Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی تورک گفت: بنا به دستورات قضائی صادره خطاب به شرکت آب و فاضلاب استان تهران و معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران مقرر شد تا پایان سال جاری نسبت به ساماندهی وضعیت نامناسب رودخانه‌ها، مسیل‌ها وکانال‌های شهری اقدام و از هرگونه انباشت آب‌های سطحی آلوده کننده فاضلاب و همچنین از ورود فاضلاب به مزارع جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کارگروه ویژه‌ای برای تسریع در اجرای طرح فاضلاب شهر تهران با عضویت ادارات و سازمان‌های عضو، تشکیل می‌شود؛ و در این زمینه شرکت آب و فاضلاب و شهرداری تهران مکلف شده‌اند تمامی موانع اجرای طرح جامع فاضلاب شهر تهران را در کمترین زمان، برطرف کنند.

کد خبر 5519682 مهدیه محمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: دادستانی تهران مرتضی تورک فاضلاب شهرداری تهران شورای شهر تهران هلال احمر جمهوری اسلامی ایران آتش سوزی مترو سازمان تامین اجتماعی پلیس راهور حج تمتع قوه قضاییه وضعیت معابر آلودگی هوا بهزیستی دستگیری کمیته امداد امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۵۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود وزیر دفاع آستانه پایتخت قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برای شرکت در اجلاس وزرای دفاع حوزه شانگهای وارد آستانه پایتخت قزاقستان شد.

سخنرانی و دیدار با وزاری دفاع عضو شانگهای از برنامه های امیر سرتیپ آشتیانی در این سفر دوروزه خواهد بود.

سازمان همکاری‌های شانگهای(SCO) سازمانی اوراسیایی میان‌دولتی است که برای همکاری‌های چندجانبه امنیتی، اقتصادی و سیاسی تشکیل شده‌است، استفاده از ظرفیت های سازمان شانگهای به منظور تحکیم و اعتماد سازی بیشتر به منظور توسعه وگسترش همکاری های دفاعی و نظامی با کشورهای عضو، فرصت های جدیدی برای جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورها در حوزه دفاعی و نظامی قرار داده است.

دیگر خبرها

  • افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها
  • اجرای ۹ طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره
  • اجرای پویش «پای کار ایرانیم»در پایتخت
  • اجرای پویش «پای تختی هستیم» در پایتخت
  • ورود وزیر دفاع به آستانه پایتخت قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای
  • ورود وزیر دفاع آستانه پایتخت قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای
  • ساماندهی لندفیل سراوان ۸۴ درصد پیشرفت دارد/ضرورت مدیریت زباله تر خانگی
  • پیگیری ویژه جهت تصویب نخستین طرح هادی شهری پیربازار
  • تخلیه ماهانه۵۰۰ تن زباله و لجن از کانال‌ های آب تهران | روایت کارگرهایی که در مسیر پاکسازی کانال‌های شهر جان می‌ دهند
  • اجرای طرح انضباط شهری مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران