Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم صنعت نفت آبادان فصل پرفراز و نشیبی را پشت سرگذاشت. علیرضا منصوریان در ابتدای فصل به دلیل ابتلا به کرونا روی نیمکت تیم حضور نداشت و برزیلی‌های ایران فصل را با سه شکست متوالی آغاز کردند اما با بازگشت سرمربی وضعیت فنی تیم سامان گرفت اما در زمینه مشکلات مالی  شرایط این تیم مثل فصول گذشته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی در مقطعی کار به اعتصاب کشیده شد و بازیکنان بزرگسال نفت آبادان حاضر به شرکت در جام حذفی نشدند تا تیم امیدهای این باشگاه با سرمربیگری امید شریفی نسب راهی خرم آباد شود و در نهایت هم 5 بر یک شکست خورد. 

تیم نفت آبادان در 8 هفته پایانی لیگ برتر نیز رنگ برد را ندید و به لطف اتفاقات رخ داده در مسابقه با هوادار در آخرین بازی 3 بر صفر با رای کمیته انضباطی برنده شد. طلایی پوشان آبادان فصل را با 9 برد 9 مساوی و 12 باخت به پایان رساندند و روی پله دهم جدول لیگ ایستادند. مهم‌ترین ویژگی این فصل نفت آبادان مصاحبه‌های علیرضا منصوریان بود. مصاحبه هایی که گاهی خیلی طولانی می‌شد و او در مورد همه چیز صحبت می‌کرد از تخصص داشتن برای کار در فست فود تا آب و فاضلاب آبادان و خرمشهر! ولی یکی از عجیب‌ترین مصاحبه‌های او در زمانی بود که وقتی هواداران نفت آبادان امید شریفی نسب را با شعار امید آبادانی تشویق کردند او در نشست خبری به صورت تلویحی مدعی شد این شعارها مجانی نبوده است.

 آبادان یکی از شهرهای فوتبال خیز کشور محسوب می‌شود شهری که هوادارانش به عشق تیم صنعت نفت نفس می‌کشند ولی با توجه به شرایط اقتصادی که باشگاه داشت خیلی از جایگاه دهمی تیم‌شان نباید ناراضی باشند. یکی از جنجالی‌ترین مسابقات نفت بازی با استقلال بود  که یک بر صفر در آن بازنده شد و بعد از این دیدار  علیرضا منصوریان حسابی از خجالت فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال در آمد و چند دقیقه‌ای طولانی در مورد اینکه مجیدی به او کم‌محلی کرده صحبت کرد. به هر حال منصوریان در این فصل تا توانست خودش یک تنه تلاش کرد به اندازه کل تیم نفت ابادان خبر ساز شود و در نشست خبری یک مسابقه هم گفت داور به دلیل اینکه جان مادرم را قسم خوردم به من کارت زرد داد.

باشگاه نفت آبادان در  فصل گذشته نیز نتوانست مطالبات بازیکنانش را کامل پرداخت کند و وضعیت تیم نفت آبادان از نظر مالی هنوز روبه راه به نظر نمی‌رسد، احمد گوهری دروازه‌بان این تیم هم در نیم فصل گذشته از نفت جدا شد تا به پرسپولیس بیاید. پرسپولیسی که دروازه بان کروات خود را از دست داده بود و گوهری جانشین رادوشوویچ شد اما عملکردش درون دروازه پرسپولیس در فصل گذشته خیلی مثبت ارزیابی نشد. 

نفت آبادان برای فصل آینده هنوز کار رسمی خود را آغاز نکرده ولی به نظر می رسد که شاید این تیم با سرمربی جدیدی لیگ برتر آینده را آغاز کند. وضعیت مالی این باشگاه نیز خیلی مشخص نیست.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان نفت آبادان علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۵۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش زنده: هوادار ۰- صنعت نفت ۰

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های حساس هفته بیست و پنجم لیگ برتر هوادار میزبان صنعت نفت آبادان است. این دیدار برای تیم‌های پایین جدولی از اهمیت بالایی برخوردار است.

هواداری‌ها بعد از صعود به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی حالا در پی بهتر کردن وضعیت خود در لیگ برتر هستند.

صنعت نفت آبادان نیز که در قعر جدول رده‌بندی حضور دارد و وضعیت بسیار سختی را تجربه می‌کند امروز در ورزشگاه دستگردی در پی کسب امتیاز برای زنده ماندن امید بقا هستند.

هفته بیست و پنجم/ چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۷/ ورزشگاه دستگردی/ بدون تماشاگر

ترکیب هوادار:
علیرضا حقیقی، امین پورعلی، مجتبی لطفی، مرتضی منصوری، ادریس رحمانی، مهدی گودرزی، محسن سفیدچقایی، بابک مرادی، داریوش شجاعیان، امین قاسمی‌نژاد و کریم اسلامی
سرمربی: مسعود شجاعی

ترکیب صنعت نفت:
پیام پارسا، مصطفی ناییج‌پور، عرفان قهرمانی، علی یوسف هاشم، طالب ریکانی، مصطفی احمدی، تراوالی بوباکار، یوسف کی‌شمس، میثم تهی‌دست، فرشاد محمدی مهر و امیرمحمد پناهی
سرمربی: فراز کمالوند

دیگر خبرها

  • مصدومیت شدید برای پدیده لیگ 20
  • داداش زاده: عالیشاه پرسپولیس را با اخراج کودکانه خود ۱۰ نفره کرد/استقلال بضاعتی بیش از این ندارد
  • شکست پانزدهم، کشتی صنعت نفت غرق شد
  • اولین تیم سقوط کننده از لیگ برتر به لیگ یک
  • پیروزی هوادار مقابل صنعت نفت در ۴۵ دقیقه نخست
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک
  • گزارش زنده: هوادار ۰- صنعت نفت ۰
  • مصاف صنعت نفت آبادان و هوادار تهران
  • قهوه یا چای؟ همون همیشگی!