Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری قزوین گفت: طرح سپاس و دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران تکلیف قانونی است و مدیران در اجرای آن باید جدی باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛  محسن آخوندی در خصوص ابلاغ طرح سپاس گفت: دیدار و تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران یکی از مهمترین اهداف اجرای این طرح است و در اجرای کیفی طرح سپاس، کمیته‌ای در استانداری قزوین تشکیل شده تا از موازی‌ کاری‌ها در اجرای دیدار با جامعه ایثارگران جلوگیری شود و ضمن شناسایی مشکلات‌ در جهت رفع آنها، اقدامات لازم صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخوندی گفت: در دیدار مسئولان با خانواده‌های شهدا و ایثارگران به دنبال شناسایی مشکلات هستیم تا این مشکلات ضمن اعلام به بنیاد شهید و امور ایثارگران و استانداری قزوین، با کمک مسئول مربوطه و با توجه به امکانات و توانایی‌های دستگاه اجرایی حل شود.

این مسئول اظهارداشت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران مناعت طبع بالایی دارند و بسیاری از آنها از بیان مشکلات خودداری می‌کنند ولی مسئولان و مشاوران مدیرکل باید تلاش کنند، در رسیدگی به مشکلات این افراد همت کنند.

مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری قزوین افزود:  قانون تکلیف اجرای طرح سپاس، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران را برای همه مسئولان روشن کرده و هیچ بهانه‌ای برای اجرا نشدن آن نیست.

وی یادآورشد: در اجرای طرح سپاس به دنبال اثربخشی هستیم و همه مسئولان و مشاوران مدیرکل در اجرای هر چه بهتر این طرح باید تلاش کنند.

آخوندی با اشاره به قانون تبدیل وضعیت جامعه ایثارگران بیان کرد: قبل از اجرای این قانون تعداد ۳ هزار و ۷۰۰ ایثارگر در دستگاه‌های اجرایی مشغول کار بودند که تاکنون ۲ هزار و ۶۶۰ نفر از آنها تبدیل وضعیت شده و بیش از ۶۰۰ نفر در مرحله گزینش هستند.

مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری قزوین افزود: مابقی ایثاگران نیز در برخی دستگاه‌ها با مشکلاتی مواجه شدند که اقدامات لازم برای رفع آنها در حال انجام است تا این عزیزان تبدیل وضعیت شوند.

آخوندی خاطرنشان کرد: برخی مسئولان در تبدیل وضعیت ایثارگران موانعی مانند خصوصی بودن دستگاه مربوطه را مطرح می‌کنند که به‌زودی با ابلاغ بخشنامه به آنها، این مشکلات حل خواهد شد.

وی اضافه کرد: قانون تبدیل وضعیت ایثارگران کاملا شفاف و  روشن است و هیچ کوتاهی از مسئولان در این خصوص پذیرفته نیست.

وی در مورد دوره‌های آموزشی قوانین ایثارگران ویژه مشاوران مدیران کل در امور ایثارگران دستگاه‌های اجرایی استان قزوین، صدور کارت ایثارگری، اجرای طرح سپاس و هزینه‌کرد یک درصد اعتبارات دستگاه‌های اجرایی در راستای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت، مطالبی بیان کرد.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استانداری قزوین محسن آخوندی خانواده های شهدا و ایثارگران استانداری قزوین امور ایثارگران اجرای طرح سپاس تبدیل وضعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۵۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکلات سهمیه آب مطالبه کشاورزان قزوینی

کشاورزان قزوین امروز در حاشیه نماز جمعه قزوین خواستار حل مشکلات سهمیه آب از سد طالقان شدند.

دیروز هم کشاورزان برای بیان دغدغه شان، به استانداری رفتند. 

آب سد طالقان سی ام فروردین با تاخیر به اراضی کشاورزی رسید و این سهیمه چند روزیست که قطع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌
  • برخورد با مدیران مقصر در آتش سوزی شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • ‌قصور برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت ‌محرز شد
  • پاسخگویی به مطالبات مردم، در دستور کار مدیران خراسان جنوبی
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • همدلی مدیران سرمایه بزرگی برای قزوین است
  • عملکرد فصل معیشت و رفاه در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • حل مشکلات سهمیه آب مطالبه کشاورزان قزوینی
  • مسئولان، پای کار حل مشکل کشاورزان بیایند
  • کارگران نساجی بروجرد در انتظار حل مشکلات کارخانه