Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: هشدار جدید هواشناسی در سطوح زرد و نارنجی برای استان هرمزگان صادر شده است.

مهرداد حسن زاده صبح امروز (۳۱ خردادماه) در تشریح این خبر، اظهار کرد: از صبح چهارشنبه تا ظهر جمعه به علت پیش‌بینی وزش باد جنوب شرقی با سرعت ۵۰ کیلومتر بر ساعت و مواج شدن دریا در حدود ۲ متر هشدار سطح نارنجی دریایی صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: همچنین انتظار می‌رود در ارتفاعات استان شاهد افزایش ابرهای همرفتی باشیم که به همین منظور هشدار سطح زرد هواشناسی صادر شده است. 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان بیان کرد: رشد ابر تا عصر روز جمعه تداوم خواهد داشت و بر همین مبنا پیش‌بینی شده شاهد رگبار پراکنده باران و رعد و برق و احتمال بارش تگرگ باشیم که در نتیجه موجب افزایش شرجی هوا خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی هشدار سطح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۵۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موج کوتاه در دریای خزر

هواشناسی دریایی مازندران اعلام کرد: بر اساس تجزیه و تحلیل نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، دریای خزر امروز جمعه ۷ اردیبهشت با موج کوتاه همراه است.

سرعت وزش باد امروز در نزدیک سواحل استان تا ۶ متر بر ثانیه پیش بینی می‌شود.

ارتفاع موج هم در این مدت تا ۰۵ متر برآورد می‌شود.

بزرگترین دریاچه جهان در این مدت برای فعالیت‌های دریایی مناسب خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی هواشناسی برای کرمانشاه
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای ۱۴ استان
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۱۰؛هشدار نارنجی هواشناسی برای ۱۴ استان
  • پیش بینی وضعیت جوی، دریایی و دمایی هرمزگان – 8 اردیبهشت
  • وقوع ناپایداری‌های موقت و تندباد لحظه‌ای در هرمزگان، ۷ اردیبهشت
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان جمعه ۷ اردیبهشت
  • رشد ابر‌های همرفتی و رگبار باران و رعد و برق در هرمزگان
  • صدور هشدارهای ویژه هواشناسی در هرمزگان
  • موج کوتاه در دریای خزر
  • هواشناسی ایران/ هشدار بارش‌های شدید در ۵ استان