Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@11:40:06 GMT

توزیع روزانه ۶۰ تن گوشت در تهران

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۸۵۵۸۰

مدیرعامل اتحادیه دام سبک گفت: علی رغم توزیع ۶۰ تن گوشت منجمد در تهران و روند کاهشی قیمت دام، نرخ گوشت همچنان بالاست. ناطقان: آقای افشین صدردادرس گفت:  علی رغم توزیع روزانه ۶۰ تن گوشت منجمد در تهران، قیمت همچنان بالاست که این امر بیانگر سودجویی دلالان و واردکنندگان است چرا که منافع واردکنندگان در خدمت واردات گوشت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته او، قیمت کنونی هر کیلو بره نر ۶۵ تا ۷۰ هزارتومان و میش ۲۵ تا ۳۰ هزارتومان است که براین اساس باید هر کیلو گوشت حداکثر ۱۵۰ هزار تومان و گوشت چرخ کرده ۷۰ هزار تومان در بازار توزیع شود که متاسفانه گوشت بالای ۲۰۰ هزار تومان و گوشت چرخ کرده ۱۷۰ تا ۱۸۰ هزار تومان عرضه می شود که این موضوع ارتباطی به دامدار ندارد.

مدیر عامل اتحادیه دام سبک‌گفت: بنابر گزارش اعلامی استان های غربی بین ۴ تا ۵ میلیون راس دام آماده عرضه در این استان هاست که به دلیل شرایط خشکسالی، نبود علوفه در مرتع و کاهش تقاضا در بازار هر چه سریع تر باید از این استان ها خارج شود.

بنابر آمار اعلامی اتحادیه و تشکل‌های تولیدی سالانه یک میلیون تن گوشت قرمز مورد نیاز کشور است که طی سال های قبل ۸۰۰ تا ۸۵۰ هزار تن از طریق تولید داخل و مابقی واردات تامین می شد که با افزایش بهره وری و تولید در داخل دیگر نیازی به واردات نداریم. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: توزیع روزانه ، گوشت ، تهران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: توزیع روزانه گوشت تهران هزار تومان تن گوشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۵۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت امروز طلا توسط اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت طلا را به شرح زیر اعلام کرد:

قیمت آنلاین طلا را در نشانی زیر مشاهده کنید:

https://www.estjt.ir/

کد خبر 748292

دیگر خبرها

  • تهران ۱۰ هزار سگ بدون صاحب دارد | زنده گیری روزانه ۵۰ سگ از سطح شهر
  • قیمت سکه امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت پیاز کاهشی می‌شود
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • زنده گیری روزانه ۵۰ سگ بی‌صاحب در تهران
  • واردات ۲۰ تن گوشت گرم گوسفندی به استان یزد
  • پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد
  • روزانه ۱۵۰ تن گوشت مرغ در مازندران خریداری می شود
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین