Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، وجیهه محمدی فلاح در جلسه شورای معاونین بهزیستی استان البرز که با دستور کار هم اندیشی در خصوص چالش‌ها و مشکلات بهزیستی شهرستان چهارباغ در محل سالن جلسات بهزیستی برگزار شد، اظهار کرد: از اهم موضوعات مطروحه در این جلسه می‌توان طرح کارویژه‌های در دست اقدام در ابتدای جلسه شورای معاونین هر هفته و پرهیز از جزیره‌ای عمل کردن حوزه‌ها و همچنین ارائه راهکار در راستای احصا و رفع چالش‌های موجود در بهزیستی شهرستان جدیدالتاسیس چهارباغ به منظور ارتقای سطح کیفی ارائه خدمات به جامعه هدف نام برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: با قید فوریت معاونین تخصصی، کارشناس مسئولان دفاتر خود را در شهرستان چهارباغ مستقر نموده و تمامی مشکلات و چالش‌های موجود این شهرستان را احصا کنند و با توجه به ظرفیت‌های موجود در جهت مرتفع کردن آن تلاش کنند.

مدیرکل بهزیستی البرز با توجه به نامناسب بودن فضای فیزیکی فعلی اداره این شهرستان افزود: لازم است پیگیری فضای فیزیکی و زمین جهت احداث اداره بهزیستی از فرمانداری این شهرستان صورت پذیرد تا بلافاصله پس از آن در خصوص تأمین اعتبار ساخت و ساز و تجهیز اقدام شود و همچنین مکاتبه‌ای در خصوص چارت تشکیلاتی شهرستان چهارباغ با بهزیستی کشور صورت گیرد.

وی تصریح کرد: در خصوص موضوع بلاتکلیفی قبوض مددجویان مطلوب است با همکاری بین بخشی شهرستان چهارباغ و ساوجبلاغ و اداره فناوری اطلاعات، ظرف مدت یک هفته حل و فصل و در شورای معاونین آتی گزارش داده شود.

محمدی فلاح خاطرنشان کرد: لازم است حوزه‌های تخصصی سازوکار تفکیک تخصیص اعتبار شهرستان‌ها را فراهم کنند.

وی متذکر شد: کارشناس مسئول مدیریت بحران به همراه مسئول دفتر فنی و مهندسی از شهرستان چهارباغ بازدید نموده و تمام مشکلات این ساختمان به لحاظ امنیتی احصا شود و همچنین برگزاری جلسه ستاد مناسب سازی در شهرستان چهارباغ در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 5519528

منبع: مهر

کلیدواژه: چهارباغ اداره کل بهزیستی استان البرز بهزیستی بوشهر کرمانشاه خراسان رضوی خطبه های نماز جمعه سفر استانی مشهد ویروس کرونا اردبیل آمار کرونا سازمان تبلیغات اسلامی سیدابراهیم رئیسی کشاورزی قوه قضاییه شهرستان چهارباغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۴۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سید محمدرضا هاشمی در جلسه شورای برنامه ریزی  با بیان اینکه در دور اول سفر ریاست جمهوری به استان ۷۴ میلیارد تومان اعتبار  جذب شد افزود: امیدآفرینی و جلب اعتماد مردم باید در برنامه کاری مسئولان قرار گیرد.

وی همچنین تاکید کرد : باتوجه به اینکه  سمنان یکی از استان‌های خشک و کم آب کشور است ضروری است کشت محصولات گلخانه ای توسعه یابد.
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان هم گفت: بمنظور کنترل و مهار تورم ، پارسال ۲۷۲ تن گوشت منجمد. ۵۲۴ تن گوشت مرغ منجمد. ۷ هزار و ۹۲۲ تن شکر و  یک هزارو ۴۵۰ تن برنج وارداتی در استان توزیع شد.
وی گفت: در همین مدت بمنظور کنترل تورم ۸۰ هزارتن گندم خوراکی و بذری. بیش از ۵ هزارتن جو. چهار صدو ۷۸ تن کلزا خریداری شد.
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: همچنین به همین منظور سال گذشته بیش از ۵۳ هزار مورد بازرسی و نظارت در بخش‌های مختلف عرضه و توزیع کالا‌ها در استان صورت گرفت.
تعیین کاربری زمین برای احداث مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی کیلومتر ۴۰ محور میامی - شاهرود و همچنین کیلومتر ۲۷ محور میامی - سبزوار از جمله مواردی بود که در این جلسه تصویب شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیگیری مسائل عمومی اولویت کاری دستگاه قضا است
  • آغاز بررسی پیش‌نویس سند کوآنتوم / تشکیل هیئت امنای واحد برای ستاد‌های توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • این پیامک ها درباره یارانه کمک معیشتی جعلی است/ تصویر پیامک را ببینید
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی
  • صدور مجوز برای تأسیس ۵ کارگاه صنایع‌دستی در آبدانان ایلام
  • پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد
  • رحمانی فضلی: دولت ضعیف و قوی، هر کدام ۲۰ درصد کشور را عقب یا جلو می برند /بدون فضای باثبات نمی شود کاری کرد
  • بازدید وزیر نیرو از پروژه‌های برقی البرز + تصا‌ویر
  • ضرورت تسریع در ساماندهی میدان «شهید حسن‌پور» قزوین