Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب به نقل از صندوق بازنشستگی کشوری، محمود مرتضایی فرد گفت: بازنشستگان علاقه مند و متقاضی می توانند تا ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۱ با مراجعه به درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی، تقاضای خود را ثبت کنند.

‌وی با بیان اینکه «بازنشستگان نمونه کشوری سوم مرداد سال جاری همزمان با هفدهمین دوره بزرگداشت «روز خانواده و تکریم بازنشستگان» انتخاب می شوند، افزود: بازنشستگان می ‌توانند با مراجعه به درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir و در سامانه بانک اطلاعات نخبگان ثبت ‌نام کرده و در صورت نیاز، مدارک و مستندات خود را در مهلت مقرر به مدیریت‌های استانی صندوق یا کمیته داوری ارسال کنند.

مرتضایی فرد اظهار داشت: بازنشستگان نمونه بر اساس شش محور «علوم، آموزش و پژوهش»، «فرهنگ و هنر»، «کارآفرینی و ایجاد اشتغال»، «فعالیت‌های اجتماعی و عام المنفعه»، «فعالیت‌های ورزشی و تندرستی» و «ایثار و فداکاری» و در هر محور یک نفر با رأی کمیته داوری انتخاب و به عنوان برگزیده ملی و استانی مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

وی تصریح کرد: مهلت ثبت نام متقاضیان و تکمیل اطلاعات در «بانک اطلاعات نخبگان» برای شرکت در انتخاب بازنشسته نمونه سال ۱۴۰۱ حداکثر تا ۱۵ تیرماه سال جاری خواهد بود.

مرتضایی فرد افزود: مهمترین هدف فراخوان انتخاب بازنشستگان نمونه، شناسایی بازنشستگان نخبه، افزایش انگیزه و ترغیب بازنشستگان به ایجاد خلاقیت، کارآفرینی و حضور موثر و پویا در جامعه است. ‌

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق در خصوص برنامه های جانبی بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان گفت: با توجه به اهمیت رویداد بزرگ غدیر خم و گرامیداشت دهه امامت و ولایت، این صندوق با همکاری مدیریت های استانی در نظر دارد همزمان با عید سعید قربان و در دهه امامت و ولایت، ویژه برنامه های متنوعی از جمله جشنواره ورزشی بازنشستگان، پیاده روی بزرگ خانوادگی و جشن های عید سعید غدیر با حضور و مشارکت بازنشستگان عزیزو کانون های بازنشستگان سراسر کشور برگزار کند.

 هفدهمین دوره بزرگداشت «روز خانواده و تکریم بازنشستگان» با هدف ارج نهادن به سالها تلاش صادقانه و تجارب ارزشمند بازنشستگان خدوم، ایجاد حس خودباوری، نشاط و امید اجتماعی در جامعه، از سوی صندوق بازنشستگی کشوری در روز سوم مردادماه سال جاری همزمان در تهران و سراسر کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: سازمان بازنشستگی کشوری صندوق بازنشستگی صندوق بازنشستگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۴۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح روند انتخاب استادان نمونه کشوری

 علیرضا حیدری در سی و یکمین آیین نکوداشت استاد برگزیده کشوری که امروز در سازمان پژوهشی‌های علمی و صنعتی درحال برگزاری است، گزارشی از روند انتخاب استادان نمونه اشاره کرد و گفت: در ابتدای سال تحصیلی بخشنامه انتخاب عضو هیئت علمی برجسته به همه دانشگاه‌ها ارسال و مدتی به آنها فرصت داده شد تا افراد واجد شرایط را به دبیرخانه معرفی کنند.

وی در ادامه تصریح کرد:  ابتدا تا ۳۰ دی ماه فرصت داشتند ولی تا فروردین هم پرونده‌هایی دریافت شد، بهتر است در دوره بعد بازه زمانی را رعایت کنیم. در نهایت حدود ۱۵۰ پرونده بعد از داوری اولیه در دانشگاه‌ها به دبیرخانه رسید.

معاون مرکز هیئت‌های امنا و هیئت‌های ممیزه وزارت علوم تأکید کرد: تعدادی از پرونده‌ها حداقل امتیازهای تعیین کننده را نداشتند و بقیه پرونده‌ها غربالگری شدند و در نهایت ۸۷ پرونده به دست آمد که انتخاب کار دشواری بود.

حیدری در پایان اظهار کرد: با توجه به برخی معیارها مانند توجه به گستره جغرافیایی، گروه‌های آموزشی یعنی ۶ گروه علوم پایه، علوم انسانی، فنی و مهندسی، کشاورزی، دامپزشکی و هنر و معماری ۶۵ عضو هیئت علمی از ۳۱ دانشگاه به این عنوان دست یافتند.

معاون مرکز هیئت‌های امنا و هیئت های ممیزه وزارت علوم خاطرنشان کرد: امسال تعداد اعضای هیئت علمی نمونه کشوری در مقایسه با سال گذشته ۱۰ نفر بیشتر شده است و ۶ نفر از استادان نمونه خانم هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی، استاد نمونه کشوری
  • انتخاب عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان استاد نمونه کشوری
  • زلفی گل: انتخاب استادان نمونه در راستای تحقق مرجعیت علمی است
  • اختصاص یک میلیارد تومان پژوهانه به استادان برگزیده کشوری
  • تشریح برنامه‌های هفته معلم/ معلم کردستانی نمونه کشوری شد
  • تشریح روند انتخاب استادان نمونه کشوری
  • روند انتخاب اساتید نمونه کشوری تشریح شد
  • نحوه انتخاب و معرفی اساتید نمونه کشوری
  • معرفی ۳۰ معلم نمونه ادارات شهرستان و مناطق سمنان
  • انتخاب دو معلم نمونه کشوری از گلستان