Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد هادی رستمیان عصر دوشنبه در حاشیه آغاز عملیات اجرایی ساخت دو هزار واحد مسکونی در استان بوشهر اظهار داشت: سرعت بخشی در اجرای طرح نهضت ملی مسکن همراه با کیفیت بالا باید در دستور کار باشد.

وی بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده این دو هزار واحد مسکونی در زیربنای ۲۰۰ هزار متر مربع با یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری احداث می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رستمیان اضافه کرد: از ۱۰ هزار و ۷۲۶ واحد سهمیه سال اول مسکن در استان بوشهر تاکنون عملیات اجرایی طرح‌هایی در قالب ۲ هزار و ۸۶۰ واحد، یک هزار ۶۰۰ واحد، سه هزار و ۳۱۶ واحد و دو هزار واحد مسکونی آغاز شده است.

وی ادامه داد: همچنین تا ۱۰ روز آینده نیز عملیات اجرایی دو هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی دیگر نیز با تلاش اداره کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، شرکت عمران شهر جدید عالی شهر با همراهی اعضا شورای مسکن استان بوشهر و فرمانداران ۱۰ گانه استان و استاندار بوشهر آغاز می‌شود.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: مسکن به عنوان موتور پیشرو و محرک اقتصادی است و اجرا نهضت جهش تولید مسکن افزون بر حل مشکل مسکن مردم، نقش تحول آفرینی در رونق اقتصادی دارد.

رستمیان افزود: با اجرایی شدن نهضت جهش تولید مسکن آثار و عواقب بسیار مهمی برای مردم به ویژه محرومان به دنبال دارد.

وی اضافه کرد: این پروژه‌ها با توجه به اینکه صنعت ساختمان از گودبرداری، فونداسیون تا مراحل انتهایی مشاغل بسیاری ایجاد می‌کند زمینه رونق چرخه صنعت را فراهم می‌کند.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر بیان کرد: دولت مردمی آیت‌الله رئیسی با تکیه بر تلاش جهادی، هدف‌ها و آرمان انقلاب اسلامی و با همراهی و همدلی مردم گام‌های سریع، بزرگ و شتابنده‌ای به سمت رشد، اعتلا و ارتقا هدف‌های نظام اسلامی بر می‌دارد و این حرکت، دشمنان این نظام از جمله منافقین، بدخواهان و معاندان کج‌اندیش را با توجه به تفکرات پوچ، واهی و باطلی که دارند ناامید می‌کند.

کد خبر 5519574

منبع: مهر

کلیدواژه: طرح نهضت ملی مسکن بوشهر استانداری بوشهر بوشهر کرمانشاه خراسان رضوی خطبه های نماز جمعه سفر استانی ویروس کرونا اردبیل مشهد آمار کرونا سازمان تبلیغات اسلامی سیدابراهیم رئیسی قوه قضاییه کشاورزی استان بوشهر واحد مسکونی دو هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۴۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم علی نژاد عصر دوشنبه در جلسه ستاد مسکن تامین شهرستان گفت: برای تسریع در احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در توافق با انبوه ساز مسکن مقرر شد بزودی ساخت بیش از یک هزار ۵۰ مسکن بصورت انبوه در کوی ولیعصر خوی آغاز شود

وی افزود: کارهای زیر بنایی از جمله گمانه زنی در ۲۵ نقطه آغاز و نقشه‌های احداث آماده شده است

فرماندار خوی گفت: برای ساخت هر واحد مسکونی ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات به متقاضان پرداخت می‌شود که این تسهیلات برای تسریع در احداث مسکن ملی در اختیار انبوه ساز قرار می‌گیرد.

کد خبر 6092599

دیگر خبرها

  • تامین زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد مسکونی در شمال سیستان و بلوچستان
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • شتاب اجرای طرح ملی نهضت مسکن در خوی با مشارکت انبوه سازان 
  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • نظارت مستمر بر پروژه‌های مهم مسکونی و عمرانی در استان بوشهر
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • ۲ شهرک مولد کشاورزی در بوشهر ساخته می‌شود