اسرائیل رژيم صهيونيستى

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ایران و اسرائیل اسرائیل آمریکا و اسرائیل رژيم صهيونيستى رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۲۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوترش حماس و اسرائیل را به آتش‌بس فراخواند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، گوترش امروز سه‌شنبه با اشاره به اینکه وضعیت غزه روز به روز بدتر می‌شود، از سران رژیم صهیونیستی و حماس که در حال حاضر در مذاکرات فشرده برای دستیابی به توافق آتش‌بس شرکت می‌کنند، خواست به توافق دست یابند.

او در گفتگو با خبرنگاران در نیویورک گفت: به خاطر مردم غزه، به خاطر اسرا و خانواده‌های آنها در اسرائیل، و به خاطر منطقه و کل جهان، دولت اسرائیل و رهبری حماس را قویا تشویق می‌کنم که اکنون به توافق برسند.

دبیرکل سازمان ملل ابراز نگرانی کرد که بدون توافق، «جنگ، با همه پیامدهای آن چه در غزه و چه در سراسر منطقه، به طور تصاعدی بدتر خواهد شد.»

گوترش در خصوص برنامه رژیم صهیونیستی برای تجاوز به رفح بیان کرد که حمله نظامی به آنجا وضعیت غیرقابل تحملی خواهد داشت و جان هزاران غیرنظامی دیگر را می‌گیرد و صدها هزار نفر را مجبور به فرار می‌کند.

وی اضافه کرد که علاوه بر این، تأثیر مخربی بر فلسطینیان غزه خواهد داشت و پیامدهای جدی در کرانه باختری اشغالی و در سراسر منطقه خواهد داشت.

آنتونیو گوترش همچنین از همپیمانان رژیم صهیونیستی نیز دعوت کرد این رژیم متقاعد کنند به رفح حمله زمینی نکند.

او در اینباره گفت: «همه اعضای شورای امنیت و بسیاری از دولت‌های دیگر به وضوح مخالفت خود را با چنین عملیاتی اعلام کرده‌اند. من از همه کسانی که بر اسرائیل نفوذ دارند می‌خواهم هر کاری که در توان دارند برای جلوگیری از آن انجام دهند.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انفجار در حومه دمشق؛ اسرائیل مدعی رهگیری موشک و حمله متقابل است
  • ترکیه تجارت با اسرائیل را تعلیق کرد
  • حمله‌های ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس علیه فرودگاه «الحدیده» یمن
  • شکست ائتلاف ضدایرانی
  • اذعان صهیونیست‌ها به شکست آمریکا در مقابله با موشک‌های ایران
  • طوفان الاقصی| حمله هوایی ائتلاف آمریکایی- انگلیسی به یمن
  • پاسخ کیهان به گزارش بی بی سی در باره نیکا شاه کرمی
  • نتانیاهو: دادگاه لاهه به جنگ ما آمده است | سایه اتهام ارتکاب جنایات جنگی بر سر رهبران صهیونیست
  • گوترش حماس و اسرائیل را به آتش‌بس فراخواند
  • روز ۲۰۷ طوفان‌الاقصی|تداوم حملات هوایی اسرائیل به غزه