Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، دکتر احمد وحیدی در نشست بررسی مسائل و مشکلات مربوط به تنطیم بازار که با حضور استانداران سراسر کشور و چند تن از وزرا در وزارت کشور برگزار شد، این مطلب را مطرح کرد.

وی حذف ارز ترجیحی را برای توسعه اقتصادی کشور ضروری دانست و افزود: با هماهنگی همه دستگاه‌ها، این اقدام به شکل مناسبی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با برنامه‌ریزی صحیح و به موقع، تبعات خاص امنیتی در فرایند اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها ایجاد نشد.

وزیر کشور افزود اقناع افکار عمومی نسبت به ضرورت اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها همچنان ضرورت دارد و باید هر چه بیشتر ابعاد این طرح بزرگ اصلاح اقتصادی، روشن و تبیین شود.

دکتر وحیدی با اشاره به تاکید رئیس جمهوری برای کنترل قیمت‌ها و تامین اقلام مورد نیاز مردم، از استانداران سراسر کشور خواست با نظارت دقیق میدانی، مدیریت لازم را در کنترل قیمت‌ها داشته باشند.

وی با تاکید بر کنترل قیمت کالاها و اجاره‌بها خاطرنشان کرد: نباید خارج از عرف که ۲۵ درصد در کلان شهر و ۲۰ درصد در سایر شهرها است، اجاره بها افزایش یابد.

وزیر کشور نظارت مردمی برای کنترل دقیق بازار را ضروری دانست و تصریح کرد: همه دفتر املاک موظف هستند بر این اساس عمل کنند و با متخلفان برخورد می‌شود.

منبع: الف

کلیدواژه: کنترل قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۴۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت ورود واگن‌های جدید مترو به کشور/برای ورود واگن‌ها عقب ماندگی نداریم

وزیر کشور آخرین وضعیت ورود واگن‌های جدید مترو به کشور و پیگیری‌های وزارت کشور جهت تأمین واگن‌های مترو برای تهران را تشریح کرد.

احمد وحیدی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح روند ورود واگن‌های جدید به کشور و تأیید کارشناسی واگن های جدید، گفت: یکی از موضوعات جدی در دستور کار وزارت کشور بحث تأمین واگن‌ها و احداث خطوط ریلی است که دولت در مجموع اهتمام جدی در این زمینه دارد.

وی افزود: دولت طی ۳ سال اخیر منابع خوبی در رابطه با ایجاد مترو و خطوط اصلی اختصاص داده که با کمک شهرداری تهران در این رابطه اقدامات خوبی انجام شده است.

برای ورود واگن‌های مترو از نظر زمانی عقب ماندگی نداریم

وزیر کشور ادامه داد: بی تردید تأمین واگن مترو در دستور کار است و کارها روی روال است؛ اما زمان می برد؛ قطعا زمان طبیعی خود را دارد و از نظر زمانی عقب ماندگی نداریم.

قرارداد واگن‌های جدید مترو مدتها قبل رها شده بود

وی تأکید کرد: ورود واگن‌های جدید مترو در چارچوب قراردادی بوده که قبلاً مدتها رها شده بوده؛ اما در دولت جدید فعال شده و در دستور کار و پیگیری قرار گرفته است و طبق روال خودش هم کار دنبال خواهد شد.

به گزارش ایسنا، مهدی چمران ریاست شورای اسلامی شهر تهران اخیراً در حاشیه جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره ورود واگن های جدید به تهران گفته بود: مایه تأسف است که ماه‌ها از انعقاد قراردادها گذشته؛ اما در داخل کشور موانع زیادی وجود دارد و موضوع هنوز به نتیجه نرسیده است؛ لذا امیدواریم وزیر کشور قاطعانه تصمیم بگیرد و جلوی این توقف گرفته شود.

وی تأکید کرده بود: تا امروز تأیید فنی برعهده مترو بوده؛ لذا امیدواریم وزیر کشور قاطعانه تصمیم بگیرد و جلوی این توقف گرفته شود. اینکه از این موضوع چه کسی نفع می‌برد نمی‌دانم اما اینکه چه کسی ضرر می‌کند باید بگویم همه ضرر خواهند کرد. به جای اینکه قدر بدانند و کمک کنند اینگونه کار را متوقف می‌کنند، لذا باید پاسخگو باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت ورود واگن‌های جدید مترو به کشور/برای ورود واگن‌ها عقب ماندگی نداریم
  • هشدار رئیس مجلس نسبت به ابهامات موجود در مورد یارانه دارو/ مبلغ 74 همت نمی‌تواند باعث کنترل قیمت و بازار دارو شود/ دولت برای کنترل قیمت بازار دارو 180 همت در نظر بگیرد
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • وزیر کشور : تقسیم استان تهران به ۲ استان شرقی و غربی
  • ابراهیم رئیسی دوباره از «گشت ارشاد مدیران» گفت؛ در دستور باشد!
  • رئیسی: رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل است
  • رئیسی : گشت ارشاد مدیران در دستور کار وزرا باشد
  • استمرار روند کاهشی تورم، رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل و مراقبت جدی است
  • استمرارروند کاهشی تورم، رشدنقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل و است
  • استمرار روند کاهشی تورم و قیمت ارز نیازمند مراقبت جدی است