Web Analytics Made Easy - Statcounter

افشین صدردادرس گفت: علی رغم توزیع روزانه ۶۰ تن گوشت منجمد در تهران، قیمت همچنان بالاست که این امر بیانگر سودجویی دلالان و واردکنندگان است چرا که منافع واردکنندگان در خدمت واردات گوشت است.

به گفته او، قیمت کنونی هر کیلو بره نر ۶۵ تا ۷۰ هزارتومان و میش ۲۵ تا ۳۰ هزارتومان است که براین اساس باید هر کیلو گوشت حداکثر ۱۵۰ هزار تومان و گوشت چرخ کرده ۷۰ هزار تومان در بازار توزیع شود که متاسفانه گوشت بالای ۲۰۰ هزار تومان و گوشت چرخ کرده ۱۷۰ تا ۱۸۰ هزار تومان عرضه می شود که این موضوع ارتباطی به دامدار ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل اتحادیه دام سبک‌گفت: بنابر گزارش اعلامی استان های غربی بین ۴ تا ۵ میلیون راس دام آماده عرضه در این استان هاست که به دلیل شرایط خشکسالی، نبود علوفه در مرتع و کاهش تقاضا در بازار هر چه سریع تر باید از این استان ها خارج شود.

بنابر آمار اعلامی اتحادیه و تشکل‌های تولیدی سالانه یک میلیون تن گوشت قرمز مورد نیاز کشور است که طی سال های قبل ۸۰۰ تا ۸۵۰ هزار تن از طریق تولید داخل و مابقی واردات تامین می شد که با افزایش بهره وری و تولید در داخل دیگر نیازی به واردات نداریم.

۲۲۳۲۲۵

کد خبر 1643456

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: گوشت قیمت گوشت قرمز هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۸۵۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشت قرمز، امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت گوشت قرمز، امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ شامل گوسفند زنده، ران گوسفندی، سردست گوسفندی، دنبه گوسفندی، قلوه گوسفندی، شقه گوسفندی، پرده گوسفندی، چرخ کرده گوسفندی بدون چربی و فیله گوسفندی اعلام شد.

منبع: انتخاب

tags # گوشت قرمز سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • قیمت جدید گوشت و مرغ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ضرورت خرید تضمینی ۲ میلیون راس دام مازاد از دامداران
  • کالا‌های وارداتی که دلارشان ارزان ماند؛ اما تورمشان قد کشید
  • کالا‌های وارداتی که دلارشان ارزان ماند؛ اما تورمشان قد کشید/ رانت ارزی به سود مردم یا وارداتچی ها؟
  • روزانه ۱۵۰ تن گوشت مرغ در مازندران خریداری می شود
  • توقف واردات گوشت مرغ؛ خرید هیچ محدودیتی ندارد
  • قیمت گوشت دوباره نجومی می‌شود؟
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین تره بار
  • قیمت گوشت قرمز، امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت گوشت مرغ امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳