Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، عکس دیدار علی دایی آقای گل جهان با سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران در استانداری مازندران از صبح امروز در فضای مجازی دست به دست می‌شود. اما ماجرای این دیدار چه بوده است؟ براساس پیگیری خبرنگار فارس در ساری، حضور علی دایی در استانداری مازندران فقط دیدار دوستانه با حسینی‌پور بوده و در ارتباط با موضوعات کاری نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این دیدار دوستانه در استانداری مازندران با حسینی‌پور گویا بر اساس رفاقت علی دایی با وی صورت گرفته است.

ظاهرا از زمانی که حسینی‌پور در استان تهران مشغول به خدمت بوده با علی دایی رفاقت داشته و این دیدار نیز صرفا دیدار دو دوست صمیمی که از قبل با هم در ارتباط بوده‌اند، انجام شده است. 

گفته می‌شود ارتباط دوستی حسینی‌پور و علی دایی سابقه بیش از ۲۰ ساله دارد.

همچنین بنا به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران ، حسینی پور  پس از این دیدار در یاداداشتی درباره این دیدار منتشر کرد ، نوشت که با اسطوره فوتبال ایران در باره مسایل ورزشی مازندران از جمله توریسم گردشگری و ضرورت تبدیل مازندران به قطب گردشگری ورزشی بین المللی صحبت کرد.

استاندار مازندران همچنین نوشت که با علی دایی در باره تیم فوتبال نساجی هم صحبت کرد و به پرسش های مرد اول فوتبال آسیا در باره ورزشگاه شهید وطنی پاسخ گفت.

متن کامل یادداشت حسینی پور به شرح زیر است :

شاید علی دایی را بتوان در زمره معدود اسطوره های ورزشی قلمداد کرد که با وسواس و دقت نظر خاصی از شهرتش استفاده می‌کند و هیچگاه شهرتش را با سودا گری نیامیخته است .  او که سال‌ها در سطح اول فوتبال آسیا و جهان درخشید و به یکی از اسطوره های ملی ارزشمند کشور تبدیل شده است امروز به دور از هیاهو و پروپاگاندای رایج هم دست در کار خیر دارد و هم با استفاده از ظرفیت های شخصی و ارتباطات سازنده‌اش ،در امور اجتماعی و اقتصادی فعال است .
در این نشست دوستانه از همه جا گفت و گو کردیم بویژه از تیم با افتخار و قهرمان نساجی و ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر پرس و جوکرد که مفصل به ایشان توضیح دادم.
از فرصت‌های منحصر به فرد و خدادادی مازندران گفت و بستری که برای توریسم ورزشی و ایجاد درآمد  برای مردم مازندران و اینکه احداث دوکمپ ورزشی مدرن می تواند مازندران را به قطب گردشگری ورزشی بین المللی و ایجاد رشد اقتصادی پایدار تبدیل نماید.
حضور ارزشمند اسطوره فوتبال ایران و جهان در استان مازندران را به عنوان یک فرصت مناسب برای جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برای توسعه ورزش بین‌المللی می بینم تا در مسیر تعالی مازندران قوی مفتخر به تقدیم ده هزار و چهارصد شهید قهرمان است ، قرار دهیم .
انشاالله سید محمود حسینی پور استاندار مازندران

علی دایی از معدود چهره های شاخص ورزشی غیربومی است که از ورزش مازندران بویژه فوتبال آن اطلاعات خوبی دارد و شخصا تعداد زیادی از بازیکنان صاحب شهرت مازندرانی را که در فوتبال کشور حضور دارند از مازندران شناسایی و به تیم های مختلف معرفی کرد.

دایی که شخصیتی محبوب بین مازندرانی هاست ، تنها در زمانی که سرمربی پرسپولیس بود چند بازیکن از تیم نساجی را برای بازی در تیم قرمز پوشان تهران به خدمت گرفت که از جمله آن می توان از محمد عباس زاده ،  علی علیپور ،  امید عالیشاه ، مهرداد کفشگری و رامین رضاییان  نام برد.

کد خبر 684825 برچسب‌ها استان مازندران علی دایی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان مازندران علی دایی استانداری مازندران استاندار مازندران حسینی پور علی دایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۳۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!

خبرآنلاین نوشت: سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران در امامزاده حسن علیه‌السلام حاضر شد و در اجتماع مردم سخنرانی کرد.

حال امروز فیلمی از سخنان نامفهموم ابراهیم رئیسی در جمع مردم جنوب تهران منتشر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی: راننده متخلف شناسایی و پروند به هیات انضباطی ارسال شد
  • (ویدئو) واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب یک تاکسی
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • پربیننده‌ترین مسابقات ورزشی تاریخ در اینترنت
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم