Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@17:06:42 GMT

آفتاب سوزان در آخرین روز بهار

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۸۴۷۴۳

آفتاب سوزان در آخرین روز بهار

غلامپور کارشناس هواشناسی مازندران گفت:هوای مازندران امروز سه‏ شنبه ۳۱ خرداد صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما خواهد بود.

او می‌گوید:بیشینه دما در مناطق غربی مازندران بین ۲۷ تا ۳۰ درجه و در مناطق مرکزی و شرقی استان بین ۳۰ تا ۳۳ درجه سلسیوس پیش بینی می‌شود.

به گفته غلامپور آسمان مازندران روز چهارشنبه صاف تا نیمه ابری با تداوم افزایش دما، از شب با وزش باد نسبتا شدید، افزایش ابر در مناطق غربی با رگبار پراکنده خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او می‌گوید:بیشینه دما در مناطق غربی مازندران بین ۲۷ تا ۳۱ درجه و در مناطق مرکزی و شرقی استان بین ۳۱ تا ۳۵ درجه سلسیوس پیش بینی می‌شود.

به گفته غلامپور وضعیت جوی مازندران روز‌های پنجشنبه و جمعه نیمه ابری همراه با کاهش نسبی دما، گاهی ابری، وزش باد بویژه در دامنه‌ها و ارتفاعات با رگبار و رعد وبرق پراکنده خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی مازندران وضعیت جوی مازندران وضعیت آب و هوا آسمان مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۴۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار باران و وزش باد، پدیده غالب پایان هفته قم

ایسنا/قم کارشناس هواشناسی قم، با بیان اینکه سرعت وزش باد امروز به حدود ۶۰ تا ۶۵ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید، گفت: برای فردا (جمعه) آسمان نیمه ابری تا ابری و در برخی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

محمدرضا قاضی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه برای امروز بعدازظهر بارش رگباری را پیش‌بینی‌ می‌کنیم، اظهار کرد: پدیده غالب برای امروز وزش باد شدید و گرد و غبار خواهد بود.

کارشناس هواشناسی قم، ادامه داد: سرعت وزش باد امروز به حدود ۶۰ تا ۶۵ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.

وی تاکید کرد: برای فردا (جمعه) آسمان نیمه ابری تا ابری و در برخی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

قاضی با بیان اینکه برای امروز کاهش ۵ درجه‌ای دمای هوا را پیش‌بینی می‌کنیم، تصریح کرد: روز گذشته حداکثر دمای هوا ۳۰ درجه سانتی‌گراد بود و انتظار داریم امروز حداکثر دمای هوا به ۲۵ درجه‌ سانتی‌گراد برسد.

کارشناس هواشناسی قم با اشاره به روند افزایشی دما از فردا، یادآور شد: انتظار داریم از روز دوشنبه هفته آینده سامانه بارشی جدیدی، آسمان استان را در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه تحت تأثیر قرار دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هوای گیلان بعد از چند روز آفتابی ، بارانی می‌شود
  • روزهای خنک و بارانی در انتظار مازندرانی‌ها
  • رگبار باران و بارش تگرگ در کرمان
  • رگبار باران و وزش باد، پدیده غالب پایان هفته قم
  • آسمان قم بارانی می‌شود
  • کدام استان‌ها بارانی است؟
  • بارش باران در بیشتر استان‌ها
  • کاهش دما در مازندران
  • تهران آخر هفته بارانی می‌شود
  • آخر هفته دمای هوای قم خنک‌تر می‌شود